Nou over belediging gesproken , ik haal jou en regenworm steeds door elkaar, daar zit 'm de kneepquote:Op zondag 20 november 2005 15:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Goeie brief![]()
![]()
Maar voortaan wel gewoon even vragen voor je mjin naam ergens onder zet.Niet dat elke boerenlul nu denkt dat ie zomaar mjin naam kan gebruiken om zijn beledigingen wat kracht bij te zetten.
Lieske is knap met en zonder make-up.quote:Op zondag 20 november 2005 15:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Valt nog wel mee... heb je pamala anderson wel eens zonder make up gezien? Dan ga je rennen.
Met:
[afbeelding]
Zonder:
[afbeelding]
OH NEE, het is weer zo verquote:Op zondag 20 november 2005 15:18 schreef farceman het volgende:
Regie: beelden uit slaapkamer graag!
Daar hoeft dus idd niets meer aan toegevoegd te worden.quote:Op zondag 20 november 2005 15:19 schreef Ireth het volgende:
*offtopic*
Een pedofiel is iemand met gevoelens, maar die hoeft er in den beginne in de praktijk niets mee te doen, een pedosexueel is iemand die daadwerkelijk iets met die gevoelsn doet.
Ik kon een 'pedofiel' die geen vlieg kwaad deed, die er altijd open en eerlijk over sprak om juist roddel en achterklap te voorkomen. Door een stom misverstand en vele kortzichtige reacties is hij het ziekenhuis in geslagen. Ze 'betrapten' hem samen met een kleine meisje, meisje bloed op haar benen/rokje, hij op zijn handen. Zonder enige navraag is hij letterlijk en figuurlijk zijn vertrouwde buurt uitgeslagen, door zijn vertrouwde buurtgenoten. Later bleek dat het meisje vast had gezeten in het prikkeldraad en hij haar had bevrijd. Sindsdien ben ik heel anders tegen pedofielen en tegen pedosexuelen aan gaan kijken. En dan met name naar de verschillen daar tussen. (deze jongen heeft zich trouwens later van het leven beroofd omdat hij niet de kans kreeg normaal te leven, omdat hij continue het stempel 'vieze vent' opgeplakt kreeg...)
Gewoon een erg lekkere kopquote:Op zondag 20 november 2005 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze was ook al zonder make up.
[afbeelding]
Niks mis mee![]()
Lieverd, daar had Petertje helemaal niets mee te maken... Die titel heb ik met goedkeuren van Peter veranderd....quote:Op zondag 20 november 2005 15:18 schreef luciano het volgende:
Ok dan , het duurde even , maar hier istie dan .....
http://www.erotiek-winkel.nl/info/bondage-duck-5201.html
![]()
p.s. kijk ook eens naar de naam + http://forum.fok.nl/topic/780522
Je werkt niet voor niks bij de dierenbeschermingquote:Op zondag 20 november 2005 15:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieverd, daar had Petertje helemaal niets mee te maken... Die titel heb ik met goedkeuren van Peter veranderd....
Ik herkende ducky namelijk meteen...![]()
Ik denk dat dit verkapte spam / reclame is voor Flügeltje haar postorderbedrijfje !!!!quote:Op zondag 20 november 2005 15:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieverd, daar had Petertje helemaal niets mee te maken... Die titel heb ik met goedkeuren van Peter veranderd....
Ik herkende ducky namelijk meteen...![]()
Valt nog mee... de regisseur van de Lieske badkamer scenes zit er zeker weer achter?quote:Op zondag 20 november 2005 15:26 schreef regenworm het volgende:
De regie gaat straks overschakelen van Joost naar iets anders.
Hoofddoekjes
middagkusjequote:Op zondag 20 november 2005 15:28 schreef doka het volgende:
Dido en Roel doen een 'middagdutje'?
quote:Op zondag 20 november 2005 15:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is knap met en zonder make-up.
Die maakt zelf net zoveel fouten als jij, dus die zal het minder erg vinden om met jouw epistel geassocieerd te worden.quote:Op zondag 20 november 2005 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou over belediging gesproken , ik haal jou en regenworm steeds door elkaar, daar zit 'm de kneep![]()
Die is nooit echt in productie gegaan. Ik hou het bij mijnquote:Op zondag 20 november 2005 15:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waar is je mooie rode avater gebleven pin?
quote:Op zondag 20 november 2005 15:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die is nooit echt in productie gegaan. Ik hou het bij mijn![]()
Ze denkt nog terug aan roel zijn vingersquote:Op zondag 20 november 2005 15:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ligt Dido daar nu met een grijns op haar gezicht?
[afbeelding]
Niet alleen vanmiddag, ik vindt ze al de hele week saai.quote:Op zondag 20 november 2005 15:39 schreef flugeltje het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn de streams vanmiddag uitermate saai?
De streams zijn saai maar dat zijn ze al dagen.quote:Op zondag 20 november 2005 15:39 schreef flugeltje het volgende:
Iets langer dan deze week... Eigenlijk al sinds begin van BB5 (enige uitzonderingen daargelaten)quote:Op zondag 20 november 2005 15:40 schreef frizti het volgende:
Niet alleen vanmiddag, ik vindt ze al de hele week saai.![]()
![]()
Ik pleit voor een vla worsteling in aardbeienvlaquote:Op zondag 20 november 2005 15:39 schreef flugeltje het volgende:
en toch allemaal blijven kijkenquote:Op zondag 20 november 2005 15:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Iets langer dan deze week... Eigenlijk al sinds begin van BB5 (enige uitzonderingen daargelaten)![]()
Dan wil ik wel de regisseur van vrijdag terugquote:Op zondag 20 november 2005 15:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik pleit voor een vla worsteling in aardbeienvla
Aardbeiquote:Op zondag 20 november 2005 15:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik pleit voor een vla worsteling in aardbeienvla
offcourse... packege deal dan hequote:Op zondag 20 november 2005 15:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan wil wel de regisseur van vrijdag terug
Roel is de mus in deze DDBBDayquote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef flugeltje het volgende:
En Roel is maar weer bij Dido gekropen
Dit word bijna vanzelfsprekend... en dus nutteloos om te melden hierquote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 15:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
offcourse... packege deal dan he
Ze is vannacht klaargevingerd.quote:Op zondag 20 november 2005 15:48 schreef farceman het volgende:
Toch snap ik Dido niet echt;
Gisteren zei ze tegen naat dat het te close werd en dat het haar benauwde en vandaag wil ze roel niet bij haar vandaan hebben...
Kan iemand van de vrouwen hier mij uitleg geven in dit vrouwelijke wezen.?
Of juist niet en wenst nu dat het afgemaakt gaat wordenquote:
Even een quickie dan maar:quote:Op zondag 20 november 2005 15:18 schreef luciano het volgende:
Ok dan , het duurde even , maar hier istie dan .....
http://www.erotiek-winkel.nl/info/bondage-duck-5201.html
![]()
klaar? dat heb ik echt niet gehoord!quote:
nou het was een typisch staaltje fluistersex....stiekum in het donker brrrrrrrquote:Op zondag 20 november 2005 16:04 schreef Kleintje het volgende:
Nee, ze heeft het gefaked
Dat doen al die kutwijven altijd!
Dat zijn de ergste.quote:Op zondag 20 november 2005 16:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou het was een typisch staaltje fluistersex....stiekum in het donker brrrrrrr
Tanja2?quote:Op zondag 20 november 2005 16:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste.
Wedden dat ze zwanger wordt van zo'n vage sexbeurt.
Had ie sperma op zijn vinger ofzo....
Had je maar in Rotjeknor moeten blijven ..........quote:Op zondag 20 november 2005 16:00 schreef Kleintje het volgende:
what the fuck... ik wilde jullie verlaten, ik wilde de kroeg in... gaat dat ding pas om 5 uur open.
Kutstad hier!
Ja, dat idee had ik ook al.quote:Op zondag 20 november 2005 16:01 schreef Foreverblue het volgende:
Deze foto zegt precies hoe intressant de streams zijn op dit moment:
[afbeelding]
![]()
Den Helder.quote:Op zondag 20 november 2005 16:00 schreef Kleintje het volgende:
what the fuck... ik wilde jullie verlaten, ik wilde de kroeg in... gaat dat ding pas om 5 uur open.
Kutstad hier!
Waarom denk je dan dat ik hier weg wil...quote:
Zoals de hermes house band zingt: "Ik kom terug, naar Rotterdam"?quote:Op zondag 20 november 2005 16:20 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ik hier weg wil...
Yeah... nog minder dan een maand en dan zit ik weer bij normale mensen!![]()
Ze had het goed naar haar zin in ieder geval, zoveel was duidelijk.quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
klaar? dat heb ik echt niet gehoord!
quote:Op zondag 20 november 2005 16:20 schreef Kleintje het volgende:
Waarom denk je dan dat ik hier weg wil...
Yeah... nog minder dan een maand en dan zit ik weer bij normale mensen!![]()
Dan nog liever Den Helder.quote:Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef Kleintje het volgende:
Ierland of Schotland
Ierland , woooooohooooooooooooooooo , het land der roodharigen ....... kan ik al een arrangementje boeken bij je !! ??quote:Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef Kleintje het volgende:
Nee, ik ga niet terug naar Rotterdam.
Waar ik wel heen ga, dat kan via mail, ik heb al teveel gezegd dat ik ga verhuizen (een ex die graag meeleest en alles heerlijk tegen me probeert te gebruiken...)
Enne Luciano... voor die business ga ik toch echt het land uit. Dat is hier in NL niet te doen. Vergunningen etc. zijn hier te lastig. Dus... dat zal toch echt Ierland of Schotland worden...
quote:Op zondag 20 november 2005 16:42 schreef flugeltje het volgende:
Zitten ze nu op de slaapkamer omdat het moest van BB?
ja sorry, ff niet opgelet, moest ff orde scheppen elders...
yep, moest van BB, alles laten liggen en iedereen naar de slaapkamer.quote:Op zondag 20 november 2005 16:42 schreef flugeltje het volgende:
Kun je dat griezelding in je avatar echt niet veranderen in een schattig gummibeertje ofzo?quote:Op zondag 20 november 2005 16:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
yep, moest van BB, alles laten liggen en iedereen naar de slaapkamer.
Het spijt mij ookquote:Op zondag 20 november 2005 16:42 schreef flugeltje het volgende:
Is al goed hoor....quote:
Dus ik mag mee blijven doen?quote:Op zondag 20 november 2005 16:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is al goed hoor....
Fluug vergeet snel, vraag maar aan Luciano..![]()
sorryquote:Op zondag 20 november 2005 16:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kun je dat griezelding in je avatar echt niet veranderen in een schattig gummibeertje ofzo?
brrrrr, krijg iedere keer weer de kriebels...
Als we iedereen eruit zouden moeten mikken die een keer neigt over de schreef te gaan bleef er niemand meer over hier....quote:Op zondag 20 november 2005 16:56 schreef mamapan het volgende:
[..]
Dus ik mag mee blijven doen?Bedankt!
![]()
Strax is de hele kamer leeg gehaald.quote:Op zondag 20 november 2005 17:10 schreef flugeltje het volgende:
Ben wel benieuwd wat het gaat worden met die weekopdracht. Ze moeten vrij lang in de slaapkamers blijven in ieder geval..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |