quote:Op zondag 20 november 2005 01:02 schreef Ericr het volgende:
Kuipers gaat Doeland van dichtbij bekijken.
Er komt geen OS manager (maar dat had je vast ook niet echt verwacht). En voor de rest ga ik niet meer vertellen dan dat de OS ook op FOK! niet ongemerkt voorbij zullen gaan. Binnen een maand of 3 zal er wel meer duidelijk zijnquote:Op zondag 20 november 2005 00:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, er was geen apart OS-forum. Hopelijk komt dat wel voor de Spelen in Turijn.
Gelukkig verbeter ik niet alles op Fok!, ik zou geen tijd over houden.quote:Op zondag 20 november 2005 01:00 schreef Light het volgende:
Daar kun je best eens gelijk in hebben.
Wat me ook opvalt is dat Arcee nog niet gezegd heeft dat het "verbolgen" moet zijn ipv "gebolgen"
gisteren al gedaanquote:Op zondag 20 november 2005 01:02 schreef Ericr het volgende:
Kuipers gaat Doeland van dichtbij bekijken.
Klinkt goed.quote:Op zondag 20 november 2005 01:03 schreef Light het volgende:
Er komt geen OS manager (maar dat had je vast ook niet echt verwacht). En voor de rest ga ik niet meer vertellen dan dat de OS ook op FOK! niet ongemerkt voorbij zullen gaan. Binnen een maand of 3 zal er wel meer duidelijk zijn
quote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef Ericr het volgende:
We zullen straks zien wat Davis kan, ik schat hem in op 1:07,40. Wennemars daar nog onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |