Doordeweeks worden/werden op Veronica iedere maandag tot en met donderdag alle afleveringen van seizoen 1 herhaald. Deze afleveringen komen uit 2003/2004 en staan allemaal op deze box:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef vriendinnie het volgende:
Weet iemand welk seizoen afgelopen tijd hier in NL uitgezonden werd? Door alle rare uitzendtijden heb ik het ongeveer iedere week gemist en heb ik maar besloten het op DVD te kopen. Moet ik natuurlijk wel weten welke DVD ik dan moet hebben
Dankje! Het gaat om de op zondag uitgezonden afleveringen, die herhalingen heb ik allemaal nog gezien. Wachten tot dat seizoen op DVD uitkomt dan, ga niet nu halverwege nog beginnen met kijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:16 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Doordeweeks worden/werden op Veronica iedere maandag tot en met donderdag alle afleveringen van seizoen 1 herhaald. Deze afleveringen komen uit 2003/2004 en staan allemaal op deze box:
[afbeelding]
Op de zondagen worden (of werden? al die ***specials tussendoor) de nieuwste afleveringen uitgezonden, afkomstig uit het derde seizoen, die is nog niet uit op dvd.
heel duur, vaak rond de zestig euro, behalve op cd-wowquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:01 schreef Hypnose het volgende:
Heey the oc is gestopt doordeweeks bij veronica..Ik heb dan nog niet gezien helemaal weet iemand waneer het terug komt? Zo'n dvd box is zoo duur![]()
45 euro ipv 60 of 70 inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:41 schreef Piepje het volgende:
Bol.com heeft nu toch ook The OC seizoen 1 goedkoper, of niet?
Omdat ze in Amerika pas bij ep15 zijn en dus te dicht op Amerika komen te zitten?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef Houniet het volgende:
jammerdat deden ze vorig jaar ook met friends
er is dus niet bekend waarom
Bij friends omdat ze geen rechten hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef Houniet het volgende:
jammerdat deden ze vorig jaar ook met friends
er is dus niet bekend waarom
friends is gelukkig weer op tv. nu the oc nogquote:Op zondag 26 februari 2006 15:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Bij friends omdat ze geen rechten hebben.
is in amerika episode 15 al geweest? dan kan ik in dat topic gaan zeurenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ze in Amerika pas bij ep15 zijn en dus te dicht op Amerika komen te zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |