abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32439143
Roel en Dido liggen weer samen in bed. Ze praten over de geheime opdracht. Roel snapt het niet helemaal dat als je een geheime opdracht hebt dat je dan 2 flesjes zou laten liggen. Hij weet niet helemaal wat hij er mee aan moet. Hij zegt ook tegen Dido (als ze er om vraagt) dat hij het erg zou vinden als ze het huis uit moet.

Joost zit ondertussen nog even bij Nathalie in de huiskamer. Waar de andere bewoners zijn weet ik niet, want zit net weer even naar de streams te kijken.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32439293
Joost gaat ondertussen naar de badkamer om zijn tanden te poetsen, Nathalie blijft alleen achter in de huiskamer.
Dido vraagt aan Roel wie hij van de geheime opdracht verdenkt.
Hij is er nog niet helemaal uit. Dido zegt dat ze Ing ook erg naar de grond vond staren in dat gesprek. "En uhhh.... ik zou nooit geen 2 biertjes vergeten hoor, ha", zegt Dido.
"Denk je echt als ik 2 biertjes was vergeten dat ik dan zo relaxed zou gaan slapen", zegt ze.
Dan komt Joost even de slaapkamer binnen, dus zegt Dido "Ik ga slapen". Rob komt ook de slaapkamer binnen en vraagt hoe het er mee gaat. Uitstekend zeggen ze allebei. We hebben nog 7,5 uur te slapen zegt Rob.
pi_32439479
Rob en Joost zijn naar de keuken.

Ze pakken "Lege"bierflesjes en schudden daar de druppels van in een glas en zetten dat op de aanrecht. Ondertussen verstoppen ze een vol bierflesje in de rode vaas

[ Bericht 17% gewijzigd door M-en-A op 20-11-2005 23:05:51 ]
pi_32439591
Rob en Joost gaan weer naar de slaapkamer terug, waar Roel en Dido nog wat met elkaar aan het praten zijn.

"Nou jongens we gaan slapen nu. Welterusten en Proost", zegt Rob
pi_32439940
Rob en Joost zijn nog wat aan het kletsen over de opdracht van morgen. Joost vraagt of ze nu echt aan die tafel moeten werken. Volgens Rob kunnen ze ook gewoon op een kistje gaan zitten en dan laag bij de grond schillen.
Op een gegeven moment zegt Rob: "Nou ga ik echt slapen, morgen weer vroeg op".
"Dan zal ik ook maar ophouden met praten, anders lig ik weer tegen me eigen te lullen", zegt Joost.

Ondertussen liggen de dames nog wat te kletsen over de cameramannen van BB en de camera's in het huis.. Chantal heeft gezien dat de camera's (achter de wanden) van die hele grote apparaten zijn. Dan nog weer even over de cameramannen. Lieske zegt: "Vooral die lange, die lacht zo leuk". "Weet je nog Ing, dat je zo schrok toen je ineens die cameraman achter het glas zag".
pi_32440462
Iedereen slaapt met het oog op de weekopdracht. Niks meer te beleven dus.
pi_32440950
Momenteel is het op alle slaapkamers stil. Alle bewoners schijnen doordrongen te zijn dat het morgen weer vroeg dag is en hard werken.

Een mooie gelegenheid om de streamverslagen voor vandaag af te sluiten.
pi_32441574
Streamverslagen van maandag 21 november.

Welterusten, en enorm bedankt, streamers!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')