Wat hij zegt.quote:
En voordat ik met jou kan multiplayeren is het ook weer vrijdagquote:
ik heb je toegevoegd.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef BMH het volgende:
Hoe dan ook: MENSEN die willen karten zeg het ff. Kep zin!
Komt iig wel een bundel naar Europa..quote:Op woensdag 23 november 2005 19:45 schreef Frankeinstein het volgende:
Hmm er is niet veel kans dat hier ook een MKDS-pack met hot red DS komt, hè? Ik vind die kleur wel veel mooier, maar mij lijkt die game zo cool dat ik het nederlandse pack eigenlijk nog wel wil halen..
Je kunt het pack importeren.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:45 schreef Frankeinstein het volgende:
Hmm er is niet veel kans dat hier ook een MKDS-pack met hot red DS komt, hè? Ik vind die kleur wel veel mooier, maar mij lijkt die game zo cool dat ik het nederlandse pack eigenlijk nog wel wil halen..
Zoekende.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:35 schreef BMH het volgende:
Ik zoek nu naar friends. Dus doe dat ook als je mij in je lijst hebt zitten
dan ben ik waarschijnlijk duurder uit, duurt het nog een tijdje voordat ik em heb, krijg ik waarschijnlijk adapters ed voor de US en is het wel zeker dat je alles kunt doen met een US DS?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je kunt het pack importeren.![]()
Hij wil alleen heel weinig vinden. Ik ga de rest van die lijst ook wel even toevoegen, misschien helpt het.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:52 schreef BMH het volgende:
goed! 4 mensen nu aan het z\oeken.
Andere codequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |