Haha ja iddquote:
De afstudeerrichting van Roel ligt geloof ik bij de neuropsychologie. Hij heeft de opleiding psychotherapie niet gedaan en hij ambieert dat niet eens geloof ik.quote:Op zondag 20 november 2005 03:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of naar de psycholoog, als ik dan maar geen Roel krijg, schiet ik er nog niet veel mee op![]()
Roel wordt echt geen psycholoog. En als ie het wel wordt, ga ik overmorgen een part-time baan als psycholoog erbij nemen, want met alle respect voor Roel, het is een aardige gast, maar doortastend is ie allerminst.quote:Op zondag 20 november 2005 03:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of naar de psycholoog, als ik dan maar geen Roel krijg, schiet ik er nog niet veel mee op![]()
Kloptquote:Op zondag 20 november 2005 03:59 schreef Day het volgende:
Dido is in ieder geval nog wakker, geloof ik?
dido is nog wakker en Rob is opgestaan.quote:Op zondag 20 november 2005 03:59 schreef Day het volgende:
Dido is in ieder geval nog wakker, geloof ik?
Mocht je zoiets ooit vinden, ik houdt me aanbevolenquote:Op zondag 20 november 2005 03:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha ja iddals daar nou eens een "registry mechanic" voor bestond kan de boel een stuk makkelijker gaan
Mag het ook morgen?quote:Op zondag 20 november 2005 04:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt
Moet ik je nog helpen met je avatar? Ik heb MSN dus kan je dan helpen
Is prima, alleen ben ik pas morgenavond online, niet eerderquote:Op zondag 20 november 2005 04:03 schreef Day het volgende:
[..]
Mag het ook morgen?
Vriend is nu ook thuis, rook nog 1 siggie en dan ga ik pitten.
*notedquote:Op zondag 20 november 2005 04:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mocht je zoiets ooit vinden, ik houdt me aanbevolen![]()
Ik ben ook pas morgenavond online. Krijg bezoek, remember?quote:Op zondag 20 november 2005 04:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is prima, alleen ben ik pas morgenavond online, niet eerder
Ow sorryquote:Op zondag 20 november 2005 04:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben ook pas morgenavond online. Krijg bezoek, remember?
En daar gaat ze!quote:Op zondag 20 november 2005 04:07 schreef Lamon het volgende:
Ik wacht nog tot 4.15, als Dido dan niet opgestaan is of Roel wakker gemaakt heeft ga ik slapen.
Dido staat op!!quote:Op zondag 20 november 2005 04:07 schreef Lamon het volgende:
Ik wacht nog tot 4.15, als Dido dan niet opgestaan is of Roel wakker gemaakt heeft ga ik slapen.
ff proberen;quote:
Lijkt het op jaquote:Op zondag 20 november 2005 04:11 schreef Zeehond het volgende:
Geheime opdracht?
Iddquote:
Ik neem aan dat ze nog niet klaar is, of ze is toch superdom.quote:Op zondag 20 november 2005 04:16 schreef Day het volgende:
Ze heeft niet alles weggegooid, toch?
Ik zie nog een krat bier staan.
En wijn ook nog.
Ze kwam net met een fles of 3 terug, maar die andere bewoners weten toch ook dat er niet zoveel gezopen isquote:Op zondag 20 november 2005 04:16 schreef Day het volgende:
En wijn ook nog.
Zou ze het weg moeten spoelen zonder dat de andere bewoners erachter komen dat er iets weg is?quote:Op zondag 20 november 2005 04:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ze kwam net met een fles of 3 terug, maar die andere bewoners weten toch ook dat er niet zoveel gezopen is![]()
Ze hadden het eerder op de avond er wel over dat er nog zo weinig drank over was. Ik hoorde Joost nog zeggen dat er nog een aantal flessen halfvol in de koelkast stonden. (die zijn dus nu leeg). Ingrid of Chantal stelde nog voor om aan BB te vragen of ze meer alcohol mochten.quote:Op zondag 20 november 2005 04:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ze kwam net met een fles of 3 terug, maar die andere bewoners weten toch ook dat er niet zoveel gezopen is![]()
Misschien moet ze alle drank in de koelkast weggooien. Logica snap ik niet, maar 1 ding is zeker, de bewoners gaan wel afvragen wat er met de drank is gebeurt.quote:Op zondag 20 november 2005 04:16 schreef Day het volgende:
En wijn ook nog.
Zonde van het geldquote:Op zondag 20 november 2005 04:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Misschien moet ze alle drank in de koelkast weggooien. Logica snap ik niet, maar 1 ding is zeker, de bewoners gaan wel afvragen wat er met de drank is gebeurt.
Moet absoluut een sanctie op staan, dit is echt alcoholmisbruik!quote:Op zondag 20 november 2005 04:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zonde van het geldzomaar weggooien
Derdewereldkindjes zouden een week kunnen leven op zoveel drank.quote:Op zondag 20 november 2005 04:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zonde van het geldzomaar weggooien
Lijkt me wel, maar mss valt dat teveel op en hebben ze de opdracht gereduceerd tot een bepaalde hoeveelheid die weg moestquote:Op zondag 20 november 2005 04:26 schreef Day het volgende:
Ik denk dat het toch de bedoeling was dat ze ALLES weg moest gooien.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 20 november 2005 04:30 schreef Zeehond het volgende:
Ik denk dat alleen Dido een geheime opdracht heeft en dat ze optijd doorhad dat Rob ook wakker was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |