Verbaasd mij niks er moet iemand anders naar huisquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Dido vertelde net aan Nathalie dat ze in de dbk is geweest en dat ze daar vinden dat Nathalie er goed mee omgaat en dat ze gewoon weer wat meer moet lachen en dat ze dat dan ook op tv gaan laten zien.
WTF
Jij roelt!quote:
Mevrouw van de Tonnekreekquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:58 schreef versabommie het volgende:
Welke mafkees heeft bedacht dat ze kaarten geven wel eens spannende beelden op zou kunnen leveren???
Dat is een aardig tuintje + zwembadquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
Hier de beloofde foto van de prachtige roze pot in mijn tuin!
En nu allemaal tegelijk: "ooh, wat mooi!"
[afbeelding]
ooh wat mooi!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
Jullie zijn rijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
Heb jij een zwembad??quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
Denk dat het behoorlijk meevalt, ze hebben immers elke dag wel wat gedronken dus dan moet ie wel zeer zwaar aan de zuip gaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
Roel is straks stom stom dronken.
Die kan de plee straks niet vinden
Hij is gaaf!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
wow wat een tuinquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |