Wat verschrikkelijk zeg, laten we hopen op het bestequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:32 schreef PeuRac het volgende:
Gezien de kleine overlevingskansen.
Denk dat je dit beter ook even in je OP kan zetten dan is het voor iedereen meteen duidelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:41 schreef PeuRac het volgende:
Sorry, ik zie dat ik iets ben vergeten. Hij is blijven hangen in zijn stoel en gestikt.
@Chriz2k, de ouders zijn sterk christen en geloven in het respecteren van iedereen, ik verwachat dus van iedereen die in dit topic post niks anders voor respect. Niet de moeder en niet de Jehova's zijn schuld aan dit ongeval. Niemand kon hier iets aan doen. Zelfs als zou er sprake zijn van een schuldige, is er niemand hier die daarover kan en mag oordelen.
Ik heb de oorzaak toegevoegd, en beide ouders hebben nooit drugs gebruikt en de moeder drinkt zelfs nooit, de vader af en toe en zeker met mate. Ze zijn echt het ideale en perfecte gezinnetje.quote:
Tuurlijk, ik wens iedereen het beste toe; alleen zie ik het nut er niet van in om zoiets op een forum te posten.quote:Op zondag 20 november 2005 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan kan je dus nog wel het beste hopen voor dat knulletjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er zijn mensen die ervan uitgaan dat elke positieve gedachte helpt om mensen beter te makenquote:Op zondag 20 november 2005 03:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wens iedereen het beste toe; alleen zie ik het nut er niet van in om zoiets op een forum te posten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom? Omdat er nu toevallig iemand zo'n geval op het forum post?quote:Op zondag 20 november 2005 03:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ervan uitgaan dat elke positieve gedachte helpt om mensen beter te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan wil ik graag positief zijn voor dit kleine jochieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kom me dat eens recht in me gezicht zeggen klootzakquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef BennyNL het volgende:
edit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop