Heb je misschien een bepaald programma geinstalleerd? Probeer eventueel Systeemherstel en kies een herstelpunt voordat het probleem optradquote:Op zondag 20 november 2005 01:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
Als ik mijn netwerkverbindingen open, is het helemaal leeg , al mijn verbindingen zijn weg
Ik weet een goeie psycholoog voor je. Maar die is nu even bezig.quote:Op zondag 20 november 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn al wel caps gemaakt van Roel met een stijve hark in zijn ondebroek.
Hij is niet groot maar ook niet belachelijk klein.
Sjezus, wat ben ik eigenlijk aan het typen.![]()
ruby, ik wil je...quote:Op zondag 20 november 2005 01:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan kan ie zich altijd nog aan Rob vergrijpen. Die heeft er ook zin in.
Ik hoop dat ze helemaal bevangen worden door pure lust en die dekens van zich afgooien en elkaar helemaal in trance naaien!quote:Op zondag 20 november 2005 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop wel dat ze voorzichtig doen... net zoals de egeltjes![]()
Denk dat mensen het toch wel grappig vinden als er live geneukt wordt voor de camera's. ???quote:Op zondag 20 november 2005 01:19 schreef Wup het volgende:
[..]
hoi Bor, ik snap nog steeds niet waarom iedereen zo blij wordt van wat gerommel onder dekens maar het zal wel aan mij liggen
Ja, ze wil gewoon horen dat hij zegt dat hij van haar houdt. Daarom blijft ze ook zo doordrammenquote:Op zondag 20 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Roel durft iets niet te zeggen tegen Dido, maar Dido wil het wel graag weten.
Roel houdt van Didooooooooooo![]()
![]()
![]()
Relax, keep it cool, let's get loud rubi...quote:Op zondag 20 november 2005 01:22 schreef ruby het volgende:
Roel weer met z'n Kermit de kikker geluid.
De trut.quote:Op zondag 20 november 2005 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
pffffffffff Dido wil een time-out... ff bijkomen
Steven Pont?quote:Op zondag 20 november 2005 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet een goeie psycholoog voor je. Maar die is nu even bezig.
Hoho nieuwe spelling he KERMIS de kikker !quote:Op zondag 20 november 2005 01:22 schreef ruby het volgende:
Roel weer met z'n Kermit de kikker geluid.
'lik mijn ballen' denk ik.quote:Op zondag 20 november 2005 01:21 schreef ks_choice het volgende:
Roel wil woorden gebruiken die hij normaal pas na 1 a 1,5 jaar gebruikt. Maar hij durft het niet te zeggen.
hahaquote:Op zondag 20 november 2005 01:23 schreef BorTheWolf het volgende:
Hoho nieuwe spelling he KERMIS de kikker !
quote:Op zondag 20 november 2005 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je misschien een bepaald programma geinstalleerd? Probeer eventueel Systeemherstel en kies een herstelpunt voordat het probleem optrad
Hij ligt te vozen met die kaktrut uit Heemstedequote:
quote:Op zondag 20 november 2005 01:23 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat vond ik zooo komisch toen!quote:Op zondag 20 november 2005 01:23 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |