lekker vergeten om een afspraak voor de kapper te maken bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Ik weet voor de rest niks van het ventje maar hij is wel lekker.
Hij is wel door.quote:Op zondag 20 november 2005 01:50 schreef GaRleC het volgende:
zit bij mij in de klas, volgende ronde niet door vergat zn tekst.
Oh god.quote:Op zondag 20 november 2005 10:16 schreef BVO het volgende:
Hij deed dit jaar mee met het nationale songfestival.
Tja met zo'n username kan dat haast ook niet anders...quote:Op zondag 20 november 2005 09:12 schreef RnB-girliej het volgende:
Nadeem is HIPHij is helemaal top!
Mijn numero uno favoriet
![]()
Net als Boris! Woooohoooo!quote:Op zondag 20 november 2005 10:16 schreef BVO het volgende:
Conclusie: Hij is homo. Yay.quote:Op zondag 20 november 2005 10:16 schreef BVO het volgende:
voor een knaagdier wel ja.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 12:44 schreef Fusion het volgende:
[..]
Tja met zo'n username kan dat haast ook niet anders...
Ja, volgens mij is hij dat ookquote:Op zondag 20 november 2005 13:42 schreef MaRySe het volgende:
Hij zag er alleen nog al homo uit
ja denk 't ookquote:Op zondag 20 november 2005 14:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is hij dat ook
Ja maar niet diegene die nu komt. Ik ken hem tog?quote:
Dan is ie bi want hij heeft een vriendin.quote:
hm, sucks,quote:Op zondag 20 november 2005 16:41 schreef GaRleC het volgende:
[..]
Dan is ie bi want hij heeft een vriendin.
Hij is nu douchestaat in zn msn naam :p
ik denk dat zo'n sik als jij hebt hem niet zou staan.quote:
Jaren '80 style is de mode van dit jaar....in combinatie met de jaren '60 ...quote:Op zondag 20 november 2005 12:46 schreef LeBeau het volgende:
Dat haar is echt vreselijk jaren '80, dat kan echt niet.
Hij komt 20 jaar te laat met dat kapsel.quote:Op zondag 20 november 2005 00:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat haar.,
,
.
Die lippen.,
,
.
Die oorbel.,
,
.
Vreeeselijk.
En vorig jaar met Popstars, goh niet te voorspellenquote:Op zondag 20 november 2005 10:16 schreef BVO het volgende:
nee dit is een ode aan de menselijke cavia. maar quoten durf je nog niet helemaal zie ik.quote:
My thoughts exactly. Dacht echt dat er een junior-Prince over het scherm heen flitste qua uiterlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 01:54 schreef Shirley het volgende:
Hij deed me denken aan Prince. Die heeft ook zo'n soort kapsel gehad.
Hoe bedoel je dat ik niet durf te quoten?quote:Op maandag 21 november 2005 02:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dit is een ode aan de menselijke cavia. maar quoten durf je nog niet helemaal zie ik.
quote:Op maandag 21 november 2005 01:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En vorig jaar met Popstars, goh niet te voorspellenen zit in één of ander koortje van Princess
[afbeelding]
Tja![]()
Misschien kan 'ie eens langskomen bij de TV-kapper.quote:Op zondag 27 november 2005 00:18 schreef RnB-girliej het volgende:
Ik wist dat hij eruit ging maar moest mn mondje houden maar vind 't erg jammer!
We horen in de toekomst vast nog van hem![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |