quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:32 schreef BVO het volgende:
Lindy ken ik zo ff niet.
Kan me hem niet herinneren eig'lijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is een grappige en aardige gozer, lijkt me
Nee hoor,quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]Je hebt twee jaar je zin gehad, nu is het de beurt aan de meisjes
Hee, een foto die meevalt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is
[afbeelding] eigenlijk door?
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is
[afbeelding] eigenlijk door?
Zeikerd. Ik wil gewon een jongen weer. Een echte vent dit keer. Dan pas mogen de meisjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]Je hebt twee jaar je zin gehad, nu is het de beurt aan de meisjes
Oh ja, zij. Nou ja, ze ziet er apart uit. D'r stem heb ik nog niet goed gehoord.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Had der vorige idols al doorgemoeten![]()
Het wordt tijd voor een meid! Ik ben die puberachtige kindertjes nou wel zatquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeikerd. Ik wil gewon een jongen weer. Een echte vent dit keer. Dan pas mogen de meisjes
Ja, dat zal inderdaad de reden zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt? Ach jah hij zong wel een beetje als Jim..... misschien daarom?
Rafaella wordt het.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een meid! Ik ben die puberachtige kindertjes nou wel zat![]()
Ik kan het dan weer niet laten om even Photoshop te openen, binnen 2 minuten heb je een foto die er gewoon beter uit zietquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Airbrushen enzo kunnen ze ook al niet bij de Idolsredactie.. Die foto's zien er echt niet uit.
Rafaellaquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Rafaella wordt het.
Een mark my words momentje, dit.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Rafaella wordt het.
GEEN FOTO'S MEER VAN DAT GNOOMPJE HADDEN WE GEZEGD!!!!quote:
Ja dus toch, samen met die blonde die ook met Nora bij dat Duitse meisjesgroepje had gezeten. Ze heeft ook nog meegedaan aan dat Talpa indehuidvangedoe meegedaan. Ze was toen (met Popstars) net zestien geworden geloof ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yep ze zat bij de laatste 10 en viel als eerste af toch?
ow shitquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GEEN FOTO'S MEER VAN DAT GNOOMPJE HADDEN WE GEZEGD!!!!![]()
!
Maike mag van mij heel snel terughobbelen naar dat volk van Laaf waar ze vandaan komt.!
DOE JIJ EENS NIET ZO LELIJK!!!111quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GEEN FOTO'S MEER VAN DAT GNOOMPJE HADDEN WE GEZEGD!!!!![]()
!
Maike mag van mij heel snel terughobbelen naar dat volk van Laaf waar ze vandaan komt.!
ga zelf daar staan dan stelletje miereneukersquote:
Ik zag Esther volgens mij in kamer 2 zitten dus volgens mij is ze door. Ik lette daar extra op omdat zij bij mij in de klas heeft gezeten.....in 88/89 en 89/90quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
Zijn Esther, Karlijn en Gabriel door?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien moet je de foto nog een keer posten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:02 schreef Ivatje het volgende:
Maike is de irritanste kandidat! Een mix van een vervelend kind en een huisvrouw!![]()
[afbeelding]
Welke wel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:16 schreef Mikkie het volgende:
[afbeelding]
Die foto is niet echt om over naar huis te schrijven.
Wat grappig was, toen ze te horen kregen dat ze door waren.. zij helemaal janken.. wilde iemand gaan knuffelen en die liep weg.. wilde nog iemand knuffelen en die liep ook weg.. stond ze daar alleen te janken en te springenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:02 schreef Ivatje het volgende:
Maike is de irritanste kandidat! Een mix van een vervelend kind en een huisvrouw!![]()
[afbeelding]
Ja, echt niemand vindt haar leukquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat grappig was, toen ze te horen kregen dat ze door waren.. zij helemaal janken.. wilde iemand gaan knuffelen en die liep weg.. wilde nog iemand knuffelen en die liep ook weg.. stond ze daar alleen te janken en te springen. totdat ze opeens iemand pakte.
Dat viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat grappig was, toen ze te horen kregen dat ze door waren.. zij helemaal janken.. wilde iemand gaan knuffelen en die liep weg.. wilde nog iemand knuffelen en die liep ook weg.. stond ze daar alleen te janken en te springen. totdat ze opeens iemand pakte.
Die hebben bij jou nooit zoveel waardequote:Op zaterdag 19 november 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
Geen enkelequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |