Import?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb 'm!
hij was zojuist binnen gekomen bij de lokale gamesboer hier á ¤39,50!
Moet ze niet naar de Gilmore Girls kijken vanavond?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat baal ik dat ik nu m'n DS niet bij me heb! En vanavond heb ik met m'n vriendin afgesproken, dus dan komt er ook niets van spelen!
owja, ik heb de mijne dus bij de Play-It in Emmen gehaald, mocht er een Fokker in de buurt wonen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:44 schreef BMH het volgende:
Gameshop Twente heeft Mariokart binnen. Ze belden me net op
De Fransenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, gewoon nederlandse (en franse) tekst achterop!
Ik ook nog nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:32 schreef stefmans het volgende:
aaaaaah ik wil hem ooook, zoveel mensen die hem al hebben![]()
volgens mij is dit een grote samenzwering en zijn ze bang voor onze online kwaliteiten en wil niemand dat we hem eindelijk hebben,quote:
Sony zit erachter...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
volgens mij is dit een grote samenzwering en zijn ze bang voor onze online kwaliteiten en wil niemand dat we hem eindelijk hebben,![]()
het tuig waarschijnlijk lezen ze op dit moment deze postsquote:
WE HATEN JULLIEquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
het tuig waarschijnlijk lezen ze op dit moment deze posts![]()
ik heb trouwens besloten nu iedere winkel af te gaan iedere dag tot vrijdag. Gewoon voor de zekerheid hequote:
Dat kan ik niet, ik heb er al voor betaald. Ik moet dus wachten tot hij op de deur ploft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb trouwens besloten nu iedere winkel af te gaan iedere dag tot vrijdag. Gewoon voor de zekerheid he![]()
Das mooi, zou je Rotterdam en Utrecht ook af willen gaan? Dan hoef ik dat niet te doen, hoor ik het wel van jouquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb trouwens besloten nu iedere winkel af te gaan iedere dag tot vrijdag. Gewoon voor de zekerheid he![]()
spannend op welke manier heb je hem nu eerder. Gewoon de winkel of het Bestellenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, ik heb er al voor betaald. Ik moet dus wachten tot hij op de deur ploft.
sorry daar moet ik je in teleurstellen ik moet ook nog naar school maar met plezier check ik eindhoven wel voor jequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Das mooi, zou je Rotterdam en Utrecht ook af willen gaan? Dan hoef ik dat niet te doen, hoor ik het wel van jou
In de winkel, omdat sommige winkels zich niet aan de release regels houden (thank God). Maar online is ie 7 euro goedkoperquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
spannend op welke manier heb je hem nu eerder. Gewoon de winkel of het Bestellen![]()
wat doe je dan liever eerder gamen of 7 euro uitsparenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
In de winkel, omdat sommige winkels zich niet aan de release regels houden (thank God). Maar online is ie 7 euro goedkoper
7 euro uitsparenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
wat doe je dan liever eerder gamen of 7 euro uitsparen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |