abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32425270
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:47 schreef Juve het volgende:
Ik post nooit maar ik zag vannacht op de streams dat Dido na het douchen met Roel iets in haar beertje (knuffel) heeft gestopt.... hebben meer dit gezien??

welkom

Volgens mij heeft dido alleen maar een gaatje gemaakt maar er niks ingestopt.
  zondag 20 november 2005 @ 14:49:12 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32425277
Dido: "Ik was laatst in een sauna en daar liep ook een meisje van 10. Die was mee met haar ouders. Vinden jullie dat dat kan?"

Huh????????????????

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32425357
pi_32425367
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
De Lieske caps zijn weer lekker scan
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32425378
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:47 schreef Juve het volgende:
Ik post nooit maar ik zag vannacht op de streams dat Dido na het douchen met Roel iets in haar beertje (knuffel) heeft gestopt.... hebben meer dit gezien??
Welkom op t forum post gezellig vaker mee
ze maakte iig ee scheur in haar knuffel voor wat weet ik niet
  zondag 20 november 2005 @ 14:54:08 #156
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32425406

pi_32425411
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:49 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik was laatst in een sauna en daar liep ook een meisje van 10. Die was mee met haar ouders. Vinden jullie dat dat kan?"

Huh????????????????

Heel veel sauna's hebben speciale "kindermiddagen". Nix mis mee toch ?
  zondag 20 november 2005 @ 14:54:31 #158
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32425416
Dido vindt dat sexspeeltjes niet verkocht mogen worden aan kinderen onder de 18 jaar.
pi_32425417
Ik hoorde net van een vriendin dat dido inderdaad raar bezig was vannacht en die had ook het idee dat ze iets in haar knuffel heeft gestopt....

Lekker vaag...
  zondag 20 november 2005 @ 14:54:41 #160
691 luciano
ondertitelloos
pi_32425423
Ik was laatst in de sauna met een 61 jarige vrouwelijke kennis !
Toen vroegen er ook mensen aan haar : sorry hoor 61 jarige mevrouw , hoe kunt u in vredesnaam met een 42 jarig kind jongeman hier rond gaan lopen .... u moet zich rot gaan schamen ...
pi_32425441
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Dido vindt dat sexspeeltjes niet verkocht mogen worden aan kinderen onder de 18 jaar.
Joost vind dat toch juist? Dido zei alleen maar: is dat zo?
  zondag 20 november 2005 @ 14:55:39 #162
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32425446
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:31 schreef regenworm het volgende:

[..]

en ook namens mij.
Hijs onderweg !

Beste johnie,

Ik besef dat ik niet teveel van je tijd kan afsnoepen met mijn kijkerproblemen, maar aangezien we al jaren dikke mik zijn , ik kijk immers al jaren al die pulp van je en ben er enigszins net zo hersendood als de gemiddelde bij jou bekende baby uit een crackrokende moeder van geworden, wil ik je toch een verzoekje doen.
Ik en mijn homey’s Pinbaal en Grove Gert kijken elke dag trouw middels de streams, liveuitzending en reguliere uitzending BB editie 5. We kijken zelfs trouw de reclame, dus geld speelt geen rol zou ik zeggen. In deze editie hebben we kunnen kijken naar een manke proleet met stalintrekjes, een ouwe tippelho met een stem die me al drie keer ertoe heeft bewogen om de glaszetter te bellen, een Haags wicht met een flexi-muil en calimero stem, een kogelstootster met neptieten, een studentikoos boerinnetje met het iq van een poffertje, een NerT met machoattitude en lassie neigingen en nog wat loslopend ongezond bse-vlees met sterallures. Er is geen doorkomen aan dit keer en de irritaties hebben me al menig keer op het punt gebracht om mijn polzen door te snijden ( in de lengte uiteraard, anders is het aanstellerij).
Mijn verzoek is, zou jij bewoonster Dido als weekopdracht door de bewoners willen laten executeren? Ze heeft vannacht als opdracht gekregen om alle drank weg te gooien, en dat dankzij jouw redactie aldaar die mijns inziens ook tegen diezelfde muur mogen, en ze heeft het nog gedaan ook voor het oog van de camera. Ik heb veel leed moeten doorstaan rtijdens jouw programma’s maar hoe stuitend je ook elke keer voor de dag kwam met formats ben ik jou trouw gebleven. Dit verzoekje lijkt mij dan ook een klein gebaar met grote uitwerking op jouw grootste fan!

Alvast bedankt voor je medeleven en fantastische initiatief om Dido na de executie als noodrantsoen te geven!

Jouw fan,

Versabommie+ Homeys Grove Gert en Pinbaal!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 20 november 2005 @ 14:56:51 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32425477
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef cevece het volgende:

[..]

Heel veel sauna's hebben speciale "kindermiddagen". Nix mis mee toch ?
Ik snap bij god niet wat er vreemd aan is als een meisje van 10 ook in een sauna loopt. Of leven we soms toch weer in amerika, waar naakt nog nog altijd heel erg is enzo

(gezien het zenuwachtige wegzappen van de regie, zou dat best eens kunnen trouwens)
pi_32425482
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hijs onderweg !

Beste johnie,

Ik besef dat ik niet teveel van je tijd kan afsnoepen met mijn kijkerproblemen, maar aangezien we al jaren dikke mik zijn , ik kijk immers al jaren al die pulp van je en ben er enigszins net zo hersendood als de gemiddelde bij jou bekende baby uit een crackrokende moeder van geworden, wil ik je toch een verzoekje doen.
Ik en mijn homey’s Pinbaal en Grove Gert kijken elke dag trouw middels de streams, liveuitzending en reguliere uitzending BB editie 5. We kijken zelfs trouw de reclame, dus geld speelt geen rol zou ik zeggen. In deze editie hebben we kunnen kijken naar een manke proleet met stalintrekjes, een ouwe tippelho met een stem die me al drie keer ertoe heeft bewogen om de glaszetter te bellen, een Haags wicht met een flexi-muil en calimero stem, een kogelstootster met neptieten, een studentikoos boerinnetje met het iq van een poffertje, een NerT met machoattitude en lassie neigingen en nog wat loslopend ongezond bse-vlees met sterallures. Er is geen doorkomen aan dit keer en de irritaties hebben me al menig keer op het punt gebracht om mijn polzen door te snijden ( in de lengte uiteraard, anders is het aanstellerij).
Mijn verzoek is, zou jij bewoonster Dido als weekopdracht door de bewoners willen laten executeren? Ze heeft vannacht als opdracht gekregen om alle drank weg te gooien, en dat dankzij jouw redactie aldaar die mijns inziens ook tegen diezelfde muur mogen, en ze heeft het nog gedaan ook voor het oog van de camera. Ik heb veel leed moeten doorstaan rtijdens jouw programma’s maar hoe stuitend je ook elke keer voor de dag kwam met formats ben ik jou trouw gebleven. Dit verzoekje lijkt mij dan ook een klein gebaar met grote uitwerking op jouw grootste fan!

Alvast bedankt voor je medeleven en fantastische initiatief om Dido na de executie als noodrantsoen te geven!

Jouw fan,

pi_32425521

pi_32425529
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef Kleintje het volgende:
Ik hoorde net van een vriendin dat dido inderdaad raar bezig was vannacht en die had ook het idee dat ze iets in haar knuffel heeft gestopt....

Lekker vaag...
Ze heeft vannacht toch ook een slok bier genomen, roel's ochtendjas aangedaan en gezegd "nu ben ik roel". Zou het kunnen zijn dat Dido het geld van Roel krijgt als ze deze geheime missie volbrengt en nu dus haar knuffel alvast prepareert voor het geval ze het geld ook fysiek in handen krijgt ?? (ik heb geen idee hoe groot de knuffel is trouwens)
pi_32425540
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hijs onderweg !

Beste johnie,

Jouw fan,

Bommie
pi_32425553
pi_32425559
Naast een muis is er dus nu ook een SM-Eend in huis ???
  zondag 20 november 2005 @ 15:00:20 #170
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32425589
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:55 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Joost vind dat toch juist? Dido zei alleen maar: is dat zo?
Nee, Dido vindt dat sexspeeltjes niet aan jonger dan 18 jaar verkocht mag worden. Joost is het daarmee eens. Nathalie niet. Dus meisjes mogen al wel vingeren enzo als ze 14 zijn, maar sexspeeltjes is uit den boze. Volgens mij mag je zelfs al sex hebben op je 16e (met iemand van je eigen leeftijd), maar geen sexspeeltjes gebruiken?
pi_32425606
Bommie... hij is geweldig!!!!
*ligt onder de stoel van het lachen!
pi_32425627
  zondag 20 november 2005 @ 15:01:39 #173
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32425629
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:52 schreef lovebear het volgende:

[..]

Welkom op t forum post gezellig vaker mee
ze maakte iig ee scheur in haar knuffel voor wat weet ik niet
Misschien dat ze alvast een bergplaats gemaakt heeft voor het geld dat ze verdiend heeft met de "gooi drank weg" opdracht.
eurobilltracker.com
pi_32425631
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik snap bij god niet wat er vreemd aan is als een meisje van 10 ook in een sauna loopt. Of leven we soms toch weer in amerika, waar naakt nog nog altijd heel erg is enzo

(gezien het zenuwachtige wegzappen van de regie, zou dat best eens kunnen trouwens)
Het is voor het kind wel even schikken als er een naakte roel voorbij komt zetten.
pi_32425648
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, Dido vindt dat sexspeeltjes niet aan jonger dan 18 jaar verkocht mag worden. Joost is het daarmee eens. Nathalie niet. Dus meisjes mogen al wel vingeren enzo als ze 14 zijn, maar sexspeeltjes is uit den boze. Volgens mij mag je zelfs al sex hebben op je 16e (met iemand van je eigen leeftijd), maar geen sexspeeltjes gebruiken?
Hahaha, de wetgeving is vaak krom ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')