quote:Op zondag 27 november 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over?![]()
Op Rp kan ik uit duizenden mannen kiezen, die al jaren op zichzelf wonen.
Dus ik denk dat jij er een probleem in ziet, ik iig niet.
Zal ik doenquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 09:13 schreef Nike1st het volgende:
Oke, mijn ervaring met datingsites:
Mijn eerste bericht naar een user hou ik altijd erg kort liefst 1 of 2 zinnen,wel iets persoonlijks.
Als ze niet gelijk reageren ben je al kansloos.
De dames krijgen zoveel berichten dat het een simpele ja/nee aktie word dan.
Ze kijken toch eerst naar je foto,en daarna je profiel, en als dat beval krijg je wel wat terug.
Zelf vind ik het wel vervelend als de dames geen intrresse hebben en niks terugsturen.
Stuur op ze minst een geen intresse, weten we ook waar we aan toe zijn.
En mensen doen zich hellaas wel eens anders voor dan dat ze in real life zijn, dan zijn ze ineens verlegen enzo,of super bitchy, dus ik wil persoonlijk altijd wel zo gauw mogelijk iets afspreken.
Valt het tegen of is er geen klik, ken je verder gaan zonder eerst weken eindeloos te msn-en.
En tsja mannen krijgen nu eenmaal weinig berichten, dus je zal altijd zelf moeten reageren.
Sja... ik had via een oneliner een match met een leuke jongen uit groningen.quote:Op zondag 27 november 2005 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
Wat ik overigens een groot nadeel vind van paiq: Het programa kijkt niet echt naar waar je vandaan komt. Mijn eerste speeddate poging had ik met iemand uit friesland![]()
Dat is de andere kant van nederland voor mij (400km rijden ofzo)
Dat is bij voorbaat al kansloos.
jawel...alleen heb al vaak mensen gehad die ver weg woonde...net iemand uit Texel..quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef Metro2005 het volgende:
Dat speeddaten is best lachen trouwens![]()
Ik heb nu iemand via dat speeddaten in mijn msn lijst uit omgeving goudaquote:Op zondag 27 november 2005 15:22 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jawel...alleen heb al vaak mensen gehad die ver weg woonde...net iemand uit Texel..![]()
![]()
Valt wel mee hoor, ik reageer ook soms pas na een week.quote:Op zondag 27 november 2005 09:13 schreef Nike1st het volgende:
Als ze niet gelijk reageren ben je al kansloos.
Waarom pas na een weekquote:Op zondag 27 november 2005 18:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik reageer ook soms pas na een week.
Mannen weten dat vrouwen zoveel berichtjes krijgen en toch gaan ze zeiken als je niet in 2 dagen antwoord![]()
![]()
Een post in z'n geheel lezen wil wel eens helpen.quote:
Ik heb de post gelezen, maar je bent toch geen week bezig om al je berichten door te lezenquote:Op zondag 27 november 2005 19:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Een post in z'n geheel lezen wil wel eens helpen.
Ik zei net, waarom snappen mannen het niet dat als ze weten dat vrouwen belachelijk veel berichtjes krijgen, dat je niet dezelfde dag antwoord.quote:
Hoe kunnen de dames dan nog uitkomen uit al die mails/reakties?quote:Op zondag 27 november 2005 19:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zei net, waarom snappen mannen het niet dat als ze weten dat vrouwen belachelijk veel berichtjes krijgen, dat je niet dezelfde dag antwoord.
Hoe moet ik in 2 dagen 200 berichtjes beantwoorden en profiels bekijken en chatten?
Gaat niet nee, dus dan duurt het ff.
En waarom denk je, dat ik er een week over doe om een berichtje terug te sturen?quote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef Nike1st het volgende:
Je zal net die leuke man laten schieten in al die mails....
Verstuurdquote:Op zondag 27 november 2005 21:37 schreef dutchmage het volgende:
iemand nog een paiq invite over.? ben wel benieuwd
thnxquote:
Nee, moet ik iemand heel erg interessant vinden, wil ik echt een keer afspreken.quote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef Christine het volgende:
heb je al gedate eigenlijk, delta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |