Hmm, moet ik toch iets downloaden.quote:Op zondag 20 november 2005 03:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gebruik het programma Irfanview en daar kan je een willekekeurig plaatje resizen naar 60x60 pixels en die kan je dan uploaden naar de FOK! server
Das waar dan heb je wel lekker geld maar om nou te zeggen dat het een miljonair is?? KOm op zeg, mijn buren rijden hier in vette BMW's, A4's, Porches en Jags maar om nou te zeggen dat die miljonairs zijn???? Tssssssssssss we betalen dezelfde huur qua uitzicht hoorquote:Op zondag 20 november 2005 03:03 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, gegevens over de exacte hoogte van het bedrag op de bankrekening van Roels vader kan ik je helaas niet overhandigen. Maar uit diverse opmerkingen van Roel, het feit dat de man een eigen bedrijf bezit en in een jaguar rondrijdt, mag in ieder geval geconcludeerd worden dat hij goed in zijn slappe was zit.
Heb je MSN? Dan stuur ik je het programma wel op en help ik je LIVE met je avatarquote:Op zondag 20 november 2005 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
Hmm, moet ik toch iets downloaden.![]()
Nou, als het niet anders kan,probeer ik dat wel, maar dan wel morgen. Ga nu eerst even kip kruiden.
Misschien tot laters
Succesquote:Op zondag 20 november 2005 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
Hmm, moet ik toch iets downloaden.![]()
Nou, als het niet anders kan,probeer ik dat wel, maar dan wel morgen. Ga nu eerst even kip kruiden.
Misschien tot laters
Zoeven, ze zijn nu weer in slaap, was een paar min terugquote:Op zondag 20 november 2005 03:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie alleen de gang en slapende mensen
Slaapzequote:Op zondag 20 november 2005 03:10 schreef Gert het volgende:
Ik heb niet zo'n zin meer.
Ik ga zo maar eens naar bed toe.
Doeg!
quote:Op zondag 20 november 2005 03:10 schreef Gert het volgende:
Ik heb niet zo'n zin meer.
Ik ga zo maar eens naar bed toe.
Doeg!
quote:Op zondag 20 november 2005 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
En zoals ik net al zei/schreef, ik ga![]()
![]()
![]()
[BB] user servival game #22quote:Op zondag 20 november 2005 03:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie KRIBBET online, maar waarom is ie niet hier?
* BONG4002 roept: KRIBBET waar ben je!!!
Hmm...denk meer dat ze de bewoners niet goed genoeg gescreend hebben, ligt dus meer aan de bewoners zelf, deze groep heeft een "zelfherstellend" vermogen (ooit had iemand anders dat hier gepost) en daardoor zal het nooit tot een echt conflict leiden, reken maar dat de programma makers ook balen dat er zo weinig gebeurdquote:Op zondag 20 november 2005 03:14 schreef Lamon het volgende:
Vanavond was 1 van de minder saaie avonden in het huis, en nog was het niet veel bijzonders.
Ik twijfel of dat nou helemaal aan de bewoners te wijten is, of dat de makers ook niet helemaal meer weten wat ze er mee aan moeten.
Ik vind de opdrachten niet zo leuk, als er gemanipuleerd wordt, is het altijd op een net niet manier en vooral de eerste helft heeft BB veel verkloot door de bewoners als 1 groep op hun matigheid te wijzen.
Ze hebben toen al dan wel of niet bewust een band afgedwongen tussen de bewoners die nog steeds niet helemaal afgebroken is.
Ik wijd de saaiheid dus vooral aan slechte regie.
quote:Op zondag 20 november 2005 03:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga ook maar eens wat anders doen. Tot morgen
Maar ze doen er ook erg weinig aan om het tot leven te laten komen. Ik heb de bewoners al meerdere malen horen zeggen dat het reuze meevalt. Als je dat hoort heb je toch een vrijbrief om de meest schokkende dingen in te voeren. Er moet veel meer mindfucking in komen. Ik had het wel geweten. Gewoon de bewoners tegenover elkaar uitspelen, is niet zo heel moeilijkquote:Op zondag 20 november 2005 03:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...denk meer dat ze de bewoners niet goed genoeg gescreend hebben, ligt dus meer aan de bewoners zelf, deze groep heeft een "zelfherstellend" vermogen (ooit had iemand anders dat hier gepost) en daardoor zal het nooit tot een echt conflict leiden, reken maar dat de programma makers ook balen dat er zo weinig gebeurd
Tot morgen.quote:Op zondag 20 november 2005 03:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga ook maar eens wat anders doen. Tot morgen
Reken maar!quote:Op zondag 20 november 2005 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
Gaat nu iedereen slapen... he nee toch zeker![]()
Ik denk dat er weinig overblijft gezien het aantal mensen wat gaat slapenquote:Op zondag 20 november 2005 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
Gaat nu iedereen slapen... he nee toch zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |