Even een korte inleiding:
Vrienden van me hebben 2 zoontjes, eentje van 2 en een half en een van een jaar oud. Ze zijn echt geweldige ouders, misschien zelfs wel een beetje te zorgzaam, maar zelfs dat garandeert niks gezien hun verhaal. Ze zijn zo zorgzaam dat de kinderen bij wijze van spreken nog nooit een bult hebben gehad.
Nu zat de jongste in zijn stoeltje toen er aan de deur gebelt werd, zijn moeder ging naar de deur toe en luisterde geduldig naar de Jehova's welke voor de deur stonden. Toen ze terug kwam vond ze de jongeste slap en bleek, hij was onderuit gegeleden en gestikt. De ambulance was snel ter plaatse en na 10min reanimeren klopte het hartje van onze jonge vriend weer. Nu ligt hij aan de beademing op de IC.
Waarom moet zoiets nou gebeuren, het zijn echt een van de beste ouders die ik ken en het is zo'n leuke jongen.
Ik word hier verdrietig en boos tegelijk om
Ps, voor alle gelovigen onder ons (van welk geloof dan ook), een verzoekje van de ouders om voor hun zoontje te bidden. Gezien de kleine overlevingskansen.
Disclaimerde ouders zijn sterk christen en geloven in
het respecteren van iedereen, ik
verwacht dus van iedereen die in dit topic post niks anders voor
respect. Niet de moeder en niet de Jehova's zijn schuld aan dit ongeval.
Niemand kon hier iets aan doen. Zelfs als zou er sprake zijn van een schuldige,
is er niemand hier die daarover kan en mag oordelen.(@modjes, KLB leek me de beste plek)
[ Bericht 3% gewijzigd door PeuRac op 19-11-2005 23:25:20 ]