Haha ja iddquote:
De afstudeerrichting van Roel ligt geloof ik bij de neuropsychologie. Hij heeft de opleiding psychotherapie niet gedaan en hij ambieert dat niet eens geloof ik.quote:Op zondag 20 november 2005 03:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of naar de psycholoog, als ik dan maar geen Roel krijg, schiet ik er nog niet veel mee op![]()
Roel wordt echt geen psycholoog. En als ie het wel wordt, ga ik overmorgen een part-time baan als psycholoog erbij nemen, want met alle respect voor Roel, het is een aardige gast, maar doortastend is ie allerminst.quote:Op zondag 20 november 2005 03:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of naar de psycholoog, als ik dan maar geen Roel krijg, schiet ik er nog niet veel mee op![]()
Kloptquote:Op zondag 20 november 2005 03:59 schreef Day het volgende:
Dido is in ieder geval nog wakker, geloof ik?
dido is nog wakker en Rob is opgestaan.quote:Op zondag 20 november 2005 03:59 schreef Day het volgende:
Dido is in ieder geval nog wakker, geloof ik?
Mocht je zoiets ooit vinden, ik houdt me aanbevolenquote:Op zondag 20 november 2005 03:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha ja iddals daar nou eens een "registry mechanic" voor bestond kan de boel een stuk makkelijker gaan
Mag het ook morgen?quote:Op zondag 20 november 2005 04:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt
Moet ik je nog helpen met je avatar? Ik heb MSN dus kan je dan helpen
Is prima, alleen ben ik pas morgenavond online, niet eerderquote:Op zondag 20 november 2005 04:03 schreef Day het volgende:
[..]
Mag het ook morgen?
Vriend is nu ook thuis, rook nog 1 siggie en dan ga ik pitten.
*notedquote:Op zondag 20 november 2005 04:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mocht je zoiets ooit vinden, ik houdt me aanbevolen![]()
Ik ben ook pas morgenavond online. Krijg bezoek, remember?quote:Op zondag 20 november 2005 04:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is prima, alleen ben ik pas morgenavond online, niet eerder
Ow sorryquote:Op zondag 20 november 2005 04:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben ook pas morgenavond online. Krijg bezoek, remember?
En daar gaat ze!quote:Op zondag 20 november 2005 04:07 schreef Lamon het volgende:
Ik wacht nog tot 4.15, als Dido dan niet opgestaan is of Roel wakker gemaakt heeft ga ik slapen.
Dido staat op!!quote:Op zondag 20 november 2005 04:07 schreef Lamon het volgende:
Ik wacht nog tot 4.15, als Dido dan niet opgestaan is of Roel wakker gemaakt heeft ga ik slapen.
ff proberen;quote:
Lijkt het op jaquote:Op zondag 20 november 2005 04:11 schreef Zeehond het volgende:
Geheime opdracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |