Klopt. Ook in psychologisch opzicht: Ik merk dat ik mezelf een stuk prettiger voel bij warme, stoere vrouwen, maar dat die me sexueel niets doen, terwijl ik koude biatches een stuk sexyier vind, met 't nadeel dat ik daar emotioneel helemaal niets mee heb.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:30 schreef Christine het volgende:
Ik heb trouwens ook ooit gedate met iemand met wie ik heel erg op één lijn zat, en dat was daardoor juist weer een beetje saai. Ik voelde me zo'n trutje die de hele tijd alleen maar ja en amen zat te roepen
Mentale- en lichamelijke aantrekkingskracht, daar zit echt een wereld van verschil tussen... don't get me started!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:49 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Klopt. Ook in psychologisch opzicht: Ik merk dat ik mezelf een stuk prettiger voel bij warme, stoere vrouwen, maar dat die me sexueel niets doen, terwijl ik koude biatches een stuk sexyier vind, met 't nadeel dat ik daar emotioneel helemaal niets mee heb.![]()
Absoluut! Plus dat zo'n tegenstrijdig eisenpakket gewoon lastig is. Moet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook nog niet uit ben, wat nou 't beste werkt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
Mentale- en lichamelijke aantrekkingskracht, daar zit echt een wereld van verschil tussen... don't get me started!
Met hoeveel "koude biatches" heb je al werkelijk sex gehad in je leven?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:49 schreef joshus_cat het volgende:
ik koude biatches een stuk sexyier vind, met 't nadeel dat ik daar emotioneel helemaal niets mee heb.![]()
...en de relevantie isquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:02 schreef Silencio het volgende:
Met hoeveel "koude biatches" heb je al werkelijk sex gehad in je leven?
Dankje BarBaar!! en jij ook Metro2005 voor t aanbod.quote:
Precies wat ik denk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:20 schreef Christine het volgende:
Het jammere daarvan vind ik wel, dat je gewoon gematched kan worden aan iemand met wie je geen overeenkomsten hebt of lijkt te hebben, en dat het best vaak voorkomt dat je (veel) tijd en moeite moet steken in contacten die bij voorbaat al kansloos zijn, puur omdat de ander gewoon niet aan bepaalde eisen voldoet. Voor mij is dat de belangrijkste reden geweest om me er uit te schrijven.
Sites als Lexa en Paiq zijn wat dat betreft twee uitersten, terwijl de ideale oplossing misschien helemaal niet bestaat, of in elk geval ergens in het midden ligt.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef -Jelmer- het volgende:
Verder wil ik even opmerken dat we op Paiq inderdaad nog een aantal zaken moeten gaan laten meewegen in het matchingproces; ik denk hierbij inderdaad aan uit- of thuiswonend, kinderen/geen kinderen etc etc.
Je foto komt voorbij in die foto beoordeel dinges. Kunnen mensen kiezen voor een yes of no.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:58 schreef Gelderland het volgende:
Bij Paiq kreeg ik net een mededeling dat een foto 32 positief is beoordeeld..maar wat houdt dat in? Wanneer beoordelen mensne mijn foto's?Want ik heb bij instelling de 2 opties (Fotoscore tonen, Foto's in ranglijst tonen) uitgeschakeld
Sta zelf op 41, 46 en 49quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je foto komt voorbij in die foto beoordeel dinges. Kunnen mensen kiezen voor een yes of no.
32 is volgens mij best veel ofnie? heb maar 2 keer positief beoordeeld![]()
jaja, maar tochquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe lang je erop staat he
Ik had een paar honderd geloof ik.
Ik heb me uitgeschrevenquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
jaja, maar tochHet gaat de goede kant op
En jij dan....?
Haha, tja dat kan ik wel begrijpenja, iets met bos en bomenquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb me uitgeschreven
Sta alleen nog op lexa, maar ik heb de hoop opgegeven dat ik via internet een leuke kerel ga ontmoeten.
Een halve dag sta ik er op. Nu heb ik 10 positieve thingies.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe lang je erop staat he
Ik had een paar honderd geloof ik.
weet ik niet....sta er nu 2 dagen op....(sinds zondag)...met 2 fotos...1tje is duidelijk méér positief beoordeelt dan de anderquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je foto komt voorbij in die foto beoordeel dinges. Kunnen mensen kiezen voor een yes of no.
32 is volgens mij best veel ofnie? heb maar 2 keer positief beoordeeld![]()
Ik zie alleen welk cijfer m'n foto's hebben en hoe vaak hij beoordeeld is, maar niet welke plaats?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |