Omdat ik nu gek word van het wachtenquote:Op maandag 21 november 2005 15:44 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
en waarom dan niet?
Wat las ik net? Komt het DS-Mariokart DS pack niet met die coole kleuren DS? Verdorie, die leek mij juist zo mooi![]()
Nouja, 3 dagen hoogstens denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 16:49 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik krijg m waarschijnlijk later![]()
![]()
Omdat die kut postbank heel laat mijn geld overmaakt naar GCshop
![]()
![]()
quote:Beste King_of_cubes,
Bij de postbank kan het tot een week duren voordat de betaling op onze rekening wordt bijgeschreven. Als je je factuurnummer nog even doorgeeft dan kan ik je orderstatus nog even voor je controleren.
wat loop je nou te zeiken?quote:Op maandag 21 november 2005 17:44 schreef King_of_cubes het volgende:
051xxxxxx 18/11/2005 Mario Kart Betaald; in behandeling![]()
![]()
36,- cd wowquote:Op maandag 21 november 2005 18:13 schreef BMH het volgende:
Ik heb 39 euro betaald voor mijn USA versie. Hoeveel betalen jullie voor de EU versie?
quote:Hello ERIC,
Congratulations! Your Nintendo Wi-Fi connection ID from your
Nintendo DS has successfully been associated with your My Nintendo
profile.
Now that the link of your ID is complete, be sure to change your
nickname on your Nintendo DS so that you no longer have a temporary
nickname. To do this, go to the Nintendo DS Settings Menu and
follow the instructions. You may also refer to pages 19-20 in your
DS operation manual.
Be sure to visit Nintendowifi.com for future personalized content
that will utilize your My Nintendo and Wi-Fi ID link.
If you have any questions, please reply to this e-mail or use
the "Contact" link at the bottom of Nintendowifi.com.
Enjoy your Wi-Fi gaming.
Nintendo of America Inc.
Consumer Service Department
vanwege de drukte op het netwerk of zo?quote:Op maandag 21 november 2005 18:11 schreef Kill_em_all het volgende:
Waarom al die moeite voor een pre-order? wedden dat je hem eerder in huis heb als je hem in de winkel haalt? die 5 euro goedkoper kan me gestolen worden. Ik ga echt laggen als ie morgen of woensdag (dat roept iedereen) al in de winkel ligt
Ik was er nog niet helemaal uit of ik het spel in de winkel ging kopen en sneller zou hebben of dat ik het spel zou bestellen en het goedkoper zou krijgen.quote:Op maandag 21 november 2005 18:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat loop je nou te zeiken?
hoe lang wil je dit spel nou al hebben? en dan nu pas pre-orderen? gcshop is altijd een van de goedkoopste met snelle levering.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef Yankee_One het volgende:
38 bij gcshop incl verzending
Meld je aan @ www.fanboy.nl.quote:Op maandag 21 november 2005 19:01 schreef knater het volgende:
Eindelijk Mario Kart online kunnen krijgen, alleen nu kan ik nog steeds niet spelen...
[afbeelding]
Leuk joh, 2 jarige neefjes![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 18:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
vanwege de drukte op het netwerk of zo?
CD-WOWquote:
Aha, een lotgenoot.quote:Op maandag 21 november 2005 19:52 schreef basalphenaar het volgende:
CD-WOW![]()
Alleen vraag ik me af of ik hem vrijdag wel heb, want ik heb gisteren het geld overgemaakt, en ik zit ook bij de Postbank, dus misschien kan dat nog wel even gaan duren.
Alsjeblieft, zeg me dat dat niet waar isquote:Op maandag 21 november 2005 20:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb het iets van 2 weken geleden gedaan en kreeg zaterdag pas een mailtje van ze
Waarom een kind van 2 wel, en ik niet! Schiet eens op, LikSangquote:Op maandag 21 november 2005 19:01 schreef knater het volgende:
Eindelijk Mario Kart online kunnen krijgen, alleen nu kan ik nog steeds niet spelen...
[afbeelding]
Leuk joh, 2 jarige neefjes![]()
Ik haal de pack wel. Ik ruil mijn psp in tegen het Mario Kart pack + Castlevania DS. Goede deal imoquote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef Frankeinstein het volgende:
Hopelijk komt die Hot red DS nog een keer naar nederland, die vind ik veel mooier dan de grijze DS. Ik zit nu wel te twijfelen of ik dat pack zal halen (ik heb (nog) geen wireless router, dus ik kan em ook nog eens niet direct online spelen).
Zeer goeie deal!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik haal de pack wel. Ik ruil mijn psp in tegen het Mario Kart pack + Castlevania DS. Goede deal imo.
Die wifi usb stick van ze koop ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eindelijk MMaRsu!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik haal de pack wel. Ik ruil mijn psp in tegen het Mario Kart pack + Castlevania DS. Goede deal imo.
Die wifi usb stick van ze koop ik wel
Ik wilde dat net gaan vragen, maar dacht laat maar zitten dat komt zo hopeloos overquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:30 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, is iemand de game al tegen gekomen![]()
Achjah, ik zit namelijk te wachten tot de telefoon over gaat, en ik opneem, en krijg te horen:quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik wilde dat net gaan vragen, maar dacht laat maar zitten dat komt zo hopeloos over
Ik zit te wachten tot het spel op mijn deurmat ploftquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Achjah, ik zit namelijk te wachten tot de telefoon over gaat, en ik opneem, en krijg te horen:
''Dixons Kampen, met *naam* , wij hebben mariokart en uw Nintendo WiFi dongle voor U binnen gekregen, u kunt het nu komen ophalen![]()
Of de dixonsquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga morgen langs bij de FRS, Hebben ze m dan niet, dan bel ik elke dag
Welke spellen ga je inruilen danquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga m bij de FRS halen omdat ik daar geld krijg als ik spellen inruil. Ik heb toch spellen zat
Burnout PSP in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Welke spellen ga je inruilen dan![]()
20 geloof ik, maar das toch mooi meegenomen. 50% korting in dit gevalquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is dus 25 euro korting of niet![]()
![]()
MKDS word 45 euroquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20 geloof ik, maar das toch mooi meegenomen. 50% korting in dit geval
HAHA meer dan halo 2quote:According to Nintendo, in one week more than 45% of the people who have purchased Mario Kart DS have taken their game online via the free Nintendo Wi-Fi Connection service.
In just one week, more than 112,000 copies of Mario Kart DS have been sold in the US. Of that number more than 52,000 unique system/game pairs have connected to the online service for Wi-Fi multiplayer gaming.
Comparatively, Microsoft reported last year that after three weeks on store shelves, just 18 percent of Halo 2 owners had played that game on Xbox Live.
is 112.000 nou echt matig dan?quote:''Er werd van te voren al veel verwacht van Mario Kart DS, en die verwachtingen zijn uitgekomen. De game is in de eerste week maar liefst 112.000 keer over de Amerikaanse toonbank gegaan, en uit een meting van Nintendo is ook bekend geworden dat maar liefst 52.000 (45%) van die gelukkige bezitters ook online is gegaan in die week.'''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook niet meer wachten.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:18 schreef Thomper het volgende:werkt goed die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook niet meer wachten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |