Deze zijn zo mooi, daar wil ik er ook best vier van hebbenquote:Op maandag 21 november 2005 22:40 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik ga 3 december![]()
Maar ik wilde het gewoon even voor de zekerheid weten, anders heb je ineens een hele hoop zeepjes
Maar ik vind het niet zo leuk om bij mijn klant (die ik het pakketje zelf breng) aan te komen met een kapot item. Lush was het daar mee eensquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:45 schreef Anitra het volgende:
Ik heb zo vaak kapotte dingen ontvangen, dat kan toch gebeuren. Tpg gaat niet altijd netjes met de pakjes om.
Enkele weken geleden besteld. En afgelopen zaterdag is het pas binnen gekomen. Dus enkele weken laten staan, no way.quote:Op maandag 21 november 2005 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt, hoe kan je dat nou vergeten. Hoe kún je een doosje met Lush ergens "enkele weken" laten staan?
Ik snap dat niet.
Ik heb gewoon afgewacht. En verder er niets op uit gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:47 schreef debby1973 het volgende:
Dat is een lange levertijd Ymme. Hebben ze daar nog een reden voor gegeven?
quote:
Ik denk als ik het de afgelopen weken niet zo druk had gehad, dat ik misschien ook wel was gaan afvragen van: "he ik wil mijn spullen". Maar vanavond kan ik lekker uitpakken, en ruikenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:56 schreef debby1973 het volgende:
Als ik na 10 dagen mijn bestelling nog niet heb ga ik wel even bellen. Ik ben altijd bang dat er iets mis is gegaan. Heb niet genoeg geduld om enkele weken te wachten.
Lekker luchtje maar blijft niks nie hangenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:56 schreef Skaai het volgende:
[..]!
Ik heb ook nog Ring of Roses, die ruikt lekker
Nog niet mee gedouched overigens
Dat vind ik toch iets anders dan dat iets gebroken isquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:22 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb wel eens een nieuw flesje parfum gekregen. Het flesje in mijn karma pakket was gaan lekken en was bijna leeg.
Ik wilde eigenlijk alleen even aangeven dat ik tevreden ben met de afhandeling door Lush. Of een ander al dan niet gemaild had, dat is aan die persoon. Het is de keus van Lush om een heel pakket te sturen en niet alleen dat ene artikel (van mij had een heel nieuw pakket beslist niet gehoeven hoor, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet blij mee ben).quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:16 schreef Anitra het volgende:
Ik snap wel dat je bij een klant met goede dingen aan wil komen, maar het lijkt wel of er tegenwoordig voor elk kruimeltje gemaild word en dat snap ik niet.
Ik ook! Maar de verzendkosten zijn voor mij minder dan het treinkaartje naar de stad waar een Lush zit. Gelukkig heb ik schoonfamilie dichtbij Amsterdam, zodat ik toch wel met enige regelmaat een Lush kan bezoekenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ga echt veel liever naar de winkel zelf!
Dat voegt zo toe aan het genot vind ik. De geuren in de winkel, je kan alles aanraken en ruiken.
Maar ik snap dat het moeilijker is als er geen filiaal in de buurt is!
Dát zou ik ook wel willen! Zou overigens heel ernstig m'n best doen om daar aan het werk te komen danquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:42 schreef jessie het volgende:
Ik zou ook wel weer eens naar de winkel zelf willen. Het word hoog tijd dat er 1 in Rotterdam komt.
Ik snap jou wel zoals er ook in die post staat.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk alleen even aangeven dat ik tevreden ben met de afhandeling door Lush. Of een ander al dan niet gemaild had, dat is aan die persoon. Het is de keus van Lush om een heel pakket te sturen en niet alleen dat ene artikel (van mij had een heel nieuw pakket beslist niet gehoeven hoor, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet blij mee ben).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |