quote:
Oke, vergeet mijn post dus maarquote:Op zondag 20 november 2005 03:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een van de betere registry cleaners IMO. Makkelijk en snel mee te werken.
je registry opschonen en reparerenquote:
Dat is idd 'buiten het spoorboekje van BB' maar was gewoon meer paniekvoetbal omdat ze persé de bevalling wilden hebben in BB, dus dat is een zeer hoge uitzondering iddquote:Op zondag 20 november 2005 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar Tanja heeft wel contact gehad met haar moeder
Preciesquote:Op zondag 20 november 2005 03:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je registry opschonen en repareren
Maar als je je mond vol hebt van geen contact met de buitenwereld vind ik het wel een zwaktebod. Maar goed, ik kan me er niet echt druk om maken. Zijn belangerijkere dingen om je druk over te maken.quote:Op zondag 20 november 2005 03:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is idd 'buiten het spoorboekje van BB' maar was gewoon meer paniekbvoetbal omdat ze persé de bevalling wilden hebben in BB, dus dat is een zeer hoge uitzondering idd
quote:Op zondag 20 november 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je registry cleanen?
't is een gokje.
Ze wilden Tanja niet laten vertrekken tot de bevalling dat is de redenquote:Op zondag 20 november 2005 03:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar als je je mond vol hebt van geen contact met de buitenwereld vind ik het wel een zwaktebod. Maar goed, ik kan me er niet echt druk om maken. Zijn belangerijkere dingen om je druk over te maken.
Hoe heb je dat gedaan? Ben altijd in om iets te lerenquote:Op zondag 20 november 2005 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies
Was lastig te kraken trouwens, de beveiliging is zeer aanwezig
Dat geloof ik best ja.quote:Op zondag 20 november 2005 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies
Moet je maar geen zinloze meuk installeren.quote:Op zondag 20 november 2005 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies
Iedereen heeft wel een voorkeur, al ben ik bang dat mijn voorkeur niet gaat winnenquote:Op zondag 20 november 2005 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze wilden Tanja niet laten vertrekken tot de bevalling dat is de reden
Idd zijn er belangrijkere dingen
Ik zie bijv wel wie er wint al heb ik natuurlijk wel mijn voorkeuren
Wee blij, gisteren had ik de verkeerde crack gedowned en had ik een virus, niet leuk maar de boel is weer gerepareerd, de boot is nog niet gezonkenquote:Op zondag 20 november 2005 03:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja.
Heb een gekraakte versie geleend, dus heb er geen moeite voor hoeven doen![]()
Daar is een pc toch voor, om zinloze meuk te installeren?quote:Op zondag 20 november 2005 03:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Moet je maar geen zinloze meuk installeren.
Heb je ook geen cleaner nodig.
oja das waar ja, je had bijna je pc gekilled gisterenquote:Op zondag 20 november 2005 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wee blij, gisteren had ik de verkeerde crack gedowned en had ik een virus, niet leuk maar de boel is weer gerepareerd, de boot is nog niet gezonken
Ookal heb je weinig programma;s zoals ik dan nog raakt het register bevuild hoorquote:Op zondag 20 november 2005 03:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Moet je maar geen zinloze meuk installeren.
Heb je ook geen cleaner nodig.
Erg hequote:Op zondag 20 november 2005 03:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
oja das waar ja, je had bijna je pc gekilled gisteren![]()
Hij was ziek en had een virusje ach arm ding....
Alle meuk op een pc is relatief zinloos, als je daarop doelt.quote:Op zondag 20 november 2005 03:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar is een pc toch voor, om zinloze meuk te installeren?
Goddank heb ik mijn laatste virus 4jaar geleden gehad. Wordt je niet blij vanquote:Op zondag 20 november 2005 03:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Erg he![]()
Ik ga echt een stevig programma erop rammen zoals GoBack bijv, dan voorkom je dit soort zaken(Systeemherstel is niet altijd voldoende bij hardnekkige bedreigingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |