quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef melke het volgende:
Je kunt best makkelijk paniek zaaien daar in dat huis zeg. Bal naar binnen gooien met de tekst: Roel, Dido had een geheime missie om je te verleiden. Als dat lukt krijgt ze jouw 10.000 euro
Ruzie!
Jij kan het weten, als FOK!'s bekendste nachtbraker.quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is hier 's nachts altijd een stuk leuker dan overdag.
Dat geldt voor heel FOK! overigens.
Maar dat is wel het leuke van BB5.quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
Roel is zoals hij bij Dido is
Als er geen Dido was, was hij allang met kop en schouders winnaar van BB5
Als ze dat uitzenden heeft hij denk ik zijn eigen ruiten ingegooitquote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die laat zich door niks tegenhouden, dat blijkt nu wel.
Damn, wat 'ie zostraks tegen Dido en Roel bekende heeft er wel ingehakt hier. Ik háat die man nu echt.
Ja gek eigenlijk maar tis wel zo, soms is het overdag ook wel redelijk maar 's nachts is het op de een of andere manier leuker (alhoewel de alcohol ook meespeelt bij vele users natuurlijk)quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is hier 's nachts altijd een stuk leuker dan overdag.
Dat geldt voor heel FOK! overigens.
quote:Op zondag 20 november 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
[..]
ah... ik ga die eensch van je stelen, die is leuk
Ik kijk niet langer dan een paar seconden, voel me er altijd ietwat ongemakkelijk bij...quote:Op zondag 20 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Horen jullie dat kreunen ook, of zie/hoor ik spoken?
Nou, die was ook zo benauwend claimerig tegenover "Kimmibimmiebamischijf".quote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef ruby het volgende:
He gadver, die zelf ingenomen Georgie. Ook zo'n eng mannetje.
Rob denkt ook... ik ben toch niet genomineerd... kan wel ff wat wagen.quote:Op zondag 20 november 2005 01:46 schreef melke het volgende:
[..]
Als ze dat uitzenden heeft hij denk ik zijn eigen ruiten ingegooit
quote:Op zondag 20 november 2005 01:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik kijk niet langer dan een paar seconden, voel me er altijd ietwat ongemakkelijk bij...
alleen lieske op dit momentquote:Op zondag 20 november 2005 01:45 schreef ks_choice het volgende:
Owjeee. ze gaan slapen. Kans weer verkeken voor de lovebirds
Ja en niet zuinig ookquote:Op zondag 20 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Horen jullie dat kreunen ook, of zie/hoor ik spoken?
wat zei ie ??quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die laat zich door niks tegenhouden, dat blijkt nu wel.
Damn, wat 'ie zostraks tegen Dido en Roel bekende heeft er wel ingehakt hier. Ik háat die man nu echt.
Dacht ik ook ja.quote:Op zondag 20 november 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Dido is echt behoorlijk aan het zuchten.
Volgens mij ook jaquote:Op zondag 20 november 2005 01:47 schreef melke het volgende:
Dido word 'n vinger geholpen
Stond dat er écht?quote:Op zondag 20 november 2005 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
Rob houd dingen achter voor Ingrid stond op de Dildo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |