maar ik trap wel af.quote:Op zondag 20 november 2005 12:47 schreef YamashitOpZa het volgende:
Helaas stelt me eigen collectie geen fluit voor
Wel een strakke kast. Als ik een andere woning heb ga ik ook maar voor iets stijlvollers.quote:Op zondag 20 november 2005 14:52 schreef PDOA het volgende:
Okee, mijn kast vol met cd's (ik heb alweer een nieuwe nodig!):
[afbeelding]
De Ikea Benno! Daar hebben wij er ook 4 vol van! Geen foto helaas...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:11 schreef OProg het volgende:
CD kasten:
[afbeelding]
En nog een zult boxen enzo.
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb nog een kast met vinyl en wat losse cd's alleen daar geen foto van bij de hand.
Damn...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:11 schreef OProg het volgende:
CD kasten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb nog een kast met vinyl en wat losse cd's alleen daar geen foto van bij de hand.
Wat is dat voor special edition van Joy Division?quote:Op zondag 20 november 2005 15:06 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wat special editions (en ook wat dvd's er naast):
[afbeelding]
http://www.amazon.com/exe(...)963-7578300?v=glancequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:24 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Wat is dat voor special edition van Joy Division?![]()
Damnquote:
Moet ik toch maar eens snel gaan bestellenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:41 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/exe(...)963-7578300?v=glance
De tering.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:11 schreef OProg het volgende:
CD kasten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, hoeveel heb je er in totaal, zo'n 1500?!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
De tering.
Ik dacht dat ik veel had, maar dit slaat alles...
Zou het niet weten, maar je komt in de buurt denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:13 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Inderdaad, hoeveel heb je er in totaal, zo'n 1500?!
Ik ben alweer meer dan 10 jaar bezig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:21 schreef elixer het volgende:
[..]
Damn...![]()
Hoe lang heb je daar op gespaard?
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:10 schreef zodiakk het volgende:
[..]
god, hoe heet die film ook weer?![]()
Zo te zien komen ze uit de oude dooschquote:
Die blije gekleurde mapjes zijn van mijn moeder geweestquote:
Keurig! Goed bezigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:15 schreef MSXUser het volgende:
Vandaag eindelijk m'n platenkasten binnen van DJFurniture en natuurlijk gelijk volgestouwd met al m'n vinyl.
[afbeelding]
Mijn huidige collectie bestaat uit ruim 650 stuks vinyl (techno, trance, progressive, house, hardcore, disco, italo, jaren 80 hiphop). Het laatste jaar heb ik heel erg weinig gekocht, vanwege ruimtegebrek. Nu dat is opgelost kan ik weer eens een flinke slag gaan slaan in de platenzaken
In deze kast kunnen 1000 stuks vinyl. Onder m'n draaitafels heb ik nog 2 kleinere kasten staan waar ik in totaal nog eens 440 stuks kwijt kan.
Het staat echt stukken beter dan die rottige plastic bakken. Daarnaast heb ik nu weer een hele hoop ruimte extra in dit hokquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:29 schreef MissMSX het volgende:
Keurig! Goed bezig![]()
Krijg meteen kriebels om mijn collectie weer eens op te ruimen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |