abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2005 @ 23:19:01 #226
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32658927
Je kunt ook naar 'De Manege' in Bentveld gaan
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_32660497
Trouwens opvallend veel hoogopgeleide (universitair) vrouwen op paiq zeg .

Of is dat nu echt afgesteld op m'n eisen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_32660622
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef kastanova het volgende:
Trouwens opvallend veel hoogopgeleide (universitair) vrouwen op paiq zeg .

Of is dat nu echt afgesteld op m'n eisen .
En chicks van 21 uit leeuwarden... karren vol zelfs..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  dinsdag 29 november 2005 @ 00:13:34 #229
109065 sungaMsunitraM
pi_32660656
PaiQ is op dit moment nog vêt 1337
pi_32660669
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:12 schreef BarBaar het volgende:

[..]

En chick van 21 uit leeuwarden... karren vol zelfs..
Ik kom alleen maar vrouwen uit Groningen of het Westen tegen...
En van vrouwen hoor ik weer dat er gigantisch veel mannen uit het oosten zitten...

Zal wel toeval zijn dan .
I was an atheist until I realized I was God
pi_32660933
Ik vind PaiQ ook puik werken. Mooi systeem... iemand al een battle date gedaan?
don't be shy, learn to fly.
  dinsdag 29 november 2005 @ 00:30:05 #232
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32661103
Ik heb een invite over
Feyenoord!!! * Barça
pi_32662514
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:23 schreef Silencio het volgende:
Ik vind PaiQ ook puik werken. Mooi systeem... iemand al een battle date gedaan?
heb al een battledate gehad, waarbij ik moest zeggen welke van de vrouwen afviel...

is ook wel lachen haha
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 29 november 2005 @ 06:58:57 #234
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32663385
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:12 schreef BarBaar het volgende:

[..]

En chicks van 21 uit leeuwarden... karren vol zelfs..
Dat viel mij ook al op ja alleen jammer dat dat nogal uit de richting is.
Dat battle daten is ook wel humor
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32664503
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 06:57 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Met welk email adres en wat is je voornaam?
alex754@gmail.com, voornaam alex
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:50:16 #236
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32664732
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Eng waarom? Omdat je zelf verlegen bent en niks durft te zeggen?
Of omdat er "rare types" rond zullen lopen (ja roepen anderen hier, ik ben er zelf nooit geweest).
Nee, omdat ik denk dat er bijzonder veel vreemd en onaantrekkelijk volk op afkomt. Omdat de leukere lees: mensen die meer aan mijn smaak voldoen die op zo'n site staan toch al wel op eigen initiatief uitgaan en dus niet naar zo'n geforceerd iets toegaan. En horeca is altijd al een vleeskeuring, maar volgens is dat op zo'n avond helemaal extreem. Niet mijn idee van een avondje uit.
Vampire Romance O+
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:56:47 #237
131880 -Jelmer-
http://www.paiq.nl
pi_32664840
Weer even wat reacties van mijn kant:

Delta en Christine, jullie ervaring op Lexa en RP is precies de reden waarom we Paiq in z'n huidige vorm hebben opgezet; je komt als vrouw met een fatsoenlijk profiel (en foto) al gauw OM in de berichtjes van kansloze kerels - en als ik het goed lees is dat naast ego-strelend zo nu en dan toch ook echt ronduit vervelend, nietwaar? Daarnaast is het voor al die kerels zo mogelijk nog vervelender, ze blijven maar berichtjes sturen waarop ze maar afwijzingen blijven ontvangen (als ze die al ontvangen) ...

Verder wil ik even opmerken dat we op Paiq inderdaad nog een aantal zaken moeten gaan laten meewegen in het matchingproces; ik denk hierbij inderdaad aan uit- of thuiswonend, kinderen/geen kinderen etc etc. Let wel, voor het zoeken van een SpeedDate wordt er slechts gekeken naar leeftijd, geslacht en sexuele geaardheid; dus kan het inderdaad voorkomen dat je een SpeedDate krijgt met iemand die volledig niet lijkt te matchen!

Wat jullie zoal omschrijven is dat het 'spontane' er een beetje af is, of al snel gaat, bij traditionele profiel-gebaseerde datingsites. Door onze gebruikers te 'beperken' in met wie er contact opgenomen kan worden hopen we gesprekken wat meer af te dwingen, zodat men meer tijd neemt om elkaars reacties te kunnen peilen - en elkaar toch iets beter te leren kennen dan het simpelweg bekijken van elkaars 'samenvatting'. Het gaat naar ons idee om interactie!

De matching zal ongetwijfeld nog verbeterd worden in de toekomst, we gaan het beoordelen van matches meer afdwingen, zodat we beter teruggekoppeld krijgen wat de kwaliteit van de gemaakte matches nou eigenlijk daadwerkelijk is.

Mochten jullie verder nog suggesties hebben die conceptueel in lijn zijn met wat ik hierboven heb uiteengezet, dan hoor ik die uiteraard graag!
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:02:29 #238
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32664926
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:35 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

alex754@gmail.com, voornaam alex
Als het goed is heb je een invite
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32664955
Wat ik mis op PaiQ is dat je een profiel kan bekijken van je match.
Foto is niet nodig, maar tis wel handig om te weten of iemand hoog geschoold is of niet. Of een persoon in Groningen woont of op de hoek (bij wijze van spreken).

Momenteel ben je bijna genoodzaakt om met een standaard lijstje vragen aan te komen....
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:04:22 #240
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32664963
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef -Jelmer- het volgende:
Weer even wat reacties van mijn kant:

Delta en Christine, jullie ervaring op Lexa en RP is precies de reden waarom we Paiq in z'n huidige vorm hebben opgezet; je komt als vrouw met een fatsoenlijk profiel (en foto) al gauw OM in de berichtjes van kansloze kerels - en als ik het goed lees is dat naast ego-strelend zo nu en dan toch ook echt ronduit vervelend, nietwaar? Daarnaast is het voor al die kerels zo mogelijk nog vervelender, ze blijven maar berichtjes sturen waarop ze maar afwijzingen blijven ontvangen (als ze die al ontvangen) ...

Verder wil ik even opmerken dat we op Paiq inderdaad nog een aantal zaken moeten gaan laten meewegen in het matchingproces; ik denk hierbij inderdaad aan uit- of thuiswonend, kinderen/geen kinderen etc etc. Let wel, voor het zoeken van een SpeedDate wordt er slechts gekeken naar leeftijd, geslacht en sexuele geaardheid; dus kan het inderdaad voorkomen dat je een SpeedDate krijgt met iemand die volledig niet lijkt te matchen!

Wat jullie zoal omschrijven is dat het 'spontane' er een beetje af is, of al snel gaat, bij traditionele profiel-gebaseerde datingsites. Door onze gebruikers te 'beperken' in met wie er contact opgenomen kan worden hopen we gesprekken wat meer af te dwingen, zodat men meer tijd neemt om elkaars reacties te kunnen peilen - en elkaar toch iets beter te leren kennen dan het simpelweg bekijken van elkaars 'samenvatting'. Het gaat naar ons idee om interactie!

De matching zal ongetwijfeld nog verbeterd worden in de toekomst, we gaan het beoordelen van matches meer afdwingen, zodat we beter teruggekoppeld krijgen wat de kwaliteit van de gemaakte matches nou eigenlijk daadwerkelijk is.

Mochten jullie verder nog suggesties hebben die conceptueel in lijn zijn met wat ik hierboven heb uiteengezet, dan hoor ik die uiteraard graag!
Misschien een idee om die speeddates in elk geval ook op provincie te laten zoeken.

En blieblie, dat zou inderdaad wel handig zijn ja, dat als je een match hebt ofzo met iemand om zijn of haar profiel te kunnen bekijken.
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:09:43 #241
131880 -Jelmer-
http://www.paiq.nl
pi_32665066
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:03 schreef blieblie het volgende:
Wat ik mis op PaiQ is dat je een profiel kan bekijken van je match.
Foto is niet nodig, maar tis wel handig om te weten of iemand hoog geschoold is of niet. Of een persoon in Groningen woont of op de hoek (bij wijze van spreken).

Momenteel ben je bijna genoodzaakt om met een standaard lijstje vragen aan te komen....
Zoals ik dus al een beetje probeerde duidelijk te maken; als dit al dusdanig belangrijk blijkt te zijn voor onze gebruikers, dan zullen we het eerder in de vragen verwerken zodat het systeem er bij de matching rekening mee kan houden (Ben je hoog opgeleid? Moet de ander persee hoog opgeleid zijn?). Anders krijg je de situatie dat je matches niet aanspreekt omdat je al kan gaan selecteren (deze woont te ver weg, deze is niet lang genoeg, deze is te dom) a.d.h.v. het (al dan niet verkorte) profiel. Het gaat om de combinatie van alle factoren tegelijk; en in die zin dwingen we gebruikers om niet simpelweg iemand af te keuren omdat zijn/haar opleidingsniveau onvoldoende lijkt te zijn. We willen dat het eerste contact zo'n beetje volledig zonder voorkennis, en daarom onbevooroordeeld is.

SpeedDates op provincie geselecteerd is nu nog niet mogelijk - daarvoor zijn er nog niet genoeg mensen online en op zoek naar SpeedDates ... wellicht in de toekomst.
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:09:45 #242
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32665067
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:50 schreef Chewbacca het volgende:

[..]
Tja eigenaardig is het wel, maar als je direct bent en niet solliciteert naar afspraken heb ik vrijwel met elke speeddate of RP succes gehad.
Terug in je schoenen jij

Als fokker ben je gewoon veel meer getraind in schriftelijke presentatie. Dat doet wonderen op zo'n site.
Vampire Romance O+
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:17:40 #243
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32665236
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:09 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Terug in je schoenen jij

Als fokker ben je gewoon veel meer getraind in schriftelijke presentatie. Dat doet wonderen op zo'n site.

Ach ik heb toch al 2 serieuze kandidaten voor een date aan paiq overgehouden dus het werkt wel

(mis alleen af en toe de foksmilies op paiq )
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:20:18 #244
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32665294
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:09 schreef -Jelmer- het volgende:
Het gaat om de combinatie van alle factoren tegelijk; en in die zin dwingen we gebruikers om niet simpelweg iemand af te keuren omdat zijn/haar opleidingsniveau onvoldoende lijkt te zijn. We willen dat het eerste contact zo'n beetje volledig zonder voorkennis, en daarom onbevooroordeeld is.
Het jammere daarvan vind ik wel, dat je gewoon gematched kan worden aan iemand met wie je geen overeenkomsten hebt of lijkt te hebben, en dat het best vaak voorkomt dat je (veel) tijd en moeite moet steken in contacten die bij voorbaat al kansloos zijn, puur omdat de ander gewoon niet aan bepaalde eisen voldoet. Voor mij is dat de belangrijkste reden geweest om me er uit te schrijven.
Sites als Lexa en Paiq zijn wat dat betreft twee uitersten, terwijl de ideale oplossing misschien helemaal niet bestaat, of in elk geval ergens in het midden ligt.
pi_32665310
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef -Jelmer- het volgende:
Dat hebben jullie wel goed gezien. Afhankelijk van hoe je zo'n profiel opstelt geeft zo'n profiel info over je interesses, danwel je normen en waarden. Met interesses kan 't prettig zijn om wat 'common ground' te hebben, maar da's wat mij betreft absoluut niet verplicht. Sterker nog, ik heb al een aantal keer gehad dat dat totaal niet werkte omdat je dan binnen vijf zinnen bent uitgepraat, omdat je er allebei 't zelfde over denkt, of omdat iemand om totaal de verkeerde redenen in zo'n interesse zit (aan karate doen omdat je een dodelijke vechtsport wilt doen...brrrr)

Wat veel lastiger is om te meten is hoe de interactie tussen twee mensen verloopt. Iemands manier van reageren (snel aangevallen, laidback, veel/weinig ruimte voor andere partij, andere partij moet hoger/lager in status zijn) pik je niet echt snel op uit een profiel. Indirect wel door cues over hobbies enzo, maar dan wordt 't wel heel erg koffiedikkijken, plus dat je ook zit met 't 'reclameplaatje'. Terwijl je daar als site helemaal niet in geinterreseerd bent; je wilt goede matches kunnen afleveren. En dan heb je ook nog eens het verschil tussen 'mail' en 'real life'.

Maar wat je misschien wel zou kunnen doen is na afloop van een speeddate een tweetal beoordelingen in laten sturen (hoe betitel je de andere partij/ vond je deze date prettig), aan de hand daarvan een classificatie doen, vervolgens bij voldoende beoordeelde date's aan de hand van je beoordelingen elementaire psychologie af laten leiden (voorkeuren: mensen die als X betiteld worden vinden dates met mensen die als Y betiteld worden niet/wel prettig).

Bedoelde je zoiets?
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:20:52 #246
109065 sungaMsunitraM
pi_32665313
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:09 schreef MouseOver het volgende:

Des te groter de teleurstelling IRL
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:22:31 #247
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32665346
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ach ik heb toch al 2 serieuze kandidaten voor een date aan paiq overgehouden dus het werkt wel
Ik eentje, maar dat was via een oneliner. We zijn ook compleet tegenovergestelde personen, dus dat gaat nog leuk worden...
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:27:36 #248
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32665438
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:22 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik eentje, maar dat was via een oneliner. We zijn ook compleet tegenovergestelde personen, dus dat gaat nog leuk worden...
Kan elkaar juist aanvullen, of het kan gigantisch botsen daar kom je maar op 1 manier achter
pi_32665449
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:09 schreef -Jelmer- het volgende:

[..]

Zoals ik dus al een beetje probeerde duidelijk te maken; als dit al dusdanig belangrijk blijkt te zijn voor onze gebruikers, dan zullen we het eerder in de vragen verwerken zodat het systeem er bij de matching rekening mee kan houden (Ben je hoog opgeleid? Moet de ander persee hoog opgeleid zijn?). Anders krijg je de situatie dat je matches niet aanspreekt omdat je al kan gaan selecteren (deze woont te ver weg, deze is niet lang genoeg, deze is te dom) a.d.h.v. het (al dan niet verkorte) profiel. Het gaat om de combinatie van alle factoren tegelijk; en in die zin dwingen we gebruikers om niet simpelweg iemand af te keuren omdat zijn/haar opleidingsniveau onvoldoende lijkt te zijn. We willen dat het eerste contact zo'n beetje volledig zonder voorkennis, en daarom onbevooroordeeld is.

SpeedDates op provincie geselecteerd is nu nog niet mogelijk - daarvoor zijn er nog niet genoeg mensen online en op zoek naar SpeedDates ... wellicht in de toekomst.
Ah keej.. Duidelijk . Nog een opmerkingkje waar ik tegenaan liep bij het invullen van die vragen...
Er werd gevraagd op welke lengte ik val en hoe oud ze moet zijn (geloof ik).
Ik kon alleen nergens invullen dat dat me weinig boeit. Naja, leeftijd wel enigszins, maar bij leeftijd kan je wellicht eerst een schaalgrootte aanvinken 2 jaar, 5 jaar, 10 jaar, 20 jaar.
En dan dat de slider een gebied pakt van 2, 5, 10 of 20 jaar. Mijn Matches zijn tot nu toe tussen de 21 en de 24 jaar terwijl ik zelf 22 ben. Ik zou bijv. de schaalgrootte op 5 jaar zetten met als gebied 18 tot 23.

Is het een beetje begrijpbaar dit verhaal? .
Lengte hetzelfde. Ik heb exen van 1.65 (terwijl ik 1.89m ben) en exen van 1.84.
Tjah, wat maakt mij lengte nu uit. Zolang ze geen 3 meter is ben ik tevreden.

Overigens selecteer ik niet op opleidingsniveau, maar pas ik daar eerder het niveau van het gesprek op aan. Vandaar de voorkeur van een profiel. Maar dat is persoonlijk.
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:30:56 #250
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32665509
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:27 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Kan elkaar juist aanvullen, of het kan gigantisch botsen daar kom je maar op 1 manier achter
Klopt... tot nu toe hebben we er alleen maar gigantische lol om, maar ik kan me voorstellen dat het ook veel frictie zou kunnen opleveren.
Maar we zien het wel...
Ik heb trouwens ook ooit gedate met iemand met wie ik heel erg op één lijn zat, en dat was daardoor juist weer een beetje saai. Ik voelde me zo'n trutje die de hele tijd alleen maar ja en amen zat te roepen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')