Nee, ik gaf (heel netjes) aan dat ik ging stemmen, en ChantalC gaf (ook heel netjes) aan dat ze na mij ging stemmen. En toen kwam die ondeugd van een Kribbet roet in het eten gooien. Tssskquote:
Ga maar gewoon stemmen, ik doe de controle zoquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:42 schreef ChantalC het volgende:
Kan iemand van de notarisclub even de lijst kloppend maken?
Duizendmaal sorry!! Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lees even terug, tot 2x toe heb ik het aangegeven![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:45 schreef doka het volgende:
[..]
Nee, ik gaf (heel netjes) aan dat ik ging stemmen, en ChantalC gaf (ook heel netjes) aan dat ze na mij ging stemmen. En toen kwam die ondeugd van een Kribbet roet in het eten gooien. Tsssk
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens mij is Snaptnix nog bezig![]()
Ik ga na Wickedangel![]()
Hoevaak moet ik het meldenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is helemaal voor jou![]()
Ik heb de plaats achter je al ingenomen![]()
uhm..... kribbet heeft een pagina terug al aangegeven te gaan stemmen na Wickedangelquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:45 schreef doka het volgende:
[..]
Nee, ik gaf (heel netjes) aan dat ik ging stemmen, en ChantalC gaf (ook heel netjes) aan dat ze na mij ging stemmen. En toen kwam die ondeugd van een Kribbet roet in het eten gooien. Tsssk
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is helemaal voor jou![]()
Ik heb de plaats achter je al ingenomen![]()
Dan kun je je post toch wel even aanpassen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:45 schreef doka het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, begon al te twijfelenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:47 schreef doka het volgende:
[..]
Duizendmaal sorry!! Je hebt gelijk!Vergeef mij
![]()
Het gaat niet om de controle, het is belangrijk nu een actuele stand te hebben met het oog op eventuele exits.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ga maar gewoon stemmen, ik doe de controle zo
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kun je je post toch wel even aanpassen?
Kleine moeite toch
Oké, minpunten voor Kribbet volgende keer, maar that's life.
Pluspunten voor KRIBBET dusquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:47 schreef doka het volgende:
[..]
Duizendmaal sorry!! Je hebt gelijk!Vergeef mij
![]()
Als goedmakertje krijg je pluspunten van mij na twaalven
Dank je wel, ik zal je niet teleur stellenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Jappie ++ Puzzelaars verdienen punten.
Kribbet ++ Hoort in de finale.
BBMenno -- Zolang ik die nog kan wegpesten, doe ik dat.
Ja ik ben steeds aan het controleren hoor, maar om nou een hele lijst opnieuw te postenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat niet om de controle, het is belangrijk nu een actuele stand te hebben met het oog op eventuele exits.![]()
mosterd na de maaltijdquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je wel, ik zal je niet teleur stellen![]()
Dit is gunstig, dit is heeeeel gunstig!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:50 schreef ChantalC het volgende:
Deze lijst is gecorrigeerd, stemmen van doka en kribbet samen gevoegd
Demins ++ : Hoort er bij...
welk bed?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:37 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ron op de bank....Katja in bed..![]()
Ik kon de finish al bijna ruikenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:50 schreef ChantalC het volgende:
Deze lijst is gecorrigeerd, stemmen van doka en kribbet samen gevoegd
Here are the votes from the Chazia Mourali jury:
Demins ++ : Hoort er bij...
Jappie en Kribbet -- : Jullie waren de zwakste schakel.... tot ziens!![]()
Ik had mijn verblijf aan dat van Chantal verbonden en ze naait me eerder dan ik verwachtequote:
Ik er niet in, jij ook niet... Enne die fout van net door niet te zeggen dat je gaat stemmen...quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:54 schreef KRIBBET het volgende:
Ik had mijn verblijf aan dat van Chantal verbonden en ze naait me eerder dan ik verwachte![]()
Wij jou ook!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kon de finish al bijna ruiken![]()
![]()
Jammer hoor....ze verneuckt het zo voor iedereen...quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had mijn verblijf aan dat van Chantal verbonden en ze naait me eerder dan ik verwachte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |