Ja precies, een MMOGTA, het perfecte woordquote:Op maandag 21 november 2005 19:43 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Ik ook idd...een soort MMOGTA ()
Mwa... denk dat er binnen 2 á 3 jaar wel zoiets is... en dan denk ik dat het uit de richting van Rockstar zelf komt
Idd das wel lol (geen hirsi en geert in mijn partij van de kasper)quote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef DrDentz het volgende:
of ik wil een politieke game, dat je stemmen moet winnen door plannen en beloften te maken [niet zoals in Republic een beetje de opstandeling spelen, of in Tropico de dictator, maar gewoon een democraat] Je moet zeg maar een politieke partij oprichten, een ledenlijst maken, plannen en beloftes maken, stemmen winnen, en dan kijken hoeveel zetels je krijgt
Helaas wil het nog wel eens in een zooitje eindigenquote:Op zondag 20 november 2005 14:57 schreef DrDentz het volgende:
ok, het is de Van Dijk Studieboeken Tycoon
je moet in het begin ala theme hopital zeg maar allemaal kamers inrichten; een inslag, een magazijn, een computerkamer, back-office, uitslag, karren kopen waar boeken op kunnen, heftruckjes, en daarna personeel aannemen; een zooi inzetters, gasten die stickers plakken, gasten die boeken repareren, foutherstellers
en zo uitgroeien en concurreren met je mede boeken tycoons
zeker "Elmo pakt Pino bij zij nek en schopt em in zijn eieren"quote:Op woensdag 23 november 2005 19:16 schreef DrDentz het volgende:
dikke beat 'm up
En dat doe je o.a. door debaten waarbij je de ander flinkt uitlult(wel via internet en microfoonquote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef DrDentz het volgende:
of ik wil een politieke game, dat je stemmen moet winnen door plannen en beloften te maken [niet zoals in Republic een beetje de opstandeling spelen, of in Tropico de dictator, maar gewoon een democraat] Je moet zeg maar een politieke partij oprichten, een ledenlijst maken, plannen en beloftes maken, stemmen winnen, en dan kijken hoeveel zetels je krijgt
Ja en wat dan wat is het verhaal de bedoeling of de gameplay?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:28 schreef Doppertje het volgende:
Dirk-jan the game!
Gaafquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:25 schreef Harmen1984 het volgende:
Race Circuit Tycoon...![]()
Een soort Rollercoaster Tycoon, maar dan met een circuit; je begint met een stoffige oval, je maakt ruzie met de gemeente over de uitbreidingsplannen, je verbetert je circuit, verlengen, tribunes bouwen, nieuw pitcomplex, nieuwe toegangswegen. En dan steeds grotere raceklassen naar je circuit halen, met als einddoel de F1 of Champcar....
Ofzo...![]()
Ja maar dat kan ook met eye-toy of ds ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 13:30 schreef Blinker het volgende:
Ok nog een idee.
Het doel van het spel is afwassen! Je moet een soort "glove" aantrekken die je bewegingen geregistreerd en dan moet je virtueel gaan afwassen.
Maar wel binnen de tijd anders ben je game over!![]()
Van dit spel droom ik al heel lang...![]()
die is er al orquote:Op maandag 28 november 2005 08:50 schreef Orcaman1984 het volgende:
Een soort politiesimulator lijkt me leuk! Een beetje een omgekeerde GTA dus! Rond rijden in een stad in een politiewagen en dan op allerlei incidenten reageren. En dan steeds hoger in rang komen. En natuurlijk ook een politietraining
Welke dan?quote:
Wel een bagger spel trouwens. Het idee is leuk, maar niet leuk uitgewerkt.quote:Op maandag 28 november 2005 11:41 schreef DrDentz het volgende:
ja dat politiespel is er al een beetje, het heet World’s Scariest Police Chases
Er zijn wel veel meer politie games zoals SWAT enzo maar dat is meer gespecialeerdquote:Op maandag 28 november 2005 14:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
Wel een bagger spel trouwens. Het idee is leuk, maar niet leuk uitgewerkt.
Kutspammerquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef Nickynick het volgende:
Hier ff clicken:
[URL voor dom spelletje]
Dat idee hoor ik vaker van vrienden enz.quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef Bot13 het volgende:
Een MMORPG met echte personen, en levensechte straten.
Het word elke maand aangevult, en is ongeveer 10 keer zo groot als San Andreas... En je kunt met je auto naar kennissen rijden en met ze chatten..
En je kunt alleen spelen als je lid bent, en omdat je lid bent kun je dus ook gratis een huisje huren in een van de 15 steden die in het spel zitten.
Je solliciteert naar banen, en word bevorderd, en als je bevorderd wordt tot een miljoenenbaan mag je een ruimtereis maken naar een spacehotel, waar je kunt verblijven met nog 100 andere mensenzucht.. Kon het maar zo uitgebreid zijn...
En als je wordt ontslagen dan kan je bij je (ex)-baas naar binnen stappen en 'm een oplawapper verkopen!quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef Bot13 het volgende:
Een MMORPG met echte personen, en levensechte straten.
Het word elke maand aangevult, en is ongeveer 10 keer zo groot als San Andreas... En je kunt met je auto naar kennissen rijden en met ze chatten..
En je kunt alleen spelen als je lid bent, en omdat je lid bent kun je dus ook gratis een huisje huren in een van de 15 steden die in het spel zitten.
Je solliciteert naar banen, en word bevorderd, en als je bevorderd wordt tot een miljoenenbaan mag je een ruimtereis maken naar een spacehotel, waar je kunt verblijven met nog 100 andere mensenzucht.. Kon het maar zo uitgebreid zijn...
quote:Op maandag 5 december 2005 09:09 schreef PDOA het volgende:
[..]
En als je wordt ontslagen dan kan je bij je (ex)-baas naar binnen stappen en 'm een oplawapper verkopen!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 21:49 schreef King_of_cubes het volgende:
GAM => ONZ
King of cubes vertel nou wat je ermee bedoeltquote:Op maandag 5 december 2005 21:49 schreef King_of_cubes het volgende:
GAM => ONZ
srry...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:27 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
King of cubes vertel nou wat je ermee bedoelt
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setView/overview/gameID/83quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:18 schreef sjarreltje het volgende:
ik heb het hier al meer gelezen (wat me niet verbaasd) maar het lijkt mij ook wel vet om echt een 'real-life-game' te hebben. Precies alles nagemaakt zoals in het echt. Dan kun je natuurlijk het doen zoals in het echt, maar natuurlijk ook nét die dingen doen die je nooit in het echt hebt kunnen doen. Ben benieuwd of zoiets ooit zal komen, gezien het feit dat veel mensen zo'n idee in hun achterhoofd hebben
mja maar die is niet zo super realistiesquote:Op donderdag 8 december 2005 00:45 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setView/overview/gameID/83
Dit komt er nog best bij in de buurt.
Ik wil een Singstar versie die bij elke song zelf de teksten haalt van internet en goed laat zien op het scherm. Dát zou pas gaaf zijn.![]()
Where is the killing?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:52 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Een game van Rockstar games*. GTA: Life
De bedoeling: Je begint als een baby en groeit langzaam op naar een bejaard persoon. Elke keer dat je groter wordt kun je nieuwe dingen beleven. Zoals als je 4 wordt de basisschool. 14 middelbare school enz. Lijkt me topgame. Dit alles speelt zich af op de aarde. Je kan je opleiding kiezen en je kan over de hele wereld reizen. De droom van elke gamer. toch?
Je noemt het "Het Leven"quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:52 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Een game van Rockstar games*. GTA: Life
De bedoeling: Je begint als een baby en groeit langzaam op naar een bejaard persoon. Elke keer dat je groter wordt kun je nieuwe dingen beleven. Zoals als je 4 wordt de basisschool. 14 middelbare school enz. Lijkt me topgame. Dit alles speelt zich af op de aarde. Je kan je opleiding kiezen en je kan over de hele wereld reizen. De droom van elke gamer. toch?
ja maar nu geef ik het topic ff een schop voor zijn kontquote:Op maandag 5 december 2005 09:09 schreef PDOA het volgende:
[..]
En als je wordt ontslagen dan kan je bij je (ex)-baas naar binnen stappen en 'm een oplawapper verkopen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |