quote:Op zondag 20 november 2005 01:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Helemaal niet want ik heb 45 puntjes kribbie
![]()
Let op de tijdquote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij wel dan?? Je mist ook nog 2 punten![]()
Ja góed hè, dat ie nét van vakantie terugkwam!!quote:Op zondag 20 november 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De redder van Jappie en mezelf en dat op het laatste moment![]()
Wat een timing!quote:Op zondag 20 november 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja góed hè, dat ie nét van vakantie terugkwam!!![]()
Er zijn van die dagen dat ik daar niet op letquote:Op zondag 20 november 2005 01:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Zie je ze niet door mijn bloesje heen prikken schele![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:07 schreef demins het volgende:
En we gaan nog niet naar huis... "Mam, ik heb iets geregeld..." Nog lange niet, nog lange niet...![]()
Een weekje maar... nou eh, Duitsland?quote:Op zondag 20 november 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een timing!![]()
Waar zou hij heengeweest zijn?
Bij mij op de logeerkamerquote:Op zondag 20 november 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een timing!![]()
Waar zou hij heengeweest zijn?
quote:Op zondag 20 november 2005 01:16 schreef M-en-A het volgende:
Stemmen in de finale
..............
Strijders…. Veel succes!!!!!
* M-en-A gieten ondertussen vol genot hun BaCo en CB naar binnen!![]()
Ja toch? ja toch? ja toch?? Vertel me? Please?????? Dan snap ik hetquote:Op zondag 20 november 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:
ja nog 1 keer voor de duidelijkheid want dat bargoens van apk is bijna niet te volgens. Ik mag dus op deze vier bankers 1 man kiezen om 2 minpunten aan te geven...toch ? apk ? toch ?
[BB SC] 784 - FOK! wacht op strippokerquote:Op zondag 20 november 2005 01:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom schakelt die kutregie nou ineens over op een camera waar niets op te zien is?
Kom maar op Leroyquote:Op zondag 20 november 2005 01:13 schreef M-en-A het volgende:
Als nummer 1 op de lijst van mensen die BUITEN de finale vallen zullen wij dan ook maar als eerste de punten voor de bank gaan geven......![]()
Gelukkig zie je dat ik het wel eerlijk speelquote:Op zondag 20 november 2005 01:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Doe ik, heb een hekel aan te laat komen
![]()
Denk dat Kribbet daar niet naar zoekt, op navelhoogtequote:Op zondag 20 november 2005 01:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Zie je ze niet door mijn bloesje heen prikken schele![]()
Ik ga mn winterslaap nog niet houden hoorquote:Op zondag 20 november 2005 01:15 schreef demins het volgende:
Hey, LoveBear, wat dunkt je ervan? Zal ik je holletje maar weer eens gaan opzoeken?![]()
Ja en dan te bedenken dat Pimmetjuh nog maar kort mee deed en nog maar 5 puntjes had, ja hij is echt mijn held hoorquote:Op zondag 20 november 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja góed hè, dat ie nét van vakantie terugkwam!!![]()
Yeaaaahhhhhhquote:Op zondag 20 november 2005 01:13 schreef M-en-A het volgende:
Als nummer 1 op de lijst van mensen die BUITEN de finale vallen zullen wij dan ook maar als eerste de punten voor de bank gaan geven......![]()
Dank je welquote:Op zondag 20 november 2005 01:16 schreef M-en-A het volgende:
Stemmen in de finale
Bankzitters start:
Kleintje: 100
Jappie: 100
Maurisico: 100
Kribbet: 100
Motivatie:
Kribbit: heeft geprobeerd ons nog te redden voor de finale. Die verdient dus zonder twijfel onze steun. Ook voor hem was het kantje boord, maar we gunnen hem zijn plek in de finale. Bij deze is Kribbet dus bij ons gevrijwaard van minpunten.
[
Strijders…. Veel succes!!!!!
tja ik bedoel we zijn wel newbies maar APk is nou niet echt te volgen zeg maarquote:Op zondag 20 november 2005 01:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja toch? ja toch? ja toch?? Vertel me? Please?????? Dan snap ik het
Kribbet je bent een schatje hoor, ik ga mijn best voor je doenquote:Op zondag 20 november 2005 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig zie je dat ik het wel eerlijk speel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |