Ik vind dat zelf helemaal niet moeilijk, misschien ben ik wat te gemakkelijk wat dat betreft. Kan ook snel met een heleboel mensen opschieten, waardoor ik het al snel gezellig vind. En zo niet, dan ben ik na een paar minuten weer weg. Maar met afspreken heb ik altijd weinig problemen. Vind het ook wel leuk, impulsieve acties.quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef Nike1st het volgende:
Eigelijk ook zonde "Delta" dat je met al die reakties en mails niet 1 keer nog gedate heb.
Wel raar eigelijk, komt dat doordat iedereen wel iets heeft, de drempel naar daten moeilijk lijkt, i.p.v. achter het scherm?
Nee ik ben gewoon heel nuchter, wil pas echt afspreken, als ik denk dat het echt kans heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef Nike1st het volgende:
Eigelijk ook zonde "Delta" dat je met al die reakties en mails niet 1 keer nog gedate heb.
Wel raar eigelijk, komt dat doordat iedereen wel iets heeft, de drempel naar daten moeilijk lijkt, i.p.v. achter het scherm?
Dat is wel leukquote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef Christine het volgende:
Hoewel er naar mijn idee maar eentje tussen zit waar misschien méér in zit en dat is die jongen waar ik het eerder al over had, uit de andere kant van 't land.
Neuh, daar zoek ik niet echt naar.quote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef Nike1st het volgende:
Maar Christine, zoveel dates maar ook nog niet de ware?
We zoeken allemaal wel dat gevoel in je maag als je elkaar ziet.
Op lexa kan je zien wie er het laatst heeft ingelogd. Zijn ook altijd dezelfden die bovenaan staan. In mijn ogen zijn dat trouwens vaak ook de wat kanslozere profielen...quote:Op zondag 27 november 2005 22:16 schreef Nike1st het volgende:
Wat me wel opval met die dating sites....ik ben er een poos tussenuit geweest, en toen ik besloten had om het nog eens te proberen zag ik vaak weer een hoop dezelfde.
Ben ik ook benieuwd of die groep mensen gewoon kieskeurig/voorzichtigzijn/ of wat dan ook.
Ik heb teveel vrienden en kennissen die ik allemaal al te weinig zie, dus ik zit (lullig maar waar) niet op allemaal extra vrienden te wachten.quote:Op zondag 27 november 2005 22:16 schreef Christine het volgende:
Misschien ben ik gewoon een sociaal konijn, die het leuk vindt om mensen te ontmoeten.
Soms is dat impulsieve juist ook wel weer leuk hoor... ik heb eens na 1 week mailen al met iemand gedate en dat is nu een van mijn beste vrienden. En ik heb twee weken terug een date gehad met iemand, vier uur na het eerste mailtje. Hele leuke avond mee gehadquote:Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon heel nuchter, wil pas echt afspreken, als ik denk dat het echt kans heeft.
Sommige mensen zijn ook erg opdringerig, willen na een half uur chatten meteen aankomend weekend afspreken (vertellen ook dat ze vaak gedate hebben, altijd met foute types, dan denk ik "raar he, als je na 10 minuutjes al een afspraak voor een date maakt, je weet totaal niks van die persoon") en daar heb ik gewoon geen zin in.
Jammer is het wel, maar ik had geen verwachting of wens, dat er echt iets uit zou komen.
Dat gevoel begint mij nu ook een beetje te bekruipen...quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb teveel vrienden en kennissen die ik allemaal al te weinig zie, dus ik zit (lullig maar waar) niet op allemaal extra vrienden te wachten.![]()
![]()
Ik kreeg eergister een berichtje van iemand "ik zie je nu al zo lang voorbij komen, nog steeds geen succes?"quote:Op zondag 27 november 2005 22:16 schreef Nike1st het volgende:
Wat me wel opval met die dating sites....ik ben er een poos tussenuit geweest, en toen ik besloten had om het nog eens te proberen zag ik vaak weer een hoop dezelfde.
Ik denk ook dat je iemand eerder in het echte leven tegenkomt, of op internet op een forum (zoals fok, waar je niet komt voor daten, maar gewoon post over van alles en nog wat).quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef Nike1st het volgende:
Nou ik geloof wel in de ware..of althans, iemand die in de buurt komt
Maar ik wil eigelijk gewoon iemand spontaan gewoon in real life ontmoeten want diep in me hart vind ik die datingsites niks om zo elkaar te ontmoeten,maar met dat drukke leven, en vaak een vast patroon van mensen kom je soms gewoon geen nieuwe mensen tegen, en zijn dan die dating sites wel handig om nieuwe mensen te ontmoeten.
En bedanktquote:Op zondag 27 november 2005 22:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Op lexa kan je zien wie er het laatst heeft ingelogd. Zijn ook altijd dezelfden die bovenaan staan. In mijn ogen zijn dat trouwens vaak ook de wat kanslozere profielen...
Het is net of er een soort druk bij komt kijken, zo ervaarde ik het iig.quote:Op zondag 27 november 2005 22:31 schreef Nike1st het volgende:
"Delta"
Dat gevoel heb ik ook.
Ik heb nu zoveel profielen gelezen en op meerdere datingsites, dat het gewoon niet meer leuk is, en zeker het spannende verloren is gegaan.
Tis nu vaak een kwestie van selecteren je we worden er steeds makkelijker door.
Ik ben nu wel aan het chatten met meerdere, maar ik overweeg om heel binnenkort te stoppen met die sites.Iedereen mankeer wel wat, en in real life is het toch anders.
Tja, daarmee leg je echter weer teveel druk op de date en zullen je verwachtingen waarschijnlijk te hoog gespannen zijn; schiet ook niet echt op natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef -Delta- het volgende:
Nee ik ben gewoon heel nuchter, wil pas echt afspreken, als ik denk dat het echt kans heeft.
Klopt, maar ik heb wel met een aantal mensen gechat, allemaal leuk en aardig...paar dagen later mail en chat je over meer dingen en komen er ineens dingen aan het licht, waarvan ik dacht, oke ben ik ff blij dat ik niet afgesproken heb.quote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef Metro2005 het volgende:
Met snel afspreken heb ik persoonlijk helemaal geen moeite. Je leert elkaar toch pas in het echt kennen, niet over internet vind ik.
Nee, ik bedoel "met kans hebben", dat ik iemand aantrekkelijk vind, uiterlijk en qua karakter, iemand die me aantrekt.quote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, daarmee leg je echter weer teveel druk op de date en zullen je verwachtingen waarschijnlijk te hoog gespannen zijn; schiet ook niet echt op natuurlijk.
Heb jij al een vriendinnetje ??quote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, daarmee leg je echter weer teveel druk op de date en zullen je verwachtingen waarschijnlijk te hoog gespannen zijn; schiet ook niet echt op natuurlijk.
Als jij jong, lekker, aantrekkelijk en kneedbaar bent, heeft hij nog geen vriendinnetje.quote:
Hmmmz, dan vraag ik me af of ík nu zo bijzonder ben, of jij zo kieskeurig...quote:Op zondag 27 november 2005 22:41 schreef -Delta- het volgende:
Nee, ik bedoel "met kans hebben", dat ik iemand aantrekkelijk vind, uiterlijk en qua karakter, iemand die me aantrekt.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als jij jong, lekker, aantrekkelijk en kneedbaar bent, heeft hij nog geen vriendinnetje.![]()
Daar zijn het matches voor toch?quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hmmmz, dan vraag ik me af of ík nu zo bijzonder ben, of jij zo kieskeurig...
Op 1 speeddate na vinden namelijk al mn matches me qua uiterlijk en karakter aantrekkelijk.
Sorry danaantje, maar je bent te dom en lelijk...quote:
Je hebt ooit laten blijken dat je me wel leuk vond TOEVALLIG !!quote:Op zondag 27 november 2005 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sorry danaantje, maar je bent te dom en lelijk...
Kennelijk werkt het systeem dan alleen voor de vrouwenquote:Op zondag 27 november 2005 22:45 schreef Christine het volgende:
Daar zijn het matches voor toch?
Kennelijk werkt het systeem prima.
Ik heb steeds een idee dat mensen op Paiq iets minder serieus op zoek zijn naar een echte relatie, waarom weet ik niet.quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op 1 speeddate na vinden namelijk al mn matches me qua uiterlijk en karakter aantrekkelijk.
Ik zou het leuk vinden als je overreden wordt door een vrachtwagen, dat is heel wat andersquote:Op zondag 27 november 2005 22:47 schreef danaantje het volgende:
[..]
Je hebt ooit laten blijken dat je me wel leuk vond TOEVALLIG !!
Naja, wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat vrouwen het vooral verdomd vreemd (en kennelijk dus ook aantrekkelijk) vinden dat een vent gewoon eens echt direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is...quote:Op zondag 27 november 2005 22:48 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb steeds een idee dat mensen op Paiq iets minder serieus op zoek zijn naar een echte relatie, waarom weet ik niet.
Alleen op fok al roept iedereen gewoon nieuwsgierig te zijn, puur om het foto's beoordelen en een eigen foto-score te krijgen.![]()
Dat ze jou aantrekkelijk vinden, hmm ja leuke foto en goeie ruggegraat is ook aantrekkelijk voor veel mensen, dus lijkt me niet zo gek.
Je bent gewoon hard to get.quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat vrouwen het vooral verdomd vreemd (en kennelijk dus ook aantrekkelijk) vinden dat een vent gewoon eens echt direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is...
En dat ik nergens op aandring, ook niet op dates en ze verder ook nooit aanspreek zal vast ook wel meehelpen.
Kom je me dan bezoeken in het ziekenhuis met bloemetjes en lieve woordjes ??quote:Op zondag 27 november 2005 22:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als je overreden wordt door een vrachtwagen, dat is heel wat anders [afbeelding]
Wat zeg je dan, wat direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is?quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat vrouwen het vooral verdomd vreemd (en kennelijk dus ook aantrekkelijk) vinden dat een vent gewoon eens echt direct, eerlijk en rechtoe rechtaan is...
En dat ik nergens op aandring, ook niet op dates en ze verder ook nooit aanspreek zal vast ook wel meehelpen.
Ik huur en verkleed wel een paar opdringerige en stinkende zwervers als cliniclown voor je...quote:Op zondag 27 november 2005 22:55 schreef danaantje het volgende:
Kom je me dan bezoeken in het ziekenhuis met bloemetjes en lieve woordjes ??
Zie je nou wel dat je toch van me houd !!!quote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik huur en verkleed wel een paar opdringerige en stinkende zwervers als cliniclown voor je...
quote:Op zondag 27 november 2005 22:52 schreef Roellio het volgende:
Berichten uitgewisseld: 28 in
23 uit
Ik heb heel geen berichten uitgewisseld en gekregen volgens mij. Iemand enig idee wat dit zegt, op Paiq?
Kan het niet van chats zijn, de keren dat je iets verstuurd heb? (Kan niks anders bedenken eik als je echt geen berichten hebt verstuurd...)quote:
Ja maar vind jij hun ook allemaal aantrekkelijk?quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
dat heb ik van de week gedaan en die is gesloten omdat de mods vinden dat het best hier in datingsites kanquote:Op zondag 27 november 2005 23:39 schreef Godshand het volgende:
Overigens..zou het nog nuttig zijn hier een: het grote Paiq topic, te openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |