Das ws niet echt een voordeel.quote:Op zondag 20 november 2005 00:51 schreef MiLalaa het volgende:
Ach hij reed net wel een hele goede 500m...
quote:Op zondag 20 november 2005 00:49 schreef Bruce117 het volgende:
De eerste keer dat er op Fok over 1:07.18 gesproken werd.
[OS] Het grote schaatstopic deel 4
En je kan wel raden wie dat deed![]()
Ik ook niet, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zondag 20 november 2005 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat nog niet eens bij Fok toen![]()
Werd de Olympische 1000 meter toen in een algemeen schaatstopic besprokenquote:Op zondag 20 november 2005 00:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De eerste keer dat er op Fok over 1:07.18 gesproken werd.
[OS] Het grote schaatstopic deel 4
En je kan wel raden wie dat deed![]()
Dat is misschien wel zo ja. Maar ik bedoel maar, aan z'n opening zal het niet echt liggen denk ik. Hij zal iets langzamer starten dan de anderen, maar dat maakt ie in de volgende ronde weer goed.quote:
Inderdaad, heeft toch wat kracht verspeeld, maar misschien bouwt-ie snel weer op.quote:Op zondag 20 november 2005 00:51 schreef Wombcat het volgende:
Das ws niet echt een voordeel.
Ik was toen op trainingskamp met de (wieler)club. Zaten met z'n allen te kijken.quote:Op zondag 20 november 2005 00:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een geweldig moment was dat.
Ik was echt helemaal lyrisch.
Ik ben gebolgen over het feit dat de 5km niet doorgaat, maar ik blijf wel reeel bvquote:Op zondag 20 november 2005 00:40 schreef MiLalaa het volgende:
Even tussendoor. De 5k kan makkelijk om 2 uur beginnen. Dan gaat het nooit to na 4en duren. Smeets&Co zijn gewoon lui, ik heb ze nog bijna niet in beeld gezien, nu ook weer gewoon herhaling hele 500m. Beter dat ze eens wat 'oude' races laten zien en interviews met de dames.
Zo te zien wel.quote:Op zondag 20 november 2005 00:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Werd de Olympische 1000 meter toen in een algemeen schaatstopic besproken
Gouden Van Velde huldiging meldpuntquote:Op zondag 20 november 2005 00:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Werd de Olympische 1000 meter toen in een algemeen schaatstopic besproken
Op een normaal sprinttoernooi knallen ze 4 keer in 2 dagen, dat maakt de tijden meestal niet minder snel. Vorig seizoen was Wennemars razendsnel op de tweede 1.000 meter. Sprinters herstellen altijd vrij snel, je verzuurt dan wel maar de totale hoeveelheid verzuring is niet noemenswaardig.quote:Op zondag 20 november 2005 00:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, heeft toch wat kracht verspeeld, maar misschien bouwt-ie snel weer op.
Ja ik ookquote:Op zondag 20 november 2005 00:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een geweldig moment was dat.
Ik was echt helemaal lyrisch.
Klopt, er was geen apart OS-forum. Hopelijk komt dat wel voor de Spelen in Turijn.quote:Op zondag 20 november 2005 00:54 schreef Bruce117 het volgende:
Zo te zien wel.
Er waren geen aparte topics per afstand.
Het aantal posts was toen waarschijnlijk ook een stuk minder dan nu.
VBL was er toen nog niet, die topics stonden gewoon in SPT.
Is ook weer zo, maar toch lijkt 't een beetje of-ie niet op z'n allersterkst is.quote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op een normaal sprinttoernooi knallen ze 4 keer in 2 dagen, dat maakt de tijden meestal niet minder snel. Vorig seizoen was Wennemars razendsnel op de tweede 1.000 meter. Sprinters herstellen altijd vrij snel, je verzuurt dan wel maar de totale hoeveelheid verzuring is niet noemenswaardig.
Toch leuk als je met statistieken bezig bent.quote:Op zondag 20 november 2005 00:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, er was geen apart OS-forum. Hopelijk komt dat wel voor de Spelen in Turijn.
Ben ik toch mooi even tot 4:00 uur opgebleven om die huldiging te zien.quote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef Arcee het volgende:
Gouden Van Velde huldiging meldpunt
Met denog als niet eens meer werkende [img].
Daar kun je best eens gelijk in hebben.quote:Op zondag 20 november 2005 00:54 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben gebolgen over het feit dat de 5km niet doorgaat, maar ik blijf wel reeel bv
Smeets is niet lui, ik vind dat nou echt een workaholic(in de goede zin van het woord) denk als de NOS niet had gezegd kappen had hij daar rustig gezeten geen punt volgens mij.![]()
jullie hen zeker aan het uitlachen. Mijneheren kwamen zeker net uit het zwembadquote:Op zondag 20 november 2005 00:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik was toen op trainingskamp met de (wieler)club. Zaten met z'n allen te kijken.
Ik heb wel vaak dat ik dingen tegenkom van "oh ja!", maar zelden dingen van voor ik op Fok! zat.quote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef Bruce117 het volgende:
Toch leuk als je met statistieken bezig bent.
Je komt allerlei dingen tegen van de tijd voordat je op fok zat.
Nou nou, lijkt me nogal overdreven. Ik zeg Davis 1:07,80. Erben 1:07,65 MITS hij op de been blijftquote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef Ericr het volgende:
We zullen straks zien wat Davis kan, ik schat hem in op 1:07,40. Wennemars daar nog onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |