Klopt. Ook in psychologisch opzicht: Ik merk dat ik mezelf een stuk prettiger voel bij warme, stoere vrouwen, maar dat die me sexueel niets doen, terwijl ik koude biatches een stuk sexyier vind, met 't nadeel dat ik daar emotioneel helemaal niets mee heb.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:30 schreef Christine het volgende:
Ik heb trouwens ook ooit gedate met iemand met wie ik heel erg op één lijn zat, en dat was daardoor juist weer een beetje saai. Ik voelde me zo'n trutje die de hele tijd alleen maar ja en amen zat te roepen
Mentale- en lichamelijke aantrekkingskracht, daar zit echt een wereld van verschil tussen... don't get me started!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:49 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Klopt. Ook in psychologisch opzicht: Ik merk dat ik mezelf een stuk prettiger voel bij warme, stoere vrouwen, maar dat die me sexueel niets doen, terwijl ik koude biatches een stuk sexyier vind, met 't nadeel dat ik daar emotioneel helemaal niets mee heb.![]()
Absoluut! Plus dat zo'n tegenstrijdig eisenpakket gewoon lastig is. Moet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook nog niet uit ben, wat nou 't beste werkt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
Mentale- en lichamelijke aantrekkingskracht, daar zit echt een wereld van verschil tussen... don't get me started!
Met hoeveel "koude biatches" heb je al werkelijk sex gehad in je leven?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:49 schreef joshus_cat het volgende:
ik koude biatches een stuk sexyier vind, met 't nadeel dat ik daar emotioneel helemaal niets mee heb.![]()
...en de relevantie isquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:02 schreef Silencio het volgende:
Met hoeveel "koude biatches" heb je al werkelijk sex gehad in je leven?
Dankje BarBaar!! en jij ook Metro2005 voor t aanbod.quote:
Precies wat ik denk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:20 schreef Christine het volgende:
Het jammere daarvan vind ik wel, dat je gewoon gematched kan worden aan iemand met wie je geen overeenkomsten hebt of lijkt te hebben, en dat het best vaak voorkomt dat je (veel) tijd en moeite moet steken in contacten die bij voorbaat al kansloos zijn, puur omdat de ander gewoon niet aan bepaalde eisen voldoet. Voor mij is dat de belangrijkste reden geweest om me er uit te schrijven.
Sites als Lexa en Paiq zijn wat dat betreft twee uitersten, terwijl de ideale oplossing misschien helemaal niet bestaat, of in elk geval ergens in het midden ligt.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef -Jelmer- het volgende:
Verder wil ik even opmerken dat we op Paiq inderdaad nog een aantal zaken moeten gaan laten meewegen in het matchingproces; ik denk hierbij inderdaad aan uit- of thuiswonend, kinderen/geen kinderen etc etc.
Je foto komt voorbij in die foto beoordeel dinges. Kunnen mensen kiezen voor een yes of no.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:58 schreef Gelderland het volgende:
Bij Paiq kreeg ik net een mededeling dat een foto 32 positief is beoordeeld..maar wat houdt dat in? Wanneer beoordelen mensne mijn foto's?Want ik heb bij instelling de 2 opties (Fotoscore tonen, Foto's in ranglijst tonen) uitgeschakeld
Sta zelf op 41, 46 en 49quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je foto komt voorbij in die foto beoordeel dinges. Kunnen mensen kiezen voor een yes of no.
32 is volgens mij best veel ofnie? heb maar 2 keer positief beoordeeld![]()
jaja, maar tochquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe lang je erop staat he
Ik had een paar honderd geloof ik.
Ik heb me uitgeschrevenquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
jaja, maar tochHet gaat de goede kant op
En jij dan....?
Haha, tja dat kan ik wel begrijpenja, iets met bos en bomenquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb me uitgeschreven
Sta alleen nog op lexa, maar ik heb de hoop opgegeven dat ik via internet een leuke kerel ga ontmoeten.
Een halve dag sta ik er op. Nu heb ik 10 positieve thingies.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe lang je erop staat he
Ik had een paar honderd geloof ik.
weet ik niet....sta er nu 2 dagen op....(sinds zondag)...met 2 fotos...1tje is duidelijk méér positief beoordeelt dan de anderquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je foto komt voorbij in die foto beoordeel dinges. Kunnen mensen kiezen voor een yes of no.
32 is volgens mij best veel ofnie? heb maar 2 keer positief beoordeeld![]()
Ik zie alleen welk cijfer m'n foto's hebben en hoe vaak hij beoordeeld is, maar niet welke plaats?quote:
Zij hebben het ook over de aantalen keren beoordeeld (positief dus)quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zie alleen welk cijfer m'n foto's hebben en hoe vaak hij beoordeeld is, maar niet welke plaats?Waar kan ik dat vinden?
Oh oke, lekker goed gelezen weerquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zij hebben het ook over de aantalen keren beoordeeld (positief dus).
In het echte leven komen er ook wel eens mannen op je af waartegen je zegt: "Wat zit je je tijd met mij te verdoen?"quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Precies wat ik denk.
Leuk dat je zo zonder vooroordelen mensen leert kennen, maar ik schiet er iig weinig mee op.
Zit m'n tijd te verdoen, geef mij maar gewoon meteen info en foto's, dan weet ik of er potentie is.
Dan zit ik toch veel liever op Rp waar ik met mensen ben gaan mailen, door wederzijdse interesses, waar we vanaf dag 1 gewoon 4 uur achter elkaar zitten te chatten (en daarna echt letterlijk Msn moeten sluiten, omdat we anders niet aan slapen toekomen).
In het echte leven stap ik met een avondje stappen ook niet op iemand af, die me niet aanstaat of waar ik niks gemeen lijk te hebben, dus waarom zou ik dat op internet wel doen, als er ook mensen zijn die ik meteen kan vinden, waar ik wel overeenkomsten mee heb. En die me wel enorm aanspreken.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:57 schreef Godshand het volgende:
je kan toch gewoon die beoordeel knop van paiq gebruiken en die gozer lozen als die uit Verweggistan komt, getrouwd en 3 kinderen heeft etc?
Met coordinaten van 2- of 3-cijferige postcodes kom je ook al een heel eind.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Het is veel handiger om te werken met cirkels om je woonplaats, maar dat is technisch wat lastiger.
Oh ja, dat had ik als postbode ook wel kunnen bedenken.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Met coordinaten van 2- of 3-cijferige postcodes kom je ook al een heel eind.
Met telefoon-netnummers kun je dat veel eenvoudiger oplossen.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Een provincie-optie is alleen echt handig als je in het midden van een provincie woont die geen Gelderland is. Verder is het niet zo ontzettend relevant. Iemand uit Zuidlaren (Drenthe) is voor mij een stuk dichter bij dan iemand uit Delfzijl. Het is veel handiger om te werken met cirkels om je woonplaats, maar dat is technisch wat lastiger. Misschien een dealtje met Routenet, ofzo?
En dan heb je ook nog de bereikbaarheid, natuurlijk. Zwolle is voor mij een stuk bereikbaarder dan veel Groningse plekken, zo zonder auto.
Daar zeg je me wat, die Belgen sturen ook maar berichtjes raak.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:27 schreef Hooghoudt het volgende:
En als de Zuid-Limburgers zich nu gewoon bij Belgische sites inschrijven, dan komt alles goe.
Het rare is, dat woonplaats mij niet zoveel uitmaakt, als iemand écht leuk is en waar ik veel raakvlakken mee heb, dan wil ik best wat reizen.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Een provincie-optie is alleen echt handig als je in het midden van een provincie woont die geen Gelderland is. Verder is het niet zo ontzettend relevant. Iemand uit Zuidlaren (Drenthe) is voor mij een stuk dichter bij dan iemand uit Delfzijl. Het is veel handiger om te werken met cirkels om je woonplaats, maar dat is technisch wat lastiger. Misschien een dealtje met Routenet, ofzo?
En dan heb je ook nog de bereikbaarheid, natuurlijk. Zwolle is voor mij een stuk bereikbaarder dan veel Groningse plekken, zo zonder auto.
Hoe staat het eik met jouw "dateplannen"?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zij hebben het ook over de aantalen keren beoordeeld (positief dus).
Gemiddeld moet ik een vrouw zo'n 1,5 jaar kennen voordat ik er mee date, dus we hebben nog even de tijdquote:Op woensdag 30 november 2005 00:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe staat het eik met jouw "dateplannen"?
Aangezien jij zoveel leuke vrouwen tegenkomt, zullen er wel genoeg redenen zijn om af te spreken, of meld je dat hier gewoon niet![]()
Weet je wel, dat je er dan wel heel veel van gaat verwachten en dat het gauw op een teleurstelling uitloopt?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gemiddeld moet ik een vrouw zo'n 1,5 jaar kennen voordat ik er mee date, dus we hebben nog even de tijd.
Ik ben zo arrogant om te denken dat mijn mensenkennis geen ruimte voor fouten toelaat, hetgeen tot nu toe ook het geval was...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Weet je wel, dat je er dan wel heel veel van gaat verwachten en dat het gauw op een teleurstelling uitloopt?
![]()
Donequote:Op woensdag 30 november 2005 01:43 schreef twistednerve het volgende:
Iemand toevallig nog een invite van paiq liggen? Ben wel benieuwd na al die verhalen
check je mailquote:Op woensdag 30 november 2005 08:37 schreef plasticvlinder het volgende:
ik ben ook wel benieuwd naar paiq.. kan iemand me inviten? :-)
euh mail adres is dan ook wel handig denk ik![]()
error78@gmail.com
Vind ik ook, bevalt iemand niet of klikt het niet, gewoon wegflikkeren en verder zoekenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:16 schreef Godshand het volgende:
Dat gezeur om die slechte matches....
Als de match je niet bevalt keil je hem/haar dr toch uit?
Ik heb dr al zo'n stuk of 10 dr uitgekeild...
Of ze waren te lelijk of nooit online. Of het klikte bij chatten gewoon niet.
Of ze waren wel online maar reageren al een tijdje dan niet meer op je berichten...blijkbaar ben je dan niet interessant. En aangezien je maar maximaal 10 matches kunt hebben...bezem erdoor!
Edit: dit ging over Paiq dus, mochten sommigen het niet door hebben
Ik sta op een 8,4 maar ik weet niet welke schaalverdeling ze gebruiken. Van 0-10 of van 0-100quote:Op woensdag 30 november 2005 08:04 schreef RizzleR het volgende:
ik vraag me af hoe acuraat die beoordeling is van je foto's,
zelf had ik een 8.3 na een paar daagjes. (geen idee of dat nou goed is)
maar zouden ze echt mensen een 6 of lager geven voor een foto?
krijg je niet echt een ego-boost van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |