Ik denkt en van niet.quote:Op zondag 20 november 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na vanavond denk ik dat ze beide de finale gaan halen.
Over een paar weken misschien welquote:Op zondag 20 november 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Sabine hadden ook zonder twijfel de finale gehaald, ware het niet dat ze samen genomineerd stonden en er maar 2 genomineerden waren. Dat kan nu dus niet gebeuren.
quote:Op zondag 20 november 2005 02:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgens mij denk Dido er net zo over, uit het huis bepalen haar vrienden wie geschikt is, en volgens mij kan Roel nooit aarden in het vriendenclubje van Dido, en andersom
Dido gooide er anders wel een "ik hou van jou" uit en dat zeg je toch niet zomaar. En zeer zeker niet perongeluk, zoals ze Roel wilde doen geloven. En Roel's gevoelens zijn nog veel heftiger volgens mij.quote:Op zondag 20 november 2005 02:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgens mij denk Dido er net zo over, uit het huis bepalen haar vrienden wie geschikt is, en volgens mij kan Roel nooit aarden in het vriendenclubje van Dido, en andersom
Denk het niet. Drie genomineerden trekt altijd meer bellers dan 2. Dus die regel houden ze er wel in.quote:
Ik denk ook dat het gemeend was, maar eenmaal uit het huis moet ik het nog zien. Maar goed, ik hoop voor hun beide dat ze gelukkig worden. Stunt zou wel zijn dat Roel buiten het huis met Lieske aan de haal gaatquote:Op zondag 20 november 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido gooide er anders wel een "ik hou van jou" uit en dat zeg je toch niet zomaar. En zeer zeker niet perongeluk, zoals ze Roel wilde doen geloven. En Roel's gevoelens zijn nog veel heftiger volgens mij.
Stiekem ben ik er ook bang voor dat hij het gaat winnen. Maar echt verdienen doet ie het niet naar mijn mening. Hij wordt me teveel geholpen door BB.quote:Op zondag 20 november 2005 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het publiek in de live lacht altijd het hardst om hem. Hij kan wel een potje breken, denk ik.
Heb mijn twijfels bij Dido. Ze staat immers genomineerd. Maar Roel is smoor, dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 20 november 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido gooide er anders wel een "ik hou van jou" uit en dat zeg je toch niet zomaar. En zeer zeker niet perongeluk, zoals ze Roel wilde doen geloven. En Roel's gevoelens zijn nog veel heftiger volgens mij.
Ik niet. Voor geen meter. Daar glijdt hij veel te makkelijk voor door het programma. Joost is alles behalve een winnaar wat mij betreft.quote:Op zondag 20 november 2005 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
Joost gaat opzeker winnen dat geef ik jullie op een briefje
en ja , ik gun het hem ook
Ik gun het hem ook.quote:Op zondag 20 november 2005 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
Joost gaat opzeker winnen dat geef ik jullie op een briefje
en ja , ik gun het hem ook
"Ik hou van je" zeggen is tot daar aan toe. Het ook samen volhouden is weer een andere kwestie.quote:Op zondag 20 november 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik denk dat Rob het gaat winnen. Is maar goed ook dat ik dat denk, want tot nu toe heb ik het altijd fout gehad, zoals ik in een eerdere post al zeiquote:Op zondag 20 november 2005 02:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik gun het hem ook.
Maar ben soms nog steeds bang dat Lieske er onverwacht met de poet vandoor gaat.
Laten we dan nu allen bidden.quote:Op zondag 20 november 2005 02:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
En ik denk dat Rob het gaat winnen. Is maar goed ook dat ik dat denk, want tot nu toe heb ik het altijd fout gehad, zoals ik in een eerdere post al zei![]()
Helemaal niet bang juistquote:Op zondag 20 november 2005 02:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik gun het hem ook.
Maar ben soms nog steeds bang dat Lieske er onverwacht met de poet vandoor gaat.
Ach wordt ook niets joh, is gewon nu puur lust, vinden elkaar gewoon lichamelijk wel lekker (nix mis mee) en dat was het ook met Bart en Sabine. Maar nee zie dit echttttttttttt niet iets worden hoorquote:Op zondag 20 november 2005 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, denk toch dat na BB de boel zou kunnen verwateren, volgens mij werd het later ook niets tussen Bart en Sabine dacht ik
Ben ik het niet mee eens, maargoed ieder heeft zijn eigen favoriet natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Voor geen meter. Daar glijdt hij veel te makkelijk voor door het programma. Joost is alles behalve een winnaar wat mij betreft.
Zit wat in. Maar in 3 maanden BB is het wel degelijk mogelijk om zo'n enorm sterke band op te bouwen, dat er veel moet gebeuren om het weer te verbreken. ALS het goed gaat, dan is het ook zeer sterk denk ik.quote:Op zondag 20 november 2005 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
"Ik hou van je" zeggen is tot daar aan toe. Het ook samen volhouden is weer een andere kwestie.
En daar heb ik toch wel m'n twijfels over.
Dido is op dit moment behoorlijk aangewezen op Roel. Hij aanbidt haar, praat haar naar de mond en dat is precies wat ze NU nodig heeft. IRL zullen er andere aanbidders zijn, die meer bij haar levensstijl passen.
Rob mag van mij ook winnen. Hij heeft me tenslotte tig weken entertainment gegeven.quote:Op zondag 20 november 2005 02:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
En ik denk dat Rob het gaat winnen. Is maar goed ook dat ik dat denk, want tot nu toe heb ik het altijd fout gehad, zoals ik in een eerdere post al zei![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |