abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:49:28 #251
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_32753739

Kaarsje voor Enzo

iedereen sterkte die Enzo lief had
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:59:40 #252
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32753978
Het is inmiddels 14.00 bijna, ik weet niet hoe het met jullie zit maar hier zitten de tranen echt heel hoog.
Die laatste reactie van zijn moeder....
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_32755989
Pfff ja Dutch hier ook hoor Ik moest ook even slikken, want Enzo zal misschien al niet meer leven. Ow wat hard is dit toch En dan vooral dat laatste berichtje van de moeder
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 2 december 2005 @ 18:26:24 #254
95752 crew  Chell
Kluns
pi_32761230
Berichtje van de moeder op Ouders Online van 18.02
quote:
Lieve allemaal,

Even een heel kort berichtje van ons. Enzo is om 10:15 vanmorgen van de beademingsmachine afgehaald. Tegen de verwachting van de artsen in, is zijn situatie nu nog steeds stabiel: hij ademt helemaal zelf (ben heeeeeel trots op hem). Hoesten doet hij heel minimaal, en of hij slikt weten we niet (in elk geval niet zichtbaar).

Hij is verhuisd naar de kinderafdeling want hij komt toch niet meer aan de beademingsaparatuur, bovendien konden ze het bed ook goed gebruiken voor een ander kindje dat wel beademing nodig heeft. We hebben nu een kamer waar we met zijn drietjes kunnen slapen.

We hebben werkelijk geen enkel idee wat de komende uren en de nacht ons brengen zal. We zijn in elk geval al heel blij en dankbaar dat we hem al zo lang zonder apparatuur in een bed zien liggen, volledig zelf ademend. Wat een kanjer!!!

Dat was het voor nu, ik weet niet wanneer er weer meer nieuws is. Blijf maar voor hem bidden!

Oja, het adventsterretje hangt alweer voor zijn nieuwe raam!

liefs Geerke, Hans, Reimer, Enzo!!
pi_32761872
Heel knap van hem, ik ben heel benieuwd of hij het red, ik ben bang van niet, simpelweg omdat hij altijd al een vrij slechte gezondheid had.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:56:48 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32761923
En als hij het red... wat dan... als hij al niet de basis-reflexen heeft van zelf hoesten en slikken... wat blijft er dan nog over...
Geen interactie met de ouders... helemaal niks...

Ik weet niet, hoe vreselijk ook, maar ik heb dan zoiets van... laat hem maar gaan... laat hem maar rust krijgen...
pi_32762082
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
En als hij het red... wat dan... als hij al niet de basis-reflexen heeft van zelf hoesten en slikken... wat blijft er dan nog over...

Ik weet niet, hoe vreselijk ook, maar ik heb dan zoiets van... laat hem maar gaan... laat hem maar rust krijgen...
Ben ik helemaal met je eens, maar zoals je in een eerder bericht hebt kunnen lezen gaat dat tussen nu en 5 dagen ook gebeuren waarschijnlijk Ik verwacht er iig niet teveel van, ik vind het al knap dat hij nu volledig zelf ademt
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_32762571
Let een beetje op je gebruik van smileys aub PeuRac..

Geweldig nieuws dat hij dit wel zelf kan!
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2005 @ 20:08:01 #259
43556 miss_dynastie
pi_32763537
BE zegt het ook al, wat zou er van hem over zijn als hij wel wakker wordt? Ik word er ook verdrietig van, ik had hem graag gegund dat hij zonder (nutteloze?? want ze komen hoe dan ook bij scenario 1 uit volgens de artsen) strijd had mogen overlijden...
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:22:04 #260
134609 Fahr.SkyWise
Madness overwhelming
pi_32763907
meh.

het moet heel erg moeilijk voor die ouders zijn.
ik wens ze alle sterkte die ze maar nodig hebben!
Many surprises come from the ironies involved in putting up a false-front of honesty to hide falsehoods.
ACC: Tommeh @ Fahraway: 1160-2837-4927
  vrijdag 2 december 2005 @ 21:37:37 #261
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32766018
Een vrij slechte gezondheid zegt niet zoveel, denk ik. Het jongetje heeft immers geen ziekte nu, in de zin van dat dit een gevolg van een ongeluk is, niet van zijn lichamelijke gesteldheid.

En verder wil ik me graag bij Poemojon aansluiten, ik vind je smiley gebruik zeer ongepast...
Ik ben dan wel niet van het biddende soort, ik vind het wel verschrikkelijk voor deze ouders. Ik kan me een fractie voorstellen van de hel waarin zij nu leven, en alleen daarom al denk ik dat je even je posts na moet lezen voordat je ze post.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_32767843
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:56 schreef Brighteyes het volgende:

Misschien
kinderen zijn soms enorm flexibel?
Misschien laten we het hopen voor dat kleine jochie..
weet je het idee..
afschuwelijk gewoon!
Ik denk vaak...stel je laat ze alleen naar school fietsen en er gebeurd iets.. een ongeluk oid...of je laat ze alleen wandelen..en iemand doet ze iets aan?
:w
gruwelijk.......het idee alleen al en..ik krijg het spaans benauwd..want je kind is echt alles wat je hebt op deze wereld.
Ja jezelf ook maar dat is niet van belang, je kind is het mooiste in het leven dat er bestaat!!!!
Djezus die ouders als dit jochie nooit meer er bovenop komt..mijn god..
ik wil er niet aan denken maar ik weet van mijzelf wat ik zou doen dan..
sorry
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:54:10 #263
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32767938
Ze hebben nog een ouder kind. Je zult wel door moeten dus.
  vrijdag 2 december 2005 @ 23:58:39 #264
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32769922
Ik lees net op OOL dat Enzo nog steeds goed en zelfstandig ademt. Ik plak het bericht hieronder.

Geerke en Hans belde net nog even. Enzo is nog steeds heel stabiel, hij heeft een zuurstofgehalte van meer dan 90%. Hij is zo stabiel dat de artsen er vanuit gaan dat hij de nacht wel zal halen. Ze houden natuurlijk een slag om de arm, maar het ziet er heel goed uit. Hans en Geerke zijn onnwijs trots op Enzo dat hij alle dokters zo in hun hemd zetten;-) Het was 99%zeker dat Enzo binnen een paar uur zou overlijden en nu na 13 uur is hij er nog zo stabiel als het maar wezen kan.

Zijn ademnhaling is 25, das beter dan met beademing!

Hans en Geerke voelen deze dag echt als een groot kado wat ze hebben gekregen na deze 2 moeilijke weken.

Voor iedereen de vraag om te blijven bidden en hopen.
pi_32770219
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:58 schreef Leah het volgende:
Ik lees net op OOL dat Enzo nog steeds goed en zelfstandig ademt. Ik plak het bericht hieronder.

Geerke en Hans belde net nog even. Enzo is nog steeds heel stabiel, hij heeft een zuurstofgehalte van meer dan 90%. Hij is zo stabiel dat de artsen er vanuit gaan dat hij de nacht wel zal halen. Ze houden natuurlijk een slag om de arm, maar het ziet er heel goed uit. Hans en Geerke zijn onnwijs trots op Enzo dat hij alle dokters zo in hun hemd zetten;-) Het was 99%zeker dat Enzo binnen een paar uur zou overlijden en nu na 13 uur is hij er nog zo stabiel als het maar wezen kan.

Zijn ademnhaling is 25, das beter dan met beademing!

Hans en Geerke voelen deze dag echt als een groot kado wat ze hebben gekregen na deze 2 moeilijke weken.

Voor iedereen de vraag om te blijven bidden en hopen.

geweldig!!!!!!!!!!!!!
Enzo kom op je kan het!!!!!!!!!!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:14:39 #266
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32770304
Echt niet om lullig te doen, maar wat dan? Het is al gebleken dat Enzo zo erg beschadigd is, dat ie in vegetatieve toestand zal blijven.
pi_32770333
Ik lees net bij en heb al dagen een branden voor Enzo.

Die brandt met de hoop dat wat de afloop ook mag zijn, het het beste is voor Enzo
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_32770409
Ik denk dat het op een of andere manier voor jezelf als ouders 'makkelijker' is als je kind zo nog een kans heeft dan wanneer het wel direct overlijdt. Minder een directe relatie met jouw actie (stopzetten beademing) oid.
Dat hij binnen een week zal overlijden is nog wel het meest waarschijnlijk, toch?
pi_32770449
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:16 schreef PrintScreen het volgende:
Ik lees net bij en heb al dagen een [afbeelding]branden voor Enzo.

Die brandt met de hoop dat wat de afloop ook mag zijn, het het beste is voor Enzo
brandt vooral deze kaars voor hem!!!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:27:55 #270
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_32770615
[...]

[ Bericht 100% gewijzigd door BE op 03-12-2005 00:34:29 ]
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:29:26 #271
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32770655
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:19 schreef poemojn het volgende:
Ik denk dat het op een of andere manier voor jezelf als ouders 'makkelijker' is als je kind zo nog een kans heeft dan wanneer het wel direct overlijdt. Minder een directe relatie met jouw actie (stopzetten beademing) oid.
Dat hij binnen een week zal overlijden is nog wel het meest waarschijnlijk, toch?
Dat denk ik ook. Maar als ik ineens mensen halleluja zie roepen vraag ik me af of ze wel goed gelezen hebben... Tuurlijk, ik zou ook mijn kind zo lang mogelijk bij me willen hebben, op welke manier dan ook. Maar dat Enzo nu zelf ademt zegt natuurlijk helemaal niets over het verdere verloop, laat staan over de toekomst.

Ik zou zelf zo bang zijn voor zijn lijden, zelf ademen of niet.
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:30:05 #272
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_32770671
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef Little_Meanie het volgende:
[reactie op edit]

[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 03-12-2005 00:35:54 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_32770679
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:21 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

brandt vooral deze kaars voor hem!!!!!!!!!!!!!!!
Met hem bedoel je Enzo neem ik aan?
Voor hem alleen brand ik die kaars.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:31:36 #274
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32770713
quote:
[reactie op edit]
[beter om er niet op in te gaan]

[ Bericht 34% gewijzigd door BE op 03-12-2005 00:36:50 ]
pi_32770725
quote:
[reactie op edit]
Beter was geweest dat je uit het topic weg was gebleven

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 03-12-2005 00:44:59 ]
Games
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')