Op-/aanmerkingen en complimenten voor foto's doe ik sowieso niet aan...quote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef -Delta- het volgende:
Wat zeg je dan, wat direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is?
Ik wil neuken, maar heb geen haast hoor, hoe was jouw dag vandaag?
Ik zie teveel praatjesmakers op Rp "hey schatje, jeetje viel stijlachterover van je foto".
Misschien als ik nog 17 was, dat ik serieus zou nemen.
En een heleboel 18-jarigen en 45+ers, daar zit ik ook niet op te wachten (kan m'n vader zijn).
Een heleboel jongens die berichtjes sturen, zijn ze 1.70m, ik ben 1.84m-
En dat staat in m'n profiel![]()
Shall I go on?![]()
Ja sorry, dan vallen er al een heleboel af, eveneens de mensen die snel iemand willen scoren, desperate en zwaar gelovig zijn.
Kan ik ook weinig aan doen, maar nee daar zit ik niet op te wachten.
Nou vertel eens dan, ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zondag 27 november 2005 23:44 schreef kastanova het volgende:
Tevens heb ik een grafhekel aan die standaard 'Wie ben je/wat doe je/waar woon je/hoe gaat het' gesprekjes, dus dat pak ik meestal ook totaal anders aan, hetgeen ze kennelijk nogal verrast.
Ik ga m'n briljante, unieke en bovenal retesuccesvolle matchformule toch niet prijsgeven in een topic vol mannelijke paiqersquote:Op zondag 27 november 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou vertel eens dan, ben ik wel benieuwd naar.
Yeah right, als je een kop als een bloemkool had, had het geen bal meer uitgemaakt wat je had gezegdquote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef kastanova het volgende:
Ik ga m'n briljante, unieke en bovenal retesuccesvolle matchformule toch niet prijsgeven in een topic vol mannelijke paiqers.
Clark Wallabee, deel ff je geheimen mênquote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ga m'n briljante, unieke en bovenal retesuccesvolle matchformule toch niet prijsgeven in een topic vol mannelijke paiqers.
Typisch Kasta, een hele hoop praatjes...quote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Clark Wallabee, deel ff je geheimen mên
Nou, er wordt zelfs met verbazing op gereageerd dat ik geen geneatte/gesoepte, maar gewoon natural foto's heb, dus op zich valt het nog wel mee qua aantrekkelijkheid van de foto's...quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Yeah right, als je een kop als een bloemkool had, had het geen bal meer uitgemaakt wat je had gezegd![]()
Oh dit is het moment dat ik "wow, kun je nagaan dat je er anders nog knapper uit kunt zien" moet roepen?quote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, er wordt zelfs met verbazing op gereageerd dat ik geen geneatte/gesoepte, maar gewoon natural foto's heb, dus op zich valt het nog wel mee qua aantrekkelijkheid van de foto's...
Nee hoor, je kent immers nauwelijks foto's van me, maar het is opvallend hoe weinig mensen gewoon 'normale' foto's op hun profiel hebben staan...quote:Op maandag 28 november 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Oh dit is het moment dat ik "wow, kun je nagaan dat je er anders nog knapper uit kunt zien" moet roepen?![]()
![]()
Nee sorry "dat kan haar immers alleen maar arroganter maken..."![]()
Nou hup kom op met die verhaaltjes, volgens mij zijn ze er helemaal niet.![]()
Bikkelquote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef kastanova het volgende:
Vrouwen die me na 2 keer lullen uitnodigen om sushi te komen eten? Vrouwen die me, in verband met m'n griepje, aanbieden om me een aantal dagen te voeren, masseren en verplegen? Of nog leuker, een vrouw die haar huis aanbood omdat ik enthousiast werd over de hangmat die ze op haar balkon had hangen?
Heb jij dan de laatste 5 jaar altijd gesoepte foto's gehad op fok?quote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, je kent immers nauwelijks foto's van me, maar het is opvallend hoe weinig mensen gewoon 'normale' foto's op hun profiel hebben staan...
En daarom heb ik dus een gare webcam foto.quote:Logischerwijs weet ik niet hoe dit bij de mannelijke paiqers is, maar ik ben bij voorbaat al vrij sceptisch richting vrouwen die alleen maar gesoepte of geneatte foto's hebben, die proberen zich immers mooier voor te doen dan ze daadwerkelijk zijn en dat zal vast zo zijn redenen hebben.
Hetgeen ook meestal wel naar buiten komt zodra je ze om een 'verse' foto vraagt; wallen waar je soep uit kunt drinken, een huid die met schuurpapier bewerkt lijkt en haar als strotouw...
Maar je denkt nu echt dat je een godswonder bent?quote:Maar vertel, welke verhalen wil je horen?
Vrouwen die me na 2 keer lullen uitnodigen om sushi te komen eten? Vrouwen die me, in verband met m'n griepje, aanbieden om me een aantal dagen te voeren, masseren en verplegen? Of nog leuker, een vrouw die haar huis aanbood omdat ik enthousiast werd over de hangmat die ze op haar balkon had hangen?
Oh, ik wist niet dat je me stalktequote:Op maandag 28 november 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Heb jij dan de laatste 5 jaar altijd gesoepte foto's gehad op fok?
Nee? Nou dan.![]()
De drempel om aantrekkelijke vrouwen aan te spreken is nu eenmaal groter voor sommige mensenquote:En daarom heb ik dus een gare webcam foto.
Die wel duidelijk is, maar niet m'n allermooiste en toevallig 1 waar ik op m'n best opsta.
Met de "betere" foto's trek je meer mensen, maar goed op meer "hey schatje, je bent lekker, wanneer gaan we uit eten" zit ik toch niet te wachten.
Alleen trek ik nu weer veel van die superstille types zonder ruggegraat aan, dus dat is de andere kant dan weer![]()
Oh please, je weet zelf toch hoop ik ook wel dat zelfs de lelijke vrouw nog wel een man kan vinden die even simpel wil neuken?quote:Maar je denkt nu echt dat je een godswonder bent?
Hoeveel mannen vragen mij niet na 1 uur chatten of we meteen de dag erna zullen meeten![]()
Is dat een graadmeter voor hoe "geweldig" je bent?
Schat je me nu echt in als iemand die bereid is dusdanig veel energie in internetvrouwen te stoppen dat ik complete verhalen ga typen? As... if...quote:Verhalen wilde ik horen, die verhaaltjes die niet "hey hoe gaat het, wat doe je, waar werk je" bevatten, waar jij zo veel mee schijnt te scoren... Die![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
Vraag je wat "dus dat pak ik meestal ook totaal anders aan, hetgeen ze kennelijk nogal verrast".
inhoudt, gaat ie compleet offtopic en andere dingen aanhalen![]()
ahquote:Op zondag 27 november 2005 23:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik van de week gedaan en die is gesloten omdat de mods vinden dat het best hier in datingsites kan
Ja ik probeer ze ook te vermijdenquote:Op zondag 27 november 2005 23:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tevens heb ik een grafhekel aan die standaard 'Wie ben je/wat doe je/waar woon je/hoe gaat het' gesprekjes, dus dat pak ik meestal ook totaal anders aan, hetgeen ze kennelijk nogal verrast.
Dat is ook wel weer zo, maar je hebt snel en snel. Ik spreek ook niet direct na 1 chat af ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb wel met een aantal mensen gechat, allemaal leuk en aardig...paar dagen later mail en chat je over meer dingen en komen er ineens dingen aan het licht, waarvan ik dacht, oke ben ik ff blij dat ik niet afgesproken heb.![]()
Ik weet niet naar welke profielen je kijkt maar ik kom eigenlijk nooit foto's tegen van vrouwen die gefotoshopt zijn of bijgewerkt zijnquote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, je kent immers nauwelijks foto's van me, maar het is opvallend hoe weinig mensen gewoon 'normale' foto's op hun profiel hebben staan...
Logischerwijs weet ik niet hoe dit bij de mannelijke paiqers is, maar ik ben bij voorbaat al vrij sceptisch richting vrouwen die alleen maar gesoepte of geneatte foto's hebben, die proberen zich immers mooier voor te doen dan ze daadwerkelijk zijn en dat zal vast zo zijn redenen hebben.
Hetgeen ook meestal wel naar buiten komt zodra je ze om een 'verse' foto vraagt; wallen waar je soep uit kunt drinken, een huid die met schuurpapier bewerkt lijkt en haar als strotouw...
In real life heb ik om diezelfde reden een hekel aan vrouwen met (teveel) makeup en op internet trek ik die lijn door...
Maar vertel, welke verhalen wil je horen?
Als je zo geweldig bent als je hier pretendeert te zijn dan heb je toch niks te vrezen van medefokkersquote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus precies hetzelfde. Heb er ook aan meegedaan en de speeddates die ik heb gehad, willen ze nog steeds chatten. Ik kijk er eigenlijk niet meer naar om, omdat het toch niks is. Maar ze willen telkens afspreken, laatst had er 1 als slogan op MSN '' IK WIL NU DATEN'' getypt.quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat vrouwen het vooral verdomd vreemd (en kennelijk dus ook aantrekkelijk) vinden dat een vent gewoon eens echt direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is...
En dat ik nergens op aandring, ook niet op dates en ze verder ook nooit aanspreek zal vast ook wel meehelpen.
quote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef -Delta- het volgende:
Zijn er ook mensen die naar het Single-feest gaan van RP?
Of van Lexa?
Of die een voorgaande keer zijn geweest?
Ben wel benieuwd naar verhalen![]()
Eng waarom? Omdat je zelf verlegen bent en niks durft te zeggen?quote:
En chicks van 21 uit leeuwarden... karren vol zelfs..quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef kastanova het volgende:
Trouwens opvallend veel hoogopgeleide (universitair) vrouwen op paiq zeg.
Of is dat nu echt afgesteld op m'n eisen.
Ik kom alleen maar vrouwen uit Groningen of het Westen tegen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:12 schreef BarBaar het volgende:
[..]
En chick van 21 uit leeuwarden... karren vol zelfs..
heb al een battledate gehad, waarbij ik moest zeggen welke van de vrouwen afviel...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:23 schreef Silencio het volgende:
Ik vind PaiQ ook puik werken. Mooi systeem... iemand al een battle date gedaan?
Dat viel mij ook al op jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:12 schreef BarBaar het volgende:
[..]
En chicks van 21 uit leeuwarden... karren vol zelfs..
alex754@gmail.com, voornaam alexquote:Op dinsdag 29 november 2005 06:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met welk email adres en wat is je voornaam?
Nee, omdat ik denk dat er bijzonder veel vreemd en onaantrekkelijk volk op afkomt. Omdat de leukere lees: mensen die meer aan mijn smaak voldoen die op zo'n site staan toch al wel op eigen initiatief uitgaan en dus niet naar zo'n geforceerd iets toegaan. En horeca is altijd al een vleeskeuring, maar volgens is dat op zo'n avond helemaal extreem. Niet mijn idee van een avondje uit.quote:Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Eng waarom? Omdat je zelf verlegen bent en niks durft te zeggen?
Of omdat er "rare types" rond zullen lopen (ja roepen anderen hier, ik ben er zelf nooit geweest).![]()
Als het goed is heb je een invitequote:Op dinsdag 29 november 2005 09:35 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
alex754@gmail.com, voornaam alex![]()
Misschien een idee om die speeddates in elk geval ook op provincie te laten zoeken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef -Jelmer- het volgende:
Weer even wat reacties van mijn kant:
Delta en Christine, jullie ervaring op Lexa en RP is precies de reden waarom we Paiq in z'n huidige vorm hebben opgezet; je komt als vrouw met een fatsoenlijk profiel (en foto) al gauw OM in de berichtjes van kansloze kerels - en als ik het goed lees is dat naast ego-strelend zo nu en dan toch ook echt ronduit vervelend, nietwaar? Daarnaast is het voor al die kerels zo mogelijk nog vervelender, ze blijven maar berichtjes sturen waarop ze maar afwijzingen blijven ontvangen (als ze die al ontvangen) ...
Verder wil ik even opmerken dat we op Paiq inderdaad nog een aantal zaken moeten gaan laten meewegen in het matchingproces; ik denk hierbij inderdaad aan uit- of thuiswonend, kinderen/geen kinderen etc etc. Let wel, voor het zoeken van een SpeedDate wordt er slechts gekeken naar leeftijd, geslacht en sexuele geaardheid; dus kan het inderdaad voorkomen dat je een SpeedDate krijgt met iemand die volledig niet lijkt te matchen!
Wat jullie zoal omschrijven is dat het 'spontane' er een beetje af is, of al snel gaat, bij traditionele profiel-gebaseerde datingsites. Door onze gebruikers te 'beperken' in met wie er contact opgenomen kan worden hopen we gesprekken wat meer af te dwingen, zodat men meer tijd neemt om elkaars reacties te kunnen peilen - en elkaar toch iets beter te leren kennen dan het simpelweg bekijken van elkaars 'samenvatting'. Het gaat naar ons idee om interactie!
De matching zal ongetwijfeld nog verbeterd worden in de toekomst, we gaan het beoordelen van matches meer afdwingen, zodat we beter teruggekoppeld krijgen wat de kwaliteit van de gemaakte matches nou eigenlijk daadwerkelijk is.
Mochten jullie verder nog suggesties hebben die conceptueel in lijn zijn met wat ik hierboven heb uiteengezet, dan hoor ik die uiteraard graag!
Zoals ik dus al een beetje probeerde duidelijk te maken; als dit al dusdanig belangrijk blijkt te zijn voor onze gebruikers, dan zullen we het eerder in de vragen verwerken zodat het systeem er bij de matching rekening mee kan houden (Ben je hoog opgeleid? Moet de ander persee hoog opgeleid zijn?). Anders krijg je de situatie dat je matches niet aanspreekt omdat je al kan gaan selecteren (deze woont te ver weg, deze is niet lang genoeg, deze is te dom) a.d.h.v. het (al dan niet verkorte) profiel. Het gaat om de combinatie van alle factoren tegelijk; en in die zin dwingen we gebruikers om niet simpelweg iemand af te keuren omdat zijn/haar opleidingsniveau onvoldoende lijkt te zijn. We willen dat het eerste contact zo'n beetje volledig zonder voorkennis, en daarom onbevooroordeeld is.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:03 schreef blieblie het volgende:
Wat ik mis op PaiQ is dat je een profiel kan bekijken van je match.
Foto is niet nodig, maar tis wel handig om te weten of iemand hoog geschoold is of niet. Of een persoon in Groningen woont of op de hoek (bij wijze van spreken).
Momenteel ben je bijna genoodzaakt om met een standaard lijstje vragen aan te komen....
Terug in je schoenen jijquote:Op maandag 28 november 2005 10:50 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Tja eigenaardig is het wel, maar als je direct bent en niet solliciteert naar afspraken heb ik vrijwel met elke speeddate of RP succes gehad.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Terug in je schoenen jij
Als fokker ben je gewoon veel meer getraind in schriftelijke presentatie. Dat doet wonderen op zo'n site.
Het jammere daarvan vind ik wel, dat je gewoon gematched kan worden aan iemand met wie je geen overeenkomsten hebt of lijkt te hebben, en dat het best vaak voorkomt dat je (veel) tijd en moeite moet steken in contacten die bij voorbaat al kansloos zijn, puur omdat de ander gewoon niet aan bepaalde eisen voldoet. Voor mij is dat de belangrijkste reden geweest om me er uit te schrijven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:09 schreef -Jelmer- het volgende:
Het gaat om de combinatie van alle factoren tegelijk; en in die zin dwingen we gebruikers om niet simpelweg iemand af te keuren omdat zijn/haar opleidingsniveau onvoldoende lijkt te zijn. We willen dat het eerste contact zo'n beetje volledig zonder voorkennis, en daarom onbevooroordeeld is.
Dat hebben jullie wel goed gezien. Afhankelijk van hoe je zo'n profiel opstelt geeft zo'n profiel info over je interesses, danwel je normen en waarden. Met interesses kan 't prettig zijn om wat 'common ground' te hebben, maar da's wat mij betreft absoluut niet verplicht. Sterker nog, ik heb al een aantal keer gehad dat dat totaal niet werkte omdat je dan binnen vijf zinnen bent uitgepraat, omdat je er allebei 't zelfde over denkt, of omdat iemand om totaal de verkeerde redenen in zo'n interesse zit (aan karate doen omdat je een dodelijke vechtsport wilt doen...brrrr)quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef -Jelmer- het volgende:
Wat jullie zoal omschrijven is dat het 'spontane' er een beetje af is, of al snel gaat, bij traditionele profiel-gebaseerde datingsites. Door onze gebruikers te 'beperken' in met wie er contact opgenomen kan worden hopen we gesprekken wat meer af te dwingen, zodat men meer tijd neemt om elkaars reacties te kunnen peilen - en elkaar toch iets beter te leren kennen dan het simpelweg bekijken van elkaars 'samenvatting'. Het gaat naar ons idee om interactie!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:09 schreef MouseOver het volgende:
Als fokker ben je gewoon veel meer getraind in schriftelijke presentatie. Dat doet wonderen op zo'n site.
Ik eentje, maar dat was via een oneliner. We zijn ook compleet tegenovergestelde personen, dus dat gaat nog leuk worden...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ach ik heb toch al 2 serieuze kandidaten voor een date aan paiq overgehouden dus het werkt wel
Kan elkaar juist aanvullen, of het kan gigantisch botsenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik eentje, maar dat was via een oneliner. We zijn ook compleet tegenovergestelde personen, dus dat gaat nog leuk worden...
Ah keej.. Duidelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:09 schreef -Jelmer- het volgende:
[..]
Zoals ik dus al een beetje probeerde duidelijk te maken; als dit al dusdanig belangrijk blijkt te zijn voor onze gebruikers, dan zullen we het eerder in de vragen verwerken zodat het systeem er bij de matching rekening mee kan houden (Ben je hoog opgeleid? Moet de ander persee hoog opgeleid zijn?). Anders krijg je de situatie dat je matches niet aanspreekt omdat je al kan gaan selecteren (deze woont te ver weg, deze is niet lang genoeg, deze is te dom) a.d.h.v. het (al dan niet verkorte) profiel. Het gaat om de combinatie van alle factoren tegelijk; en in die zin dwingen we gebruikers om niet simpelweg iemand af te keuren omdat zijn/haar opleidingsniveau onvoldoende lijkt te zijn. We willen dat het eerste contact zo'n beetje volledig zonder voorkennis, en daarom onbevooroordeeld is.
SpeedDates op provincie geselecteerd is nu nog niet mogelijk - daarvoor zijn er nog niet genoeg mensen online en op zoek naar SpeedDates ... wellicht in de toekomst.
Klopt... tot nu toe hebben we er alleen maar gigantische lol om, maar ik kan me voorstellen dat het ook veel frictie zou kunnen opleveren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kan elkaar juist aanvullen, of het kan gigantisch botsendaar kom je maar op 1 manier achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |