Daar zijn ze mede op geselecteerdquote:Op zondag 20 november 2005 01:32 schreef Wup het volgende:
wat kennen die lui veel & rare liedjes
Lief tongetje heb jij angelquote:
Of gewoon op FOK! in de Digitale Cornerquote:Op zondag 20 november 2005 01:32 schreef BorTheWolf het volgende:
Kijk anders op www.helpmij.nl Daar in het forum kan je zoeken staat je vraag er niet bij, dan kan je hem ff stellen in een nieuw topic.
duss.... kinderen of toch maar uit elkaar??quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Het kan niet om na 3 maanden al zulke dingen te zeggen."
Volgens mij vergeet Roel dat 3 maanden in het huis bijna gelijk staat aan 3 jaar buiten het huis.
Kim nasibamischijf en Georgie toch ook?quote:Op zondag 20 november 2005 01:29 schreef BONG4002 het volgende:
In welke BB's is er nog meer gezoend? Ik kan me nl alleen Bart en Sabine herinneren iig
Hmm..dat weet ik niet meer precies, kan het me iig niet herinneren maar je zou best gelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kim nasibamischijf en Georgie toch ook?
En zodra ze buiten zijn is het gewoon weer 3 maandenquote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Het kan niet om na 3 maanden al zulke dingen te zeggen."
Volgens mij vergeet Roel dat 3 maanden in het huis bijna gelijk staat aan 3 jaar buiten het huis.
Ok dan, omdat jij het bent.quote:
No Problemquote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
thx pinball en zapp, ik had al gegoogled maar daar vond ik niks, ik ga kijken
Daarom Roel nu dus ookquote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Als je geil bent moet je nooit zeggen dat je van iemand houdt. Alles wat een man zegt als hij geil is, moet met een korreltje zout worden genomen.
Dat niet, maar dan is het wel opeens heel anders ja. Maar de ervaring blijft.quote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef melke het volgende:
[..]
En zodra ze buiten zijn is het gewoon weer 3 maanden
Ik was wel Georgie fanquote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef ruby het volgende:
He gadver, die zelf ingenomen Georgie. Ook zo'n eng mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |