Mee eens.quote:Op zondag 20 november 2005 00:23 schreef Svensational het volgende:
In het fimpje is ze veel leuker. Ze was idd erg leuk
.
Ja, en die stemmen meestal op degene op wie ze het meeste geilen, een jongen dus.quote:Op maandag 28 november 2005 06:29 schreef apestaartje het volgende:
Het zijn vooral vrouwen die stemmen, hè.
degene die dat doen mogen van mij als eerste afvallen, ik vind dat echt rete-irritant klinkenquote:Op maandag 28 november 2005 10:36 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
Ze doet ook de hele tijd van dat 'yeahhhh,,,' tussendoor enzo.
Daar ken ik haar dus van. Ze kwam me echt bekend voor!quote:Op zondag 20 november 2005 07:12 schreef apestaartje het volgende:
Die heeft in Idols 2 ook al meegedaan. Ook toen kwam ze in de theaterronde. Ik vond haar leuk, maar helaas kwam ze toen niet verder.
dat doet die van krezip dus ookquote:Op maandag 28 november 2005 11:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
degene die dat doen mogen van mij als eerste afvallen, ik vind dat echt rete-irritant klinken
Hoezo niet aardig?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef innepin het volgende:
Ze zat bij mij op school. Ze was niet aardig. Ze doet al voor de 3e keer mee met Idols, kwam vorige keren tot theaterronde.
Ja, volgende week wellicht een herkansingquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:30 schreef innepin het volgende:
Is ze er al uit?Ik heb geen tv, maar ben wel nieuwsgierig.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, volgende week wellicht een herkansing!
Nee, niet door. Misschien mag ze meedoen met de wildcardronde volgende weekquote:Op zondag 18 december 2005 00:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Ik volg heel Idols niet, ik snap je niet
Is ze nou door of niet?
Pabo van het blad of Pabo van de opleiding?quote:Op zondag 18 december 2005 10:00 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
ze had een corset van de PABO aanik heb hem namelijk ook...aleen dan als ondermode
Marescha is van de opleidingquote:Op zondag 18 december 2005 11:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Pabo van het blad of Pabo van de opleiding?.
quote:Op zondag 18 december 2005 09:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze zingt gewoon erg goed.
Maar ze lijkt op Manuela Kemp en komt vreselijk ordinair over. Die stem, die kleren, die kop en die tattoo..
En volgens mij konden zij en Maaike elkaars ogen wel uitkrabben. Ik weet niet of het CDP en C_A was opgevallen, maar die twee zaten naast elkaar en daar hadden ze duidelijk geen plezier in. Zaten andere kandidaten gezellig met elkaar te babbelen, Sanne en Maaike deden heel erg hard hun best om elkaar niet te hoeven zien of spreken.
Dat zei ik toch, dat was ze op de middelbare school ook alquote:Op zondag 18 december 2005 13:11 schreef LeBeau het volgende:
Ze kwam op mij een beetje chagerijnig over, en ook een beetje als een bitch. Door de styling zag ze er ook nog eens uit als een ordinaire trol-prostitué en ze moet niet meer aan een Alicia Keys nummer komen.
Vlak boven waar haar kont begint.quote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef innepin het volgende:Dat domme wicht heeft een tattoo? Waar? wat?
![]()
Kontgewei, aka onoriginele tribal?quote:Op zondag 18 december 2005 18:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vlak boven waar haar kont begint..
De achterkant van haar topje was ook helemaal doorzichtig enzo. Heel erg lelijk.
Dat is wel zo, een idool zie ik haar niet worden.quote:Op maandag 26 december 2005 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zingen kan ze zeker, het is alleen net wat te gewoontjes allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |