quote:Op zondag 20 november 2005 14:47 schreef Juve het volgende:
Ik post nooit maar ik zag vannacht op de streams dat Dido na het douchen met Roel iets in haar beertje (knuffel) heeft gestopt.... hebben meer dit gezien??
De Lieske caps zijn weer lekker scanquote:
Welkom op t forum post gezellig vaker meequote:Op zondag 20 november 2005 14:47 schreef Juve het volgende:
Ik post nooit maar ik zag vannacht op de streams dat Dido na het douchen met Roel iets in haar beertje (knuffel) heeft gestopt.... hebben meer dit gezien??
Heel veel sauna's hebben speciale "kindermiddagen". Nix mis mee toch ?quote:Op zondag 20 november 2005 14:49 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik was laatst in een sauna en daar liep ook een meisje van 10. Die was mee met haar ouders. Vinden jullie dat dat kan?"
Huh????????????????
Joost vind dat toch juist? Dido zei alleen maar: is dat zo?quote:Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Dido vindt dat sexspeeltjes niet verkocht mogen worden aan kinderen onder de 18 jaar.
Hijs onderweg !quote:
Ik snap bij god niet wat er vreemd aan is als een meisje van 10 ook in een sauna loopt. Of leven we soms toch weer in amerika, waar naakt nog nog altijd heel erg is enzoquote:Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef cevece het volgende:
[..]
Heel veel sauna's hebben speciale "kindermiddagen". Nix mis mee toch ?
quote:Op zondag 20 november 2005 14:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hijs onderweg !
Beste johnie,
Ik besef dat ik niet teveel van je tijd kan afsnoepen met mijn kijkerproblemen, maar aangezien we al jaren dikke mik zijn , ik kijk immers al jaren al die pulp van je en ben er enigszins net zo hersendood als de gemiddelde bij jou bekende baby uit een crackrokende moeder van geworden, wil ik je toch een verzoekje doen.
Ik en mijn homey’s Pinbaal en Grove Gert kijken elke dag trouw middels de streams, liveuitzending en reguliere uitzending BB editie 5. We kijken zelfs trouw de reclame, dus geld speelt geen rol zou ik zeggen. In deze editie hebben we kunnen kijken naar een manke proleet met stalintrekjes, een ouwe tippelho met een stem die me al drie keer ertoe heeft bewogen om de glaszetter te bellen, een Haags wicht met een flexi-muil en calimero stem, een kogelstootster met neptieten, een studentikoos boerinnetje met het iq van een poffertje, een NerT met machoattitude en lassie neigingen en nog wat loslopend ongezond bse-vlees met sterallures. Er is geen doorkomen aan dit keer en de irritaties hebben me al menig keer op het punt gebracht om mijn polzen door te snijden ( in de lengte uiteraard, anders is het aanstellerij).
Mijn verzoek is, zou jij bewoonster Dido als weekopdracht door de bewoners willen laten executeren? Ze heeft vannacht als opdracht gekregen om alle drank weg te gooien, en dat dankzij jouw redactie aldaar die mijns inziens ook tegen diezelfde muur mogen, en ze heeft het nog gedaan ook voor het oog van de camera. Ik heb veel leed moeten doorstaan rtijdens jouw programma’s maar hoe stuitend je ook elke keer voor de dag kwam met formats ben ik jou trouw gebleven. Dit verzoekje lijkt mij dan ook een klein gebaar met grote uitwerking op jouw grootste fan!
Alvast bedankt voor je medeleven en fantastische initiatief om Dido na de executie als noodrantsoen te geven!
Jouw fan,
Versabommie+ Homeys Grove Gert en Pinbaal!
Ze heeft vannacht toch ook een slok bier genomen, roel's ochtendjas aangedaan en gezegd "nu ben ik roel". Zou het kunnen zijn dat Dido het geld van Roel krijgt als ze deze geheime missie volbrengt en nu dus haar knuffel alvast prepareert voor het geval ze het geld ook fysiek in handen krijgt ?? (ik heb geen idee hoe groot de knuffel is trouwens)quote:Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef Kleintje het volgende:
Ik hoorde net van een vriendin dat dido inderdaad raar bezig was vannacht en die had ook het idee dat ze iets in haar knuffel heeft gestopt....
Lekker vaag...
Bommiequote:Op zondag 20 november 2005 14:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hijs onderweg !
Beste johnie,
Ik besef dat ik niet teveel van je tijd kan afsnoepen met mijn kijkerproblemen, maar aangezien we al jaren dikke mik zijn , ik kijk immers al jaren al die pulp van je en ben er enigszins net zo hersendood als de gemiddelde bij jou bekende baby uit een crackrokende moeder van geworden, wil ik je toch een verzoekje doen.
Ik en mijn homey’s Pinbaal en Grove Gert kijken elke dag trouw middels de streams, liveuitzending en reguliere uitzending BB editie 5. We kijken zelfs trouw de reclame, dus geld speelt geen rol zou ik zeggen. In deze editie hebben we kunnen kijken naar een manke proleet met stalintrekjes, een ouwe tippelho met een stem die me al drie keer ertoe heeft bewogen om de glaszetter te bellen, een Haags wicht met een flexi-muil en calimero stem, een kogelstootster met neptieten, een studentikoos boerinnetje met het iq van een poffertje, een NerT met machoattitude en lassie neigingen en nog wat loslopend ongezond bse-vlees met sterallures. Er is geen doorkomen aan dit keer en de irritaties hebben me al menig keer op het punt gebracht om mijn polzen door te snijden ( in de lengte uiteraard, anders is het aanstellerij).
Mijn verzoek is, zou jij bewoonster Dido als weekopdracht door de bewoners willen laten executeren? Ze heeft vannacht als opdracht gekregen om alle drank weg te gooien, en dat dankzij jouw redactie aldaar die mijns inziens ook tegen diezelfde muur mogen, en ze heeft het nog gedaan ook voor het oog van de camera. Ik heb veel leed moeten doorstaan rtijdens jouw programma’s maar hoe stuitend je ook elke keer voor de dag kwam met formats ben ik jou trouw gebleven. Dit verzoekje lijkt mij dan ook een klein gebaar met grote uitwerking op jouw grootste fan!
Alvast bedankt voor je medeleven en fantastische initiatief om Dido na de executie als noodrantsoen te geven!
Jouw fan,
Versabommie+ Homeys Grove Gert en Pinbaal!
Nee, Dido vindt dat sexspeeltjes niet aan jonger dan 18 jaar verkocht mag worden. Joost is het daarmee eens. Nathalie niet. Dus meisjes mogen al wel vingeren enzo als ze 14 zijn, maar sexspeeltjes is uit den boze. Volgens mij mag je zelfs al sex hebben op je 16e (met iemand van je eigen leeftijd), maar geen sexspeeltjes gebruiken?quote:Op zondag 20 november 2005 14:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost vind dat toch juist? Dido zei alleen maar: is dat zo?
Misschien dat ze alvast een bergplaats gemaakt heeft voor het geld dat ze verdiend heeft met de "gooi drank weg" opdracht.quote:Op zondag 20 november 2005 14:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Welkom op t forum post gezellig vaker mee![]()
![]()
ze maakte iig ee scheur in haar knuffel voor wat weet ik niet![]()
Het is voor het kind wel even schikken als er een naakte roel voorbij komt zetten.quote:Op zondag 20 november 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap bij god niet wat er vreemd aan is als een meisje van 10 ook in een sauna loopt. Of leven we soms toch weer in amerika, waar naakt nog nog altijd heel erg is enzo
(gezien het zenuwachtige wegzappen van de regie, zou dat best eens kunnen trouwens)
Hahaha, de wetgeving is vaak krom ja.quote:Op zondag 20 november 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Dido vindt dat sexspeeltjes niet aan jonger dan 18 jaar verkocht mag worden. Joost is het daarmee eens. Nathalie niet. Dus meisjes mogen al wel vingeren enzo als ze 14 zijn, maar sexspeeltjes is uit den boze. Volgens mij mag je zelfs al sex hebben op je 16e (met iemand van je eigen leeftijd), maar geen sexspeeltjes gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |