quote:Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef Coastertommm het volgende:
Ik wil ook naar de Uni en zit op Havo. Mij wordt juist aangeraden om VWO nog te doen, omdat het propedeuse systeem afgeschaft zal worden. Klopt dit?
Qua stof zal t denk ik niet echt uitmaken, aangezien je met Scandinavistiek begint bij 0.quote:Op zondag 20 november 2005 17:16 schreef anoukforza het volgende:
Ik zou je aanraden zeker 2 jaar VWO te gaan doen.
Ik heb zelf 6 jaar lang VWO gedaan, toen half jaar universiteit en nu een jaar HBO. Ik vind het HBO (doe Commerciele Economie) veel makkelijker dan het VWO. En het verschil HBO-Universiteit qua stof etc ook erg groot.
Maar je kan wel de gok wagen en in jaartje vrij makkelijk je P van een HBO opleiding halen en dan beginnen aan een universitaire studie..
Zonder studie-achterstandquote:Op zondag 20 november 2005 19:22 schreef jeloo het volgende:
uhm je kan op elke universiteit van studie veranderen hoor
ook na een jaar, en ook na 4 jaar.
qua stof bedoelde ik de hoeveelheid en de moeilijkheidsgraad ervan (ook voornamelijk Engels)quote:Op zondag 20 november 2005 17:50 schreef Vierna--DoUrden het volgende:
[..]
Qua stof zal t denk ik niet echt uitmaken, aangezien je met Scandinavistiek begint bij 0.
Als je daar geen zin in hebt en je niet gemotiveerd bent moet je het sowieso niet doen, dat is logisch.quote:En is het wel zo handig om vwo te doen, als je er zelf helemaal geen zin in hebt, om nog 2 jaar om de middelbare school te zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |