plastenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:23 schreef PrintScreen het volgende:
Laatste woord uit de vorige reeks was: Puntlas
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:25 schreef dartfanaat het volgende:
Te Vroeg Posten van een woord is ook een kunst. hmm, 7 letters, leuk maar lastig
Dank je wel PS![]()
dat is het ook..anders had ik "leuk" wel weggelatenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk om wat te stoeien met die letters
stalkenquote:
Dan zou ik het de volgende express hebben geopendquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:30 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
dat is het ook..anders had ik "leuk" wel weggelaten
kletsenquote:
steltenquote:
oke, dan ga ik het je nu in dit spel dus heel moeilijk maken......pas maar opquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan zou ik het de volgende express hebben geopend
smeltenquote:
Make my dayquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:35 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
oke, dan ga ik het je nu in dit spel dus heel moeilijk maken......pas maar op(zolang we weten wie het zegt, is er geen vuiltje aan de lucht, toch?)
tengelsquote:
i willquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Make my day![]()
Dat scheelt idd een stuk, niets aan het handje dus
bengelsquote:
Oequote:
je hoeft niet bang te zijn. In elk geval niet zo bang dat je 2 letters wijzigtquote:
tengelsquote:
Zie je nu wat je doet?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:45 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
je hoeft niet bang te zijn. In elk geval niet zo bang dat je 2 letters wijzigt
langstequote:
je hoeft echt niet bang te zijnquote:
gasstelquote:
* PrintScreen traantjes droogt en niet meer bang is voor dfquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:52 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
je hoeft echt niet bang te zijn![]()
![]()
slagnetquote:
Houden zo!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen traantjes droogt en niet meer bang is voor df
angstenquote:
gestaanquote:
gestaarquote:
gestaagquote:
heb ik het je moeilijk gemaakt, PS?quote:
gestangquote:
Twijfelde over gestangquote:Op zondag 20 november 2005 00:47 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
heb ik het je moeilijk gemaakt, PS?
stangenquote:
is al goed. voltooid deelwoord van stangen. (o ja, overweeg om morgen eens op Essel te kijken. Ben benieuwdquote:
Hou er rekening mee dat het op zondag meestal erg stil isquote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
is al goed. voltooid deelwoord van stangen. (o ja, overweeg om morgen eens op Essel te kijken. Ben benieuwd
naastenquote:Op zondag 20 november 2005 00:54 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
stangen
ben weg. welterusten en tot morgen![]()
ps
raaktenquote:
graatjequote:
praatjequote:
paardjequote:
bedaardquote:
bejaardquote:
aardbeiquote: