Werkte jij toevallig aan een gracht...quote:Op zondag 20 november 2005 16:08 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het hoeft niet te werken hoor.
Ik werkte wel in die stad.... in de tijd dat ik nog echt werkte voor mijn geld!
Nee, in die sector werk ik nu.quote:Op zondag 20 november 2005 16:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Werkte jij toevallig aan een gracht...![]()
![]()
kep in totaal 4,5 jaar in ammerdam gewoont, kan nu heel goed met geestelijk gehandicapten omgaan als ze doorslaan!quote:Op zondag 20 november 2005 16:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook een jaar in dat kutdorp gewoond, dieptepunt in mijn leven.
dat gebeurt helemaal niet aan de gracht, je valt door de mand!quote:Op zondag 20 november 2005 16:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee, in die sector werk ik nu.
Dat waar jij op doelt is niet werken voor je geld, dat is liggend (dus slapend) rijk worden!
wat zijn jullie slechtop de hoogte zag!quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep in totaal 4,5 jaar in ammerdam gewoont, kan nu heel goed met geestelijk gehandicapten omgaan als ze doorslaan!
Het zandpad oftewel aan de vechtquote:Op zondag 20 november 2005 16:12 schreef Kleintje het volgende:
Nee, het zandpad...
of hoe heete dat ding ook alweer?
Het hazepad kiezen ofzo
Tekeer gaan als konijnen op het konijnenpad...
quote:Op zondag 20 november 2005 16:07 schreef Kleintje het volgende:
Jezus, dan wil ik niet weten hoe laag jouw hoogtepunten waren!
Nee...ik zal me tot in de details gaan verdiepen over wat er in elders "in de polder" gebeurtquote:Op zondag 20 november 2005 16:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat zijn jullie slechtop de hoogte zag!
De film amsterdamned kon voor een groot deel bijvoorbeeld niet in die hoerenstad worden opgenomen en moest in utreg worden opgenomen, omdat er itt ammerdam wel een schone gracht is zonder "woonboten"
Ha, dan was je bijna buurvrouw van Jappie et moi.quote:Op zondag 20 november 2005 16:12 schreef cuall het volgende:
[..]
...ik drie maanden, in de Boomstraat
Ik als utregter kan nog iets minder ver terugquote:Op zondag 20 november 2005 16:15 schreef Kleintje het volgende:
Ah, ik dacht al.... waar blijft ie... 1995!
In Japan...
Ach ja...
Gelukkig kan ik als kakkerlak nog iets minder ver terug in mijn leven voor mijn hoogtepunt...
Tuurlijk, leef je uit wegens gebrek aan alcohol!quote:Op zondag 20 november 2005 16:09 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik nou eigenlijk ook tegen iemand stemmen?
quote:Op zondag 20 november 2005 16:14 schreef demins het volgende:
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie
Kribbet MOET blijven, Maurisico en Jappie heb ik er graag bij!
Blijft over voor de minpunten:
Blijft over: Kleintje
Maurisico: 100
Kribbet: 100
Jappie: 94
Kleintje: 92
De gene die hun stem al hebben uitgebracht:
M-en-A
ChantalC
Cuall
APK
Style
Lovebear
Demins
De rest moet nog
Is er stemplicht dan?
Niet verplicht.quote:Is er stemplicht dan?
NOTARIS!!!! die motivatie hierboven is zwaar kut! Vooral dat stuk over kleintje gaat nergens over. Naar ik mag aannemen zal deze stem teniet gedaan worden indien er voor 0:00 geen normale motivatie komt?quote:Op zondag 20 november 2005 16:18 schreef Kleintje het volgende:
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie
Jappie is (bijna) de beste.
Maurisico heeft mij ooit pluspunten gegeven
Kleintje... duh, dat heeft geen motivatie nodig
Blijft over voor de minpunten:
Blijft over: Kribbet
Als ik al minpunten krijg omdat ze me 1,5 dag niet hebben gezien... ik heb jou nog bijna nooit hier bij het BB forum gezien.
Maurisico: 100
Kribbet: 96
Jappie: 94
Kleintje: 92
M-en-A
ChantalC
Cuall
APK
Style
Lovebear
Demins
Kleintje
De rest moet nog
Wie zegt dat een ander dat deedquote:Op zondag 20 november 2005 16:16 schreef Kleintje het volgende:
Overigens APK, dat iets wat een ander doet voor jou een hoogtepunt is... best triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |