Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat Jim niet zou gaan winnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:06 schreef superhero87 het volgende:
Ja, bij Idols 1 dacht iedereen ook dat Jim ging winnen...
Dat kwam denk ik omdat een hele grote groep 'm een irritante gladjakker vond en voor Maud ging.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kanttekening: Wel maar net hoor. Maud heeft meer concurrentie kunnen bieden dan verwacht was!
Precies. Ik kan me niet voorstellen dat Floortje zo'n grote groep tegenstanders heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik omdat een hele grote groep 'm een irritante gladjakker vond en voor Maud ging.
Laten we hopenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik heb er gewoon vertrouwen in dat mijn grote favoriet nu wel wint.
Idols 1: Hind 3e
Idols 2: Maud 2e
Idols 3: Floortje (1e?)
Iedereen dacht eerst toch dat Hind ging winnen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, bij Idols 1 dacht iedereen ook dat Jim ging winnen...
Ik zeg: Angelique![]()
Dat wordt dan een toffe 4 maartquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:02 schreef BVO het volgende:
Tussenstand op kindertent.com, na 1668 stemmen sinds zaterdagavond.
42.7% Floortje --> +0.7%
28.1% Raffaëla --> +5.4%
10.3% Angelique --> +2.7%
09.5% Ellen --> +2.5%
09.5% Harm --> +2.3%
Het verbaast me toch wel dat Harm bij de kinderen nog evenveel stemmen haalt als Ellen. Je wilt toch als kind geen poster van zo'n engerd boven je bed? De grote vraag is wat de sms-ende puber- en prepubermeisjes gaan doen nu hun favo eruit is. Een deel daarvan zal helemaal niet meer stemmen omdat ze er nu van overtuigd zijn dat het allemaal doorgestoken kaart is, en een ander deel zal gaan voor één van de andere kandidaten, maar niet voor Harm. Dat betekent dat de vrouwen zullen profiteren van het vertrek van Serge. Verder hebben we het geluk dat het thema komende zaterdag nederlandstalig is én dat er twee liedjes gezongen moeten worden (een noviteit bij Idols). Dat gaat Harm tekstueel gezien vast niet trekken, en deze keer zal het niemand ontgaan dat zijn kortetermijngeheugen dusdanig kort is dat hij aan het eind van de strofe al geen idee meer heeft waar het mee begon. Kortom, exit Harm, maar ik vrees wel weer voor Ellen op de kruk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:02 schreef BVO het volgende:
Tussenstand op kindertent.com, na 1668 stemmen sinds zaterdagavond.
42.7% Floortje --> +0.7%
28.1% Raffaëla --> +5.4%
10.3% Angelique --> +2.7%
09.5% Ellen --> +2.5%
09.5% Harm --> +2.3%
Inderdaad. In de online poll van het AD lag Maud op het allerlaatst (op de dag vóór de finale) zelfs iets voor op Boris. Maar [complottheorie] The Powers That Be hadden allang bepaald dat Boris moest winnen en dus werden de lijnen meteen opengegooid en kon er 24 uur voordat de finalisten ook nog maar een noot hadden gezongen al worden gestemd. Dat gaf voldoende tijd om aan trendanalyse te doen en de uitkomst eventueel bij te sturen met wat extra sms-offensiefjes [/complottheorie].quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kanttekening: Wel maar net hoor. Maud heeft meer concurrentie kunnen bieden dan verwacht was!
Serge die lekker smaakt met appelmoes.... Ik krijg hier associaties door op mijn netvlies die ik mezelf liever bespaard had zien wordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
ROFL, zelfs Serge smaakt er lekker mee dus dan moet het goed smaken
Goeie theorie!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het verbaast me toch wel dat Harm bij de kinderen nog evenveel stemmen haalt als Ellen. Je wilt toch als kind geen poster van zo'n engerd boven je bed? De grote vraag is wat de sms-ende puber- en prepubermeisjes gaan doen nu hun favo eruit is. Een deel daarvan zal helemaal niet meer stemmen omdat ze er nu van overtuigd zijn dat het allemaal doorgestoken kaart is, en een ander deel zal gaan voor één van de andere kandidaten, maar niet voor Harm. Dat betekent dat de vrouwen zullen profiteren van het vertrek van Serge. Verder hebben we het geluk dat het thema komende zaterdag nederlandstalig is én dat er twee liedjes gezongen moeten worden (een noviteit bij Idols). Dat gaat Harm tekstueel gezien vast niet trekken, en deze keer zal het niemand ontgaan dat zijn kortetermijngeheugen dusdanig kort is dat hij aan het eind van de strofe al geen idee meer heeft waar het mee begon. Kortom, exit Harm, maar ik vrees wel weer voor Ellen op de kruk.![]()
Dus 4 maart Raff, ik hoop echt dat ze het in ieder geval tot die tijd volhoudt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:58 schreef chansadres het volgende:
Ik denk eigenlijk stiekem dat Harm er volgende keer er nog niet uitvliegt maar dat Ellen jammergenoeg dit moet. Denk dat Harm de week erna eruit vliegt. Gevolgd door Raff.
Ik ook. Anders is het ineens een stuk minder leuk op 4 maart.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus 4 maart Raff, ik hoop echt dat ze het in ieder geval tot die tijd volhoudt.
Echt wel! ik hoop zo dat deze drie overblijvenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt dan een toffe 4 maart. Mocht dit de uitslag worden dan he.
Exactly my thoughtsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:43 schreef jessjuh het volgende:
Ik denk ook dat Ellen gaat zaterdag en Raffaella daarna. Harm denk ik derde worden.
* Droomt verder *quote:
Succesquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:05 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar goed, ik ga nu slapen, heb morgen een gesprek op mijn (mogelijk) nieuwe school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |