ga zelf daar staan dan stelletje miereneukersquote:
Ik zag Esther volgens mij in kamer 2 zitten dus volgens mij is ze door. Ik lette daar extra op omdat zij bij mij in de klas heeft gezeten.....in 88/89 en 89/90quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
Zijn Esther, Karlijn en Gabriel door?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien moet je de foto nog een keer posten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:02 schreef Ivatje het volgende:
Maike is de irritanste kandidat! Een mix van een vervelend kind en een huisvrouw!![]()
[afbeelding]
Welke wel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:16 schreef Mikkie het volgende:
[afbeelding]
Die foto is niet echt om over naar huis te schrijven.
Wat grappig was, toen ze te horen kregen dat ze door waren.. zij helemaal janken.. wilde iemand gaan knuffelen en die liep weg.. wilde nog iemand knuffelen en die liep ook weg.. stond ze daar alleen te janken en te springenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:02 schreef Ivatje het volgende:
Maike is de irritanste kandidat! Een mix van een vervelend kind en een huisvrouw!![]()
[afbeelding]
Ja, echt niemand vindt haar leukquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat grappig was, toen ze te horen kregen dat ze door waren.. zij helemaal janken.. wilde iemand gaan knuffelen en die liep weg.. wilde nog iemand knuffelen en die liep ook weg.. stond ze daar alleen te janken en te springen. totdat ze opeens iemand pakte.
Dat viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat grappig was, toen ze te horen kregen dat ze door waren.. zij helemaal janken.. wilde iemand gaan knuffelen en die liep weg.. wilde nog iemand knuffelen en die liep ook weg.. stond ze daar alleen te janken en te springen. totdat ze opeens iemand pakte.
Die hebben bij jou nooit zoveel waardequote:Op zaterdag 19 november 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
Een mark my words momentje, dit.
Geen enkelequote:
Is zij wel of niet door? Ze staat op Idols.nl wel bij degene die door zijn, maar ik dacht dat ik haar weg zag gaan..?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:18 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]
Whehe, die lijkt op dat zwaar gefotoshopte wijf, dat op internet rondcirkelt. Met dat strakgetrokken gezicht + botox
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die hebben bij jou nooit zoveel waarde!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Oh, mark my words: Stefano doet dit jaar opnieuw mee, na Idols 1 en Idols 2 al in de theaterronde te hebben verlaten.
Ja die warenquote:Op zondag 20 november 2005 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kim, Renske en Esther.
Hoppatee, alledrie meteen naar de workshops, aub!
Over één van hen kun je een spoiler vinden in het Voor- & Theaterrondes Spoilertopic...quote:Op zondag 20 november 2005 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kim, Renske en Esther.
Hoppatee, alledrie meteen naar de workshops, aub!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |