Hmm, moet ik toch iets downloaden.quote:Op zondag 20 november 2005 03:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gebruik het programma Irfanview en daar kan je een willekekeurig plaatje resizen naar 60x60 pixels en die kan je dan uploaden naar de FOK! server
Das waar dan heb je wel lekker geld maar om nou te zeggen dat het een miljonair is?? KOm op zeg, mijn buren rijden hier in vette BMW's, A4's, Porches en Jags maar om nou te zeggen dat die miljonairs zijn???? Tssssssssssss we betalen dezelfde huur qua uitzicht hoorquote:Op zondag 20 november 2005 03:03 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, gegevens over de exacte hoogte van het bedrag op de bankrekening van Roels vader kan ik je helaas niet overhandigen. Maar uit diverse opmerkingen van Roel, het feit dat de man een eigen bedrijf bezit en in een jaguar rondrijdt, mag in ieder geval geconcludeerd worden dat hij goed in zijn slappe was zit.
Heb je MSN? Dan stuur ik je het programma wel op en help ik je LIVE met je avatarquote:Op zondag 20 november 2005 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
Hmm, moet ik toch iets downloaden.![]()
Nou, als het niet anders kan,probeer ik dat wel, maar dan wel morgen. Ga nu eerst even kip kruiden.
Misschien tot laters
Succesquote:Op zondag 20 november 2005 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
Hmm, moet ik toch iets downloaden.![]()
Nou, als het niet anders kan,probeer ik dat wel, maar dan wel morgen. Ga nu eerst even kip kruiden.
Misschien tot laters
Zoeven, ze zijn nu weer in slaap, was een paar min terugquote:Op zondag 20 november 2005 03:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie alleen de gang en slapende mensen
Slaapzequote:Op zondag 20 november 2005 03:10 schreef Gert het volgende:
Ik heb niet zo'n zin meer.
Ik ga zo maar eens naar bed toe.
Doeg!
quote:Op zondag 20 november 2005 03:10 schreef Gert het volgende:
Ik heb niet zo'n zin meer.
Ik ga zo maar eens naar bed toe.
Doeg!
quote:Op zondag 20 november 2005 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
En zoals ik net al zei/schreef, ik ga![]()
![]()
![]()
[BB] user servival game #22quote:Op zondag 20 november 2005 03:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie KRIBBET online, maar waarom is ie niet hier?
* BONG4002 roept: KRIBBET waar ben je!!!
Hmm...denk meer dat ze de bewoners niet goed genoeg gescreend hebben, ligt dus meer aan de bewoners zelf, deze groep heeft een "zelfherstellend" vermogen (ooit had iemand anders dat hier gepost) en daardoor zal het nooit tot een echt conflict leiden, reken maar dat de programma makers ook balen dat er zo weinig gebeurdquote:Op zondag 20 november 2005 03:14 schreef Lamon het volgende:
Vanavond was 1 van de minder saaie avonden in het huis, en nog was het niet veel bijzonders.
Ik twijfel of dat nou helemaal aan de bewoners te wijten is, of dat de makers ook niet helemaal meer weten wat ze er mee aan moeten.
Ik vind de opdrachten niet zo leuk, als er gemanipuleerd wordt, is het altijd op een net niet manier en vooral de eerste helft heeft BB veel verkloot door de bewoners als 1 groep op hun matigheid te wijzen.
Ze hebben toen al dan wel of niet bewust een band afgedwongen tussen de bewoners die nog steeds niet helemaal afgebroken is.
Ik wijd de saaiheid dus vooral aan slechte regie.
quote:Op zondag 20 november 2005 03:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga ook maar eens wat anders doen. Tot morgen
Maar ze doen er ook erg weinig aan om het tot leven te laten komen. Ik heb de bewoners al meerdere malen horen zeggen dat het reuze meevalt. Als je dat hoort heb je toch een vrijbrief om de meest schokkende dingen in te voeren. Er moet veel meer mindfucking in komen. Ik had het wel geweten. Gewoon de bewoners tegenover elkaar uitspelen, is niet zo heel moeilijkquote:Op zondag 20 november 2005 03:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...denk meer dat ze de bewoners niet goed genoeg gescreend hebben, ligt dus meer aan de bewoners zelf, deze groep heeft een "zelfherstellend" vermogen (ooit had iemand anders dat hier gepost) en daardoor zal het nooit tot een echt conflict leiden, reken maar dat de programma makers ook balen dat er zo weinig gebeurd
Tot morgen.quote:Op zondag 20 november 2005 03:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga ook maar eens wat anders doen. Tot morgen
Reken maar!quote:Op zondag 20 november 2005 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
Gaat nu iedereen slapen... he nee toch zeker![]()
Ik denk dat er weinig overblijft gezien het aantal mensen wat gaat slapenquote:Op zondag 20 november 2005 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
Nee hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
BB is mss ietwat te tam daar geef ik je gelijk in, het kan vele malen harder maar ik denk dat ze echt teveel bezig zijn met het basisconcept van BB, en laten we eerlijk zijn, BB1 was ook niet echt superboeiend, maar ze willen dus de "authentieke" BB terug en dus krijg je dit, maar dat hebben we al eens gezien en toen was het nieuw, nu willen we meer en moet het harder, is dus een foute inschatting van de programmamakers imho, want dit is gewoon te saai om te kijken eigenlijkquote:Op zondag 20 november 2005 03:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ze doen er ook erg weinig aan om het tot leven te laten komen. Ik heb de bewoners al meerdere malen horen zeggen dat het reuze meevalt. Als je dat hoort heb je toch een vrijbrief om de meest schokkende dingen in te voeren. Er moet veel meer mindfucking in komen. Ik had het wel geweten. Gewoon de bewoners tegenover elkaar uitspelen, is niet zo heel moeilijk
quote:Op zondag 20 november 2005 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Reken maar!
Kijk eens naar de klok
quote:Op zondag 20 november 2005 03:20 schreef Stereotomy het volgende:
Eindelijk g*dverdulleme die ringtone van "A Dream within a Dream" van het album Tales of Mystery and Imagination van The Alan Parsons Project afgeprogrammeerd en op mijn telefoon gestopt
Je moet wat, tijdens je tentamenperiode
Ik ga naar bed, doei!
quote:Op zondag 20 november 2005 03:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ja gedaan zie niets vreemd aan dat ding
Dat is nu een feit ja, alleen ik denk dat dat zelfherstellend vermogen juist gecreeerd is door de bewoners vroeg in het spel teveel te wijzen op het feit dat ze niet goed overkwamen als groep (mede veroorzaakt door hun bescherming voor Tanja).quote:Op zondag 20 november 2005 03:16 schreef BONG4002 het volgende:
Hmm...denk meer dat ze de bewoners niet goed genoeg gescreend hebben, ligt dus meer aan de bewoners zelf, deze groep heeft een "zelfherstellend" vermogen.
Naar mijn idee hebben ze dat al lang losgelaten, want het basic heb ik nog niet kunnen ontdekken, net als het geen contact met de buitenwereldquote:Op zondag 20 november 2005 03:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BB is mss ietwat te tam daar geef ik je gelijk in, het kan vele malen harder maar ik denk dat ze echt teveel bezig zijn met het basisconcept van BB, en laten we eerlijk zijn, BB1 was ook niet echt superboeiend, maar ze willen dus de "authentieke" BB terug en dus krijg je dit, maar dat hebben we al eens gezien en toen was het nieuw, nu willen we meer en moet het harder, is dus een foute inschatting van de programmamakers imho, want dit is gewoon te saai om te kijken eigenlijk
feesten we nu weer verder danquote:
Dat kontakt met de buitenwereld is mede te danken aan het feit dat het BB huis langs een openbare weg ligt (als je dat bedoeld)quote:Op zondag 20 november 2005 03:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Naar mijn idee hebben ze dat al lang losgelaten, want het basic heb ik nog niet kunnen ontdekken, net als het geen contact met de buitenwereld
Rob aan het sjooren? Heb ik gemist, wanneer was dat dan? Kan ik kijken of ik nog iets kan leren. Hij heeft meer ervaring qua leeftijd dan dat ik hebquote:Op zondag 20 november 2005 03:22 schreef Zeehond het volgende:
Wat een ellende... Kijken naar Dido die naar een masturberende Rob kijkt... http://images.fok.nl/s/pukey.gif
http://images.fok.nl/s/pukey.gif
quote:Op zondag 20 november 2005 03:24 schreef F4iTH het volgende:
Dido ligt klaar wakker. Rob rukt zich suf. Erg spannend allemaal.
Mooi gezegdquote:Op zondag 20 november 2005 03:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
feesten we nu weer verder dan![]()
Weet nie waarom, heb gewoon zin in 'n feestje.
Waar gaan we het over hebben op deze wonderschone nacht
Ik doel op een Tanja, een Joost, de opdrachten met de instructeur. De brieven, maar vooral Tanjaquote:Op zondag 20 november 2005 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kontakt met de buitenwereld is mede te danken aan het feit dat het BB huis langs een openbare weg ligt (als je dat bedoeld)
En wat betreft de ontmoeting met Brenda en Joost vind ik dat niet zo erg, het is tenslotte al bijna voorbij (BB) dus dit kan een mogelijke tranentrekker geweest zijn maar is het helaas niet geworden
Ja lach maar. Ik heb een triest leventje ik weet het.quote:
welk programmaquote:Op zondag 20 november 2005 03:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi gezegd
Nou ik heb vandaag een programma gekraakt en ben er erg blij mee, het koste wat moeite maar dan heb je ook wat(om het even over PC's te hebben)
Ho wacht! Dat was ook in BB3 het gevalquote:Op zondag 20 november 2005 03:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik doel op een Tanja, een Joost, de opdrachten met de instructeur. De brieven, maar vooral Tanja
Ach welnee hoor lieverd. Je hebt geen triest leven,je hebt ons hier allemaal.quote:Op zondag 20 november 2005 03:27 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja lach maar. Ik heb een triest leventje ik weet het.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach welnee hoor lieverd. Je hebt geen triest leven,je hebt ons hier allemaal.![]()
* Snaptnix geeft F4iTH een dikke feel good knuffel
Heb je gelijk in, maar Tanja heeft wel contact gehad met haar moederquote:Op zondag 20 november 2005 03:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ho wacht! Dat was ook in BB3 het gevalen het is maar een paar keer gebeurd bovendien mag hij niets vertellen over de buitenwereld dus echt kontakt kan je het niet noemen, de bewoners mogen ook geen echte conversatie mee starten dus valt eigenlijk allemaal wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |