quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je een bron voor het cursief gedrukte? Ik vraag me nl. oprecht af of dat het geval is.
geen woorden aan vuil makenquote:Chris2K 1990-06-18
quote:Op zondag 20 november 2005 16:31 schreef r_one het volgende:
Dit is toch belachelijk ONlogisch![]()
Vergelijk eens je gevoelens die je krijgt bij het voorstellen van de volgende situaties:
*2 verliefde gozers maken elkaar gelukkig en vallen daarbij niemand lastig
*een vrouw van 28 wordt verkracht door een man in het bos en is voor de rest vanhaar leven psychisch beschadigd.
Dus heterofielen zijn ziek en homofilie is een geaardheid.![]()
Ach, iedereen heeft hem wel een keer geopend.quote:Op zondag 20 november 2005 19:12 schreef Crazyivan het volgende:
Wat een waardeloos topic eigenlijk
Gaat ook niet helemaal op... Een kind zo best in kunnen stemmen met sexuele handelingen. Ook als er geen enige vorm van druk of dwang wordt uitgeoevend. Eventjes 'doktertje spelen', maar dan met een ouder iemand ipv. met een leeftijdsgenootje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:24 schreef Detroit het volgende:
Wederzijdse instemming <-> Seksuele opdringing... Lijkt me duidelijk...
-1 Generalisatiequote:Op zondag 20 november 2005 18:36 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
![]()
hetero seks is per definitie geen verkrachting, bij pedofilie is dat wel
Dat heeft vaak weinig met pedofilie te maken denk ik. Veel pedofielen kunnen niet hun handjes thuis houden nee, maar verkrachten draait eerder om "macht" dan om een seksuele voorkeur.quote:Op zondag 20 november 2005 16:16 schreef DrazTic het volgende:
*een meisje van 8 wordt verkracht door haar buurman en is voor de rest vanhaar leven psychisch beschadigd.
Zou best kunnen. Misschien omdat homo's-in-de-kast gefrustreerder zijn en dat uit frustratie rare dingen ontstaan?quote:Op maandag 21 november 2005 00:38 schreef teknomist het volgende:
Dat heeft vaak weinig met pedofilie te maken denk ik. Veel pedofielen kunnen niet hun handjes thuis houden nee, maar verkrachten draait eerder om "macht" dan om een seksuele voorkeur.
Ik vind het opvallend dat veel pedofiele zaken vaak homoseksueel getint zijn. Geestelijken die zich vergrijpen aan jonge jongetjes bijvoorbeeld.
Laat ik me beinvloeden door de berichtgeving in de media of is dit echt zo?
in het geval van die geestelijken denk ik niet dat het om pedofilie gaat, feitelijk, maar om beschikbaarheid , gelegenheid en de mogelijkheid het zo verborgen te houden, dit alles ontstaan uit frustratie door langdurige onthouding.quote:Op maandag 21 november 2005 00:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat heeft vaak weinig met pedofilie te maken denk ik. Veel pedofielen kunnen niet hun handjes thuis houden nee, maar verkrachten draait eerder om "macht" dan om een seksuele voorkeur.
Ik vind het opvallend dat veel pedofiele zaken vaak homoseksueel getint zijn. Geestelijken die zich vergrijpen aan jonge jongetjes bijvoorbeeld.
Laat ik me beinvloeden door de berichtgeving in de media of is dit echt zo?
Zó duidelijk is dat dus niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:24 schreef Detroit het volgende:
Wederzijdse instemming ..Lijkt me duidelijk...
Oh ja homofilie een keuze.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Een keuze die je goed en overwogen kan maken toch?
Bij pedofilie is er bij "relaties" altijd een overmacht van de oudere partij dus
Hij bedoelt dat het een weloverwogen keuze is om op de avances van de ander in te gaan of niet, om dat het om gelijkwaardige potentiele partners is.quote:Op maandag 21 november 2005 07:48 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Oh ja homofilie een keuze.
Mam, ik ben er uit, hier is mijn verlossende antwoord. Ik heb er lang over nagedacht, maar ik vind Henk toch net iets aantrekkelijker dan Monique.
Ik word homo, mam. Het was een moeilijke keuze.
Volgende dag; Mam ik weet het niet meer wat ik moet kiezen.
Ach enkele tientallen jaren geleden was er een soort sekte (ik meen in Rotterdam) die hun babies masseerde. Dat kon destijds helemaal niet en zelfs de politie is er destijds aan te pas gekomen. Tegenwoordig is babymassage wel maatschappelijk geaccepteerd.quote:Op maandag 21 november 2005 07:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zó duidelijk is dat dus niet.
Stichting Martijn is van mening dat als kinderen het *fijn vinden* om zich door volwassenen te laten aaien op allerlei plekjes het kind daarmee aangeeft dat zij/hij geniet en de sexuele handelingen met wederzijdse instemming plaatsvinden.
Edit: wat milagro zegtquote:Op maandag 21 november 2005 07:48 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Oh ja homofilie een keuze.
Mam, ik ben er uit, hier is mijn verlossende antwoord. Ik heb er lang over nagedacht, maar ik vind Henk toch net iets aantrekkelijker dan Monique.
Ik word homo, mam. Het was een moeilijke keuze.
Volgende dag; Mam ik weet het niet meer wat ik moet kiezen.
er zijn veel minder homo's dan hetero's. het wijkt dus af van de 'norm'quote:Op maandag 21 november 2005 11:04 schreef zwaaibaai het volgende:
Sinds wanneer is homosexualiteit een afwijking?
Sinds rood haar dat ook is vermoed ik.quote:Op maandag 21 november 2005 11:04 schreef zwaaibaai het volgende:
Sinds wanneer is homosexualiteit een afwijking?
Right!!quote:Op maandag 21 november 2005 11:06 schreef Yorrit het volgende:
[..]
er zijn veel minder homo's dan hetero's. het wijkt dus af van de 'norm'
tis geen waarde oordeel ofzo
In de natuur is voortplanting belangrijk. Homo's kunnen zich niet voortplanten, dus in dat opzicht is homosexualiteit ook zeker een afwijking.quote:Op maandag 21 november 2005 11:06 schreef Yorrit het volgende:
[..]
er zijn veel minder homo's dan hetero's. het wijkt dus af van de 'norm'
tis geen waarde oordeel ofzo
In de natuur is ook recombinatie belangrijk. Het huwelijk is in dat opzicht een afwijking.quote:Op maandag 21 november 2005 11:18 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
In de natuur is voortplanting belangrijk. Homo's kunnen zich niet voortplanten, dus in dat opzicht is homosexualiteit ook zeker een afwijking.
Recombinatie heeft voor zover ik weet te maken met de herschikking van genen. Dat gebeurt toch in een huwelijk waaruit kids voortkomen.quote:Op maandag 21 november 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de natuur is ook recombinatie belangrijk. Het huwelijk is in dat opzicht een afwijking.
Maar maar met 2 paar genen. In de natuur proberen mannetjes zoveel mogelijk hun genen te verspreiden, en vrouwtjes zo goed mogelijk hun partners te selecteren. Monogamie komt bij de meeste soorten niet voor, en terecht ook, want het is niet zo best voor rijke voortplanting.quote:Op maandag 21 november 2005 11:25 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Recombinatie heeft voor zover ik weet te maken met de herschikking van genen. Dat gebeurt toch in een huwelijk waaruit kids voortkomen.![]()
Klopt, maar er kan veel meer gebeuren.quote:Zelfs bij meerdere kinderen vindt zoiets plaats. Tenzij het om een 1-eiige tweeling gaat natuurlijk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |