Die dingen bedoel ik niet. Dat maakt ze niet uit. Maar ik bedoel iets van inwonende belasting ofzoquote:Op zondag 20 november 2005 17:59 schreef MartiniRosso het volgende:
nee want je verbruikt gas water en licht
Ja, natuurlijk kan dat.quote:Op zondag 20 november 2005 18:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die dingen bedoel ik niet. Dat maakt ze niet uit. Maar ik bedoel iets van inwonende belasting ofzoIk heb er niet zoveel verstand van. Of kan ik daar gewoon gaan wonen maar me op mijn eigen adres bij mijn ouders ingeschreven laten staan?
Zelfs dat niet: wanneer ze een kamer verhuren, is daar een vrijstelling voor.quote:Op zondag 20 november 2005 18:07 schreef Triloxigen het volgende:
Als jij kostgeld of huurgeld betaald moeten hun dat opgeven aan de belasting.
Maar dit doe je natuurlijk allemaal niet
Mwa hoeven ze geen belasting over te betalen dacht ik tot een bepaald bedrag geloof ikquote:Op zondag 20 november 2005 18:07 schreef Triloxigen het volgende:
Als jij kostgeld of huurgeld betaald moeten hun dat opgeven aan de belasting.
Je kunt geen huursusidie krijgen op een kamer zonder eigen voordeur en toilet/douche...quote:Op zondag 20 november 2005 18:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het kan slimmer:
Huur een kamer bij ze, vraag daarvoor huursubsidie aan, en laat hun de huur weer terugbetalen aan jou
En dan mag je even 41% schenkingsrecht gaan afdragen aan de fiscus (ervan uitgaande dat je huur tussen de 107 en 896 euro ligt)quote:Op zondag 20 november 2005 18:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het kan slimmer:
Huur een kamer bij ze, vraag daarvoor huursubsidie aan, en laat hun de huur weer terugbetalen aan jou
waarschijnlijk hebben ze clause waarin staat dat onderverhuur niet mag en bij belastingaangifte moeten ze die inkomsten uit woning ook opgevenquote:Op zondag 20 november 2005 18:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het kan slimmer:
Wie zegt dat ze een huurhuis hebben dan?quote:Op zondag 20 november 2005 18:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarschijnlijk hebben ze clause waarin staat dat onderverhuur niet mag
Nee, dat kan niet. Je moet geregistreerd staan bij het adres waar je de meeste dagen in de week verblijft.quote:Op zondag 20 november 2005 18:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Of kan ik daar gewoon gaan wonen maar me op mijn eigen adres bij mijn ouders ingeschreven laten staan?
Volgens mij bedoelt hij dat juist helemaal niet. Hij wil gewoon daar blijven wonen, maar bij zijn ouders ingeschreven blijven staan.quote:Op zondag 20 november 2005 20:00 schreef Rapaille het volgende:
Het gaat je toch gewoon om de uitwonende beurs terwijl je nog gewoon thuis woont? Dat is zo voor paupers om dat te doen...
bij koophuizen mag het in de meeste plaatsen al tijden niet meer en staat het zelfs in de hypotheekacte opgenomenquote:Op zondag 20 november 2005 19:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze een huurhuis hebben dan?
uit dit topic begrijp ik hetzelfde, maar ik dacht dat ik dat ergens anders op fok las. Excuses aan tsquote:Op zondag 20 november 2005 20:21 schreef MissX het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat juist helemaal niet. Hij wil gewoon daar blijven wonen, maar bij zijn ouders ingeschreven blijven staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |