De finishlijn ligt altijd op dezelfde plek (behalve bij de 1000 meter), de startlijn ligt steeds ergens anders. Voor de 500 meter 100 meter voor de finishlijn (een en een kwartronde). Voor de 5000 meter op het andere rechte stuk (tegenover de finishlijn, 12 en halve ronde).quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:09 schreef prinsrob het volgende:
Maar hoe zit het dan met 10km? 400 meter gaat precies een geheel aantal maal in 10km, dat is bij andere afstanden niet het geval. Dan moet de start- of finishlijn op een andere plek liggen dan bij alle andere afstanden.
Soms is het leven toch gewoon eenvoudigquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:15 schreef Remzz het volgende:
Ja toen ik er over na ging denken(vlak nadat ik op invoeren had geklikt) is het eigenlijk heel logisch
Ja, in plaats daarvan wankelen ze nu door de laatste buitenbocht.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:11 schreef MiLalaa het volgende:
Ze zullen die finishlijn en startlijn wel hebben verlegd omdat anders het sprinteffect van de 1000m beetje weggaat als je eerst meteen een bocht in moet.
Ach, dat doen ze op de 1500 meter ook altijd, dus daar vinden ze toch wel een excuus voor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, in plaats daarvan wankelen ze nu door de laatste buitenbocht.
hoezo niet?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:18 schreef Wombcat het volgende:
Je kunt ook moeilijk banen aanleggen die alleen maar rechtdoor gaan.
Timmer reed al eens 1.14.45.quote:
kunstijs boejjequote:
Wie is jullie schaatsfavoriet ? Wang of Wang ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:21 schreef Remzz het volgende:
Wang tegen Wang herinerd me aan een topic van Tong dacht ik
Die laatste ronde was kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |