Dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 20 november 2005 13:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij heeft die roos toch van Brenda? Als het een hint is, is het goed bedacht van haar, en niet van Dido.
Dat staat los van het feit dat complimentjes voor Dido anders dan over haar uiterlijk er inderdaad lastig uitkomen ja.
Dat is wel de pest van gratis online opslag ja. Je kan nergens aanspraak op maken als het mis gaat. Persoonlijk zet ik de foto's in de topics voor dat moment. Als ze echt gebruikt worden voor bijvoorbeeld het blog, worden ze toch op de Fok server zelf gezet.quote:Op zondag 20 november 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het belachelijke is dat de 'oude' foto's nog steeds niet terug zijn. Dus er misschien heel veel foto's in verschillende topics
Ik zocht laatst een hele mooie close foto van Lieske terwijl ze zich opmaakt. Die is ook wegquote:Op zondag 20 november 2005 13:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is wel de pest van gratis online opslag ja. Je kan nergens aanspraak op maken als het mis gaat. Persoonlijk zet ik de foto's in de topics voor dat moment. Als ze echt gebruikt worden voor bijvoorbeeld het blog, worden ze toch op de Fok server zelf gezet.
Oh, op die fiets. Is dat niet wat de diep voor Dido?quote:Op zondag 20 november 2005 13:20 schreef Gert het volgende:
Dan had ik het verkeerd begrepen.
Ik dacht dat de roos in het lege bierflesje een hint van Dido was: ik was degene die de drank heeft weggegooid.
De camera's staan wel zo afgesteld dat het onderste deel van het lichaam niet te zien is tijdens close-ups.quote:Op zondag 20 november 2005 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Maar aan de personen die het gezien hebben: Bewoog de camera tijdens dat douche moment van Lieske of stond het de hele tijd stil op 1 punt?
Volgens mij bewogen de camera's wel.quote:Op zondag 20 november 2005 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Maar aan de personen die het gezien hebben: Bewoog de camera tijdens dat douche moment van Lieske of stond het de hele tijd stil op 1 punt?
Ofwel: Wie het er een avi van?
Ja, dat is heel jammer dan ja. Had ik laatst ook... ik keek in oud topic en al mijn foto's hadden rode kruisjes. Wordt je niet vrolijk van nee.quote:Op zondag 20 november 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zocht laatst een hele mooie close foto van Lieske terwijl ze zich opmaakt. Die is ook weg![]()
Vond ik een van de mooiere foto's.
Het zou er extra stemmen kunnen opleveren.quote:Op zondag 20 november 2005 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in. Dankzij jou zal Lieske nu topless over het hele internet te bewonderen zijn. Ik denk dat ze je nog even persoonlijk bedankt straks.
1 seconden was de poes van Lies te zien was te laat voor de screenshotquote:Op zondag 20 november 2005 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
De camera's staan wel zo afgesteld dat het onderste deel van het lichaam niet te zien is tijdens close-ups.
Maar als je de foto's in het tieten-topic goed bekijkt (let op het zeepbakje), dan zie je dat de camera's wel degelijk bewogen hebben. Men was er dus "bij" toen Lieske douchte.
Er lijken er wel steeds meer weer op te duiken. Sommige filedump pix staan er wel nog.. andere niet. Misschien zijn ze ze langzaam aan het terug zetten ofzo. Hopelijkquote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, dat is heel jammer dan ja. Had ik laatst ook... ik keek in oud topic en al mijn foto's hadden rode kruisjes. Wordt je niet vrolijk van nee.
Ik snap ook niet dat je ze niet even op HD bewaart. Die paar 100 mb kan je toch zeker wel missen?quote:Op zondag 20 november 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zocht laatst een hele mooie close foto van Lieske terwijl ze zich opmaakt. Die is ook weg![]()
Vond ik een van de mooiere foto's.
Ik zet foto's ook op een gratis image host, maar ik bewaar sowieso alle foto's ook zelf.quote:Op zondag 20 november 2005 13:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is wel de pest van gratis online opslag ja. Je kan nergens aanspraak op maken als het mis gaat. Persoonlijk zet ik de foto's in de topics voor dat moment. Als ze echt gebruikt worden voor bijvoorbeeld het blog, worden ze toch op de Fok server zelf gezet.
Dat is waar, maar eigenlijk boeien me die foto's niet zo. Alleen was er iemand die speciaal om die foto vroeg gisteren en daarom was ik even op zoek gegaan. Zonder succes helaas.quote:Op zondag 20 november 2005 13:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat je ze niet even op HD bewaart. Die paar 100 mb kan je toch zeker wel missen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |