Een kunstbeurs met van alles wat dus. Het schijnt ietsje betaalbaarder te zijn dan de Tefaf.quote:De kunst- en antiekbeurs pAn Amsterdam wordt dit jaar voor de negentiende keer gehouden in de Parkhal van de RAI. De beurs staat voor verscheidenheid, kwaliteit en allure. U vindt er vooral kunst en antiek uit het Nederlandse taalgebied. pAn amsterdam staat trouwens ook voor Griekse, Romeinse en Aziatische kunst, etnografica, hedendaags en antiek zilver en glas, juwelen, kaarten, manuscripten, prenten en tekeningen, 16de-eeuwse tot hedendaagse schilder- en beeldhouwkunst, meubels van de 17de eeuw tot Art Deco, iconen, aardewerk en keramiek.
Waar dan wel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:37 schreef cioran63 het volgende:
Voor hedendaagse kunst moet je daar niet zijn in elk geval.
Is jouw werk ook nog op beurzen te zien Cioran??quote:Op donderdag 24 november 2005 12:05 schreef cioran63 het volgende:
Ja, ik ben ook wel benieuwd.
Soms ben ik gewoon te lui om te zoeken Cioran...quote:Op donderdag 24 november 2005 12:59 schreef cioran63 het volgende:
Ja, ook nog in Den Haag. Bij deze de ultrageheime link:
http://www.galeries.nl/mnexpo.asp?exponr=24010
Ik ben nu met m'n tweede jaar bezig.., van de in totaal 4 jaar dusquote:
Op donderdag 24 november 2005 13:01 schreef cioran63 het volgende:
Ja, het is een leuk beroep hoor, AR, je komt nog eens ergens. Beetje koffiedrinken de hele dag.
Wanneer studeer jij af?
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:13 schreef cioran63 het volgende:
Ja, daar heb je een probleem.
Ik ben wel benieuwd naar jouw werk! Heb je geen plaatje..?!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef cioran63 het volgende:
Jawel, volgende week in Miami, ik stap dinsdag in het vliegtuig. 27 graden daar.Helaas de zaterdag erop weer terug de kou in.
http://www.newartdealers.org/miami2005.html
Zie de geheime link een paar post hierbovenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:59 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar jouw werk! Heb je geen plaatje..?!
Geen koeien?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:54 schreef Nadine26 het volgende:
Ik was zaterdag op de opening. Ik vond er niks aan. Er hangt één mooie Van Dongen. Verder allemaal kitsch, zilveren dienblaadjes & antieke varianten op het porseleinen luipaard.
Volgens een galeriehouder die ik er sprak, moet je 'een oog ontwikkelen' voor antiek. Dat oog heb ik niet. Moderne kunst hangt er wel, maar het leek me B-garnituur (ik ben een leek, maar toch...). Wel een paar leuke foto's. Maar het geheel is onsamenhangend en verpletterend - na een half uur kun je geen zeventiende eeuws kanon meer zien, zeg maar.
(Eén tip: de stand met 'spannende glasobjecten')
Als je het juist hebt, dan vind ik dat wel mooie, sinistere tekeningen!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
De eerste 3 werken zijn van Cioran als ik het juist heb
Jawel, momenteel vijftienhonderdvierennegentig plaatjes via deze link: http://www.marcelvaneeden.nl/tekenlog.htmlquote:Op donderdag 24 november 2005 21:59 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar jouw werk! Heb je geen plaatje..?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |