En dat wil pispaal worden in de finale???quote:Op zondag 20 november 2005 14:33 schreef Kleintje het volgende:
Oke... demins heeft ook al wat tegen mij...
*zucht*
Ik vrees dat ik het ga opgeven.
hehehehe.........quote:Op zondag 20 november 2005 14:26 schreef versabommie het volgende:
Hey Gert gefeli met de geflatteerde doch enigzins verdiende zege op die vieze stinkmoffen!
Is het verstandigste wat ik je heb zien sinds je ze neerzettequote:Op zondag 20 november 2005 14:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Billen???
Waar... vertel... ik wil ze ook zien?
Want... ik zie ze niet hoor... ook niet in mijn fotoboek....![]()
Kan je tegen nachtmerries? Of ben je daar weken van vanslag?quote:Op zondag 20 november 2005 14:34 schreef demins het volgende:
Nog drie nachtjes slapen en ik word wakker![]()
staan die neuzen niet op een gelijk aantal punten met utreg ? kuje nagaan wij hebben niet eens hoge verwachtingen van dit seizoenquote:Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hehehehe.........
ff bewaren deze.
Laat ze lekker de teer krijgen met z'n allen...je moet zo denken..nog 2 nachtjes slapen................herstel........vannacht nog ff schaamteloze openluchtsex met Jappie op de parkeerquote:Op zondag 20 november 2005 14:33 schreef Kleintje het volgende:
Oke... demins heeft ook al wat tegen mij...
*zucht*
Ik vrees dat ik het ga opgeven.
Ga dan maar wat anders doen.... mijn avatar updaten met sinterklaas meuk enzo..
[begin van politiek correct gewauwel]quote:Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is het verstandigste wat ik je heb zien sinds je ze neerzette![]()
maar zeg nou zelf, je hebt me de hele voorronde dwarsgezeten met niet 1 goede motivatie, overtuig mij nou eens waarom ik je niet zou laten zakken nu ?
Dit is toch geen bitch-waardige opmerking? duhhhhhhhhhhhhh! (handgebaar)quote:Op zondag 20 november 2005 14:38 schreef Kleintje het volgende:
[begin van politiek correct gewauwel]
Versa... om even duidelijke woorden te spreken...
Ik moet iemand minpunten geven, zo is het spelletje nou eenmaal.
En eigenlijk wil ik niemand minpunten geven, maar ja, jij noemde mij stom en zei ventje tegen mij. Dus ja.... dat is net zoiets als geen deksel op de boter doen. Ik wilde je niet nomineren, maar ik moest iemand nomineren, dat is het spel nou eenmaal sinds 1999. Sorry als ik je gekwetst heb.
[einde politiek gewauwel]
Ach, Utrecht mag wel eens aan de verdediging gaan werken; altijd nog VEEEEEEEEEEEEL meer tegendoelpunten dan ONZE club. Dusssssssssssss niet op gelijke hoogte maar gewoon nummertje 7, achter de hoofdstedelijke club!quote:Op zondag 20 november 2005 14:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
staan die neuzen niet op een gelijk aantal punten met utreg ? kuje nagaan wij hebben niet eens hoge verwachtingen van dit seizoen![]()
Mogelijk langer. Maar soms heb je dat er graag voor over!quote:Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kan je tegen nachtmerries? Of ben je daar weken van vanslag?![]()
Slijmbal!quote:Op zondag 20 november 2005 14:45 schreef demins het volgende:
Mogelijk langer. Maar soms heb je dat er graag voor over!![]()
Die is opgenomen in een psychiatrische inrichting vanwege een Lieske-syndroom...quote:
Ja lul je er maar weer onderuit...quote:Op zondag 20 november 2005 14:55 schreef demins het volgende:
Maar je dacht even dat ik jou bedoelde, he!!!![]()
sappige versiequote:
leuke kul allemaal maar je hebt me daarvoor 3 keer minpunten gegeven omdat je vond dat ik er niet bij hoorde, ik te hard ging, en ik veel te hoog stond.quote:Op zondag 20 november 2005 14:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
[begin van politiek correct gewauwel]
Versa... om even duidelijke woorden te spreken...
Ik moet iemand minpunten geven, zo is het spelletje nou eenmaal.
En eigenlijk wil ik niemand minpunten geven, maar ja, jij noemde mij stom en zei ventje tegen mij. Dus ja.... dat is net zoiets als geen deksel op de boter doen. Ik wilde je niet nomineren, maar ik moest iemand nomineren, dat is het spel nou eenmaal sinds 1999. Sorry als ik je gekwetst heb.
[einde politiek gewauwel]
Nou! En net beschuldigde je mij er nog van dat ik me er bovenop probeerde te lullen!quote:Op zondag 20 november 2005 14:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja lul je er maar weer onderuit...![]()
Jezus Bommie...loop niet zo te zeiken....ze vindt je gewoon een EIKEL ...ben je nou echt zo masochistisch aangelegd dat je dat in elk topic een keer terug wil lezen.quote:Op zondag 20 november 2005 14:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
leuke kul allemaal maar je hebt me daarvoor 3 keer minpunten gegeven omdat je vond dat ik er niet bij hoorde, ik te hard ging, en ik veel te hoog stond.
Zou je die motivaties ook even willen toelichten? Please enlighten ME !
Dan dreigt er een finale zonder jou!! Maar je begrijpt inmiddels het spelletje!quote:Op zondag 20 november 2005 15:03 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Jullie zijn lekker bezig.
Eerst laat bommie me van mijn stoel vallen van het lachen, dan laat Jappie me mijn monitor onderkwattenmet thee.
Lekker dan....
Fuck off...
Jullie gaan mij nu geen minpunten meer geven zodat ik in de finale kom!
Als jullie dat wel doen... nou nou nou... dan dreigt er echt heel wat....
Deze lijkt nét iets meerquote:Op zondag 20 november 2005 14:01 schreef Jappie het volgende:
Vindt je me leuk ? ...ja he...![]()
![]()
*blij kijkt*
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |