quote:Lieve allemaal,
Even een heel kort berichtje van ons. Enzo is om 10:15 vanmorgen van de beademingsmachine afgehaald. Tegen de verwachting van de artsen in, is zijn situatie nu nog steeds stabiel: hij ademt helemaal zelf (ben heeeeeel trots op hem). Hoesten doet hij heel minimaal, en of hij slikt weten we niet (in elk geval niet zichtbaar).
Hij is verhuisd naar de kinderafdeling want hij komt toch niet meer aan de beademingsaparatuur, bovendien konden ze het bed ook goed gebruiken voor een ander kindje dat wel beademing nodig heeft. We hebben nu een kamer waar we met zijn drietjes kunnen slapen.
We hebben werkelijk geen enkel idee wat de komende uren en de nacht ons brengen zal. We zijn in elk geval al heel blij en dankbaar dat we hem al zo lang zonder apparatuur in een bed zien liggen, volledig zelf ademend. Wat een kanjer!!!
Dat was het voor nu, ik weet niet wanneer er weer meer nieuws is. Blijf maar voor hem bidden!
Oja, het adventsterretje hangt alweer voor zijn nieuwe raam!
liefs Geerke, Hans, Reimer, Enzo!!
Ben ik helemaal met je eens, maar zoals je in een eerder bericht hebt kunnen lezen gaat dat tussen nu en 5 dagen ook gebeuren waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
En als hij het red... wat dan... als hij al niet de basis-reflexen heeft van zelf hoesten en slikken... wat blijft er dan nog over...
Geen interactie met de ouders... helemaal niks...
Ik weet niet, hoe vreselijk ook, maar ik heb dan zoiets van... laat hem maar gaan... laat hem maar rust krijgen...
Misschienquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
En als hij het red... wat dan... als hij al niet de basis-reflexen heeft van zelf hoesten en slikken... wat blijft er dan nog over...
Geen interactie met de ouders... helemaal niks...
Ik weet niet, hoe vreselijk ook, maar ik heb dan zoiets van... laat hem maar gaan... laat hem maar rust krijgen...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:58 schreef Leah het volgende:
Ik lees net op OOL dat Enzo nog steeds goed en zelfstandig ademt. Ik plak het bericht hieronder.
Geerke en Hans belde net nog even. Enzo is nog steeds heel stabiel, hij heeft een zuurstofgehalte van meer dan 90%. Hij is zo stabiel dat de artsen er vanuit gaan dat hij de nacht wel zal halen. Ze houden natuurlijk een slag om de arm, maar het ziet er heel goed uit. Hans en Geerke zijn onnwijs trots op Enzo dat hij alle dokters zo in hun hemd zetten;-) Het was 99%zeker dat Enzo binnen een paar uur zou overlijden en nu na 13 uur is hij er nog zo stabiel als het maar wezen kan.
Zijn ademnhaling is 25, das beter dan met beademing!
Hans en Geerke voelen deze dag echt als een groot kado wat ze hebben gekregen na deze 2 moeilijke weken.
Voor iedereen de vraag om te blijven bidden en hopen.
brandt vooral deze kaars voor hem!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:16 schreef PrintScreen het volgende:
Ik lees net bij en heb al dagen een [afbeelding]branden voor Enzo.
Die brandt met de hoop dat wat de afloop ook mag zijn, het het beste is voor Enzo
Dat denk ik ook. Maar als ik ineens mensen halleluja zie roepen vraag ik me af of ze wel goed gelezen hebben... Tuurlijk, ik zou ook mijn kind zo lang mogelijk bij me willen hebben, op welke manier dan ook. Maar dat Enzo nu zelf ademt zegt natuurlijk helemaal niets over het verdere verloop, laat staan over de toekomst.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:19 schreef poemojn het volgende:
Ik denk dat het op een of andere manier voor jezelf als ouders 'makkelijker' is als je kind zo nog een kans heeft dan wanneer het wel direct overlijdt. Minder een directe relatie met jouw actie (stopzetten beademing) oid.
Dat hij binnen een week zal overlijden is nog wel het meest waarschijnlijk, toch?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef Little_Meanie het volgende:
[reactie op edit]
Met hem bedoel je Enzo neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
brandt vooral deze kaars voor hem!!!!!!!!!!!!!!!
[beter om er niet op in te gaan]quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef Little_Meanie het volgende:
[reactie op edit]
Beter was geweest dat je uit het topic weg was geblevenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef Little_Meanie het volgende:
[reactie op edit]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |