Op-/aanmerkingen en complimenten voor foto's doe ik sowieso niet aan...quote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef -Delta- het volgende:
Wat zeg je dan, wat direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is?
Ik wil neuken, maar heb geen haast hoor, hoe was jouw dag vandaag?
Ik zie teveel praatjesmakers op Rp "hey schatje, jeetje viel stijlachterover van je foto".
Misschien als ik nog 17 was, dat ik serieus zou nemen.
En een heleboel 18-jarigen en 45+ers, daar zit ik ook niet op te wachten (kan m'n vader zijn).
Een heleboel jongens die berichtjes sturen, zijn ze 1.70m, ik ben 1.84m-
En dat staat in m'n profiel![]()
Shall I go on?![]()
Ja sorry, dan vallen er al een heleboel af, eveneens de mensen die snel iemand willen scoren, desperate en zwaar gelovig zijn.
Kan ik ook weinig aan doen, maar nee daar zit ik niet op te wachten.
Nou vertel eens dan, ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zondag 27 november 2005 23:44 schreef kastanova het volgende:
Tevens heb ik een grafhekel aan die standaard 'Wie ben je/wat doe je/waar woon je/hoe gaat het' gesprekjes, dus dat pak ik meestal ook totaal anders aan, hetgeen ze kennelijk nogal verrast.
Ik ga m'n briljante, unieke en bovenal retesuccesvolle matchformule toch niet prijsgeven in een topic vol mannelijke paiqersquote:Op zondag 27 november 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou vertel eens dan, ben ik wel benieuwd naar.
Yeah right, als je een kop als een bloemkool had, had het geen bal meer uitgemaakt wat je had gezegdquote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef kastanova het volgende:
Ik ga m'n briljante, unieke en bovenal retesuccesvolle matchformule toch niet prijsgeven in een topic vol mannelijke paiqers.
Clark Wallabee, deel ff je geheimen mênquote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ga m'n briljante, unieke en bovenal retesuccesvolle matchformule toch niet prijsgeven in een topic vol mannelijke paiqers.
Typisch Kasta, een hele hoop praatjes...quote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Clark Wallabee, deel ff je geheimen mên
Nou, er wordt zelfs met verbazing op gereageerd dat ik geen geneatte/gesoepte, maar gewoon natural foto's heb, dus op zich valt het nog wel mee qua aantrekkelijkheid van de foto's...quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Yeah right, als je een kop als een bloemkool had, had het geen bal meer uitgemaakt wat je had gezegd![]()
Oh dit is het moment dat ik "wow, kun je nagaan dat je er anders nog knapper uit kunt zien" moet roepen?quote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, er wordt zelfs met verbazing op gereageerd dat ik geen geneatte/gesoepte, maar gewoon natural foto's heb, dus op zich valt het nog wel mee qua aantrekkelijkheid van de foto's...
Nee hoor, je kent immers nauwelijks foto's van me, maar het is opvallend hoe weinig mensen gewoon 'normale' foto's op hun profiel hebben staan...quote:Op maandag 28 november 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Oh dit is het moment dat ik "wow, kun je nagaan dat je er anders nog knapper uit kunt zien" moet roepen?![]()
![]()
Nee sorry "dat kan haar immers alleen maar arroganter maken..."![]()
Nou hup kom op met die verhaaltjes, volgens mij zijn ze er helemaal niet.![]()
Bikkelquote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef kastanova het volgende:
Vrouwen die me na 2 keer lullen uitnodigen om sushi te komen eten? Vrouwen die me, in verband met m'n griepje, aanbieden om me een aantal dagen te voeren, masseren en verplegen? Of nog leuker, een vrouw die haar huis aanbood omdat ik enthousiast werd over de hangmat die ze op haar balkon had hangen?
Heb jij dan de laatste 5 jaar altijd gesoepte foto's gehad op fok?quote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, je kent immers nauwelijks foto's van me, maar het is opvallend hoe weinig mensen gewoon 'normale' foto's op hun profiel hebben staan...
En daarom heb ik dus een gare webcam foto.quote:Logischerwijs weet ik niet hoe dit bij de mannelijke paiqers is, maar ik ben bij voorbaat al vrij sceptisch richting vrouwen die alleen maar gesoepte of geneatte foto's hebben, die proberen zich immers mooier voor te doen dan ze daadwerkelijk zijn en dat zal vast zo zijn redenen hebben.
Hetgeen ook meestal wel naar buiten komt zodra je ze om een 'verse' foto vraagt; wallen waar je soep uit kunt drinken, een huid die met schuurpapier bewerkt lijkt en haar als strotouw...
Maar je denkt nu echt dat je een godswonder bent?quote:Maar vertel, welke verhalen wil je horen?
Vrouwen die me na 2 keer lullen uitnodigen om sushi te komen eten? Vrouwen die me, in verband met m'n griepje, aanbieden om me een aantal dagen te voeren, masseren en verplegen? Of nog leuker, een vrouw die haar huis aanbood omdat ik enthousiast werd over de hangmat die ze op haar balkon had hangen?
Oh, ik wist niet dat je me stalktequote:Op maandag 28 november 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Heb jij dan de laatste 5 jaar altijd gesoepte foto's gehad op fok?
Nee? Nou dan.![]()
De drempel om aantrekkelijke vrouwen aan te spreken is nu eenmaal groter voor sommige mensenquote:En daarom heb ik dus een gare webcam foto.
Die wel duidelijk is, maar niet m'n allermooiste en toevallig 1 waar ik op m'n best opsta.
Met de "betere" foto's trek je meer mensen, maar goed op meer "hey schatje, je bent lekker, wanneer gaan we uit eten" zit ik toch niet te wachten.
Alleen trek ik nu weer veel van die superstille types zonder ruggegraat aan, dus dat is de andere kant dan weer![]()
Oh please, je weet zelf toch hoop ik ook wel dat zelfs de lelijke vrouw nog wel een man kan vinden die even simpel wil neuken?quote:Maar je denkt nu echt dat je een godswonder bent?
Hoeveel mannen vragen mij niet na 1 uur chatten of we meteen de dag erna zullen meeten![]()
Is dat een graadmeter voor hoe "geweldig" je bent?
Schat je me nu echt in als iemand die bereid is dusdanig veel energie in internetvrouwen te stoppen dat ik complete verhalen ga typen? As... if...quote:Verhalen wilde ik horen, die verhaaltjes die niet "hey hoe gaat het, wat doe je, waar werk je" bevatten, waar jij zo veel mee schijnt te scoren... Die![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
Vraag je wat "dus dat pak ik meestal ook totaal anders aan, hetgeen ze kennelijk nogal verrast".
inhoudt, gaat ie compleet offtopic en andere dingen aanhalen![]()
ahquote:Op zondag 27 november 2005 23:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik van de week gedaan en die is gesloten omdat de mods vinden dat het best hier in datingsites kan
Ja ik probeer ze ook te vermijdenquote:Op zondag 27 november 2005 23:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tevens heb ik een grafhekel aan die standaard 'Wie ben je/wat doe je/waar woon je/hoe gaat het' gesprekjes, dus dat pak ik meestal ook totaal anders aan, hetgeen ze kennelijk nogal verrast.
Dat is ook wel weer zo, maar je hebt snel en snel. Ik spreek ook niet direct na 1 chat af ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb wel met een aantal mensen gechat, allemaal leuk en aardig...paar dagen later mail en chat je over meer dingen en komen er ineens dingen aan het licht, waarvan ik dacht, oke ben ik ff blij dat ik niet afgesproken heb.![]()
Ik weet niet naar welke profielen je kijkt maar ik kom eigenlijk nooit foto's tegen van vrouwen die gefotoshopt zijn of bijgewerkt zijnquote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, je kent immers nauwelijks foto's van me, maar het is opvallend hoe weinig mensen gewoon 'normale' foto's op hun profiel hebben staan...
Logischerwijs weet ik niet hoe dit bij de mannelijke paiqers is, maar ik ben bij voorbaat al vrij sceptisch richting vrouwen die alleen maar gesoepte of geneatte foto's hebben, die proberen zich immers mooier voor te doen dan ze daadwerkelijk zijn en dat zal vast zo zijn redenen hebben.
Hetgeen ook meestal wel naar buiten komt zodra je ze om een 'verse' foto vraagt; wallen waar je soep uit kunt drinken, een huid die met schuurpapier bewerkt lijkt en haar als strotouw...
In real life heb ik om diezelfde reden een hekel aan vrouwen met (teveel) makeup en op internet trek ik die lijn door...
Maar vertel, welke verhalen wil je horen?
Als je zo geweldig bent als je hier pretendeert te zijn dan heb je toch niks te vrezen van medefokkersquote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus precies hetzelfde. Heb er ook aan meegedaan en de speeddates die ik heb gehad, willen ze nog steeds chatten. Ik kijk er eigenlijk niet meer naar om, omdat het toch niks is. Maar ze willen telkens afspreken, laatst had er 1 als slogan op MSN '' IK WIL NU DATEN'' getypt.quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat vrouwen het vooral verdomd vreemd (en kennelijk dus ook aantrekkelijk) vinden dat een vent gewoon eens echt direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is...
En dat ik nergens op aandring, ook niet op dates en ze verder ook nooit aanspreek zal vast ook wel meehelpen.
quote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef -Delta- het volgende:
Zijn er ook mensen die naar het Single-feest gaan van RP?
Of van Lexa?
Of die een voorgaande keer zijn geweest?
Ben wel benieuwd naar verhalen![]()
Eng waarom? Omdat je zelf verlegen bent en niks durft te zeggen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |