quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef BennyNL het volgende:
geil..zo een gezichtje vraagt gewoon om een flinke lading sperma
ze mag mijn snikkel wel schoonlikken. Zingen kunnen ze overigens nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef Ivatje het volgende:
Bah, zij heeft uitstraling van een schoonmakster ...![]()
niet iedereen ziet er zo perfect als jij uit? pics?quote:Op zondag 20 november 2005 20:38 schreef MlR het volgende:
omg, niemand door dat ze op een schaap lijkt en 100 uur te kort heeft geslapen?
dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegdquote:Op zondag 20 november 2005 22:52 schreef BennyNL het volgende:
[..]
niet iedereen ziet er zo perfect als jij uit? pics?
die ogen! ze kan zo naar een castingbureau en ik denk dat ze nog hoge ogen zal gooien ook!quote:
Met zulke ogen hoef je alleen maar iemand aan te kijken om die persoon flink te laten blozen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:04 schreef joogdepoog het volgende:
een van de knapste meisjes uit de hele selectie daar. Zal wel aan mij liggen, ik kick op dat haar. Maar verder was ze wel lief en fucking bijdehand.jammer genoeg wist ze wel dat ze knap was. Ze zat met iedereen als een gek te flirten.
leve de pubertijdquote:Op maandag 28 november 2005 02:59 schreef Leatherneck het volgende:
Toch wel jammer dat ze eruit ligt nu.
Leuk weetje: vroeger was Djinn een, zogenoemde, "alto". Roze haar, wijde broeken, skaten, rockmuziek luisteren etc. en in een kleine tijd is het toch een heel ander iemand geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |