Ik dacht, laat ik je maar even een reden geven want anders heb je zo’n moeite om een motivatie te verzinnen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef Coos het volgende:
Benieuw wat meneer de Wit van deze gang van zaken vindt APK. Zal hem effe een mailtje sturen.![]()
Deze laatste keer stemmen roept een hoop minnetjes bij mij op.
Kribbet --
M- en A --
Maurisico ++
Kribbet had ik dus terecht mijn minnetje geven want het blijkt maar weer eens dat het een grote klootzak is. (genoeg Cuall)
soft!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Na een gesprek met Versabommie over scheidingsverhalen lijkt het me niet het beste wat ik kan doen![]()
Alles staat op naam van mijn vrouw en daar komt bij dat ik erg veel van haar hou dus het eigenlijk ook niet nodig is![]()
![]()
Toch tijd dat je een goede leesbril aanschaft Coos......quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef Coos het volgende:
M- en A had lekker in de SC moeten blijven
Dus weer geen goede leesbril.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef Coos het volgende:
En A-en M, nu ik zelf geen kansen meer heb staat het mij vrij de boel te verzieken.
Je wil het nog een keer horen hequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja krib, wat is nou het ergste dat je kan overkomen ?
Die heeft ie er inmiddels bijgezet toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:55 schreef cuall het volgende:
COOS waar blijf je met je motivatie
Je hebt een hele bibliotheek tot je beschikking dus haal daar ff een stukkie proza vandaan![]()
Mijn vrouw leest hier heel vaak mee en het weekend is nog niet voorbijquote:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:55 schreef SuperMOM het volgende:
Wordt er nog gestemd door mensen???? Voor 00.00 uur toch of wacht iedereen op het laatste moment?![]()
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!quote:
denk dat al die gasten als laatste wachtenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:55 schreef SuperMOM het volgende:
Wordt er nog gestemd door mensen???? Voor 00.00 uur toch of wacht iedereen op het laatste moment?![]()
quote:
Er kan er maar 1 tot het laatst wachten, en wie het laatst wacht...quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat al die gasten als laatste wachten![]()
Nou weet niet eens meer hoe ver het gingquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je wil het nog een keer horen he![]()
![]()
Oh ja, waar dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft ie er inmiddels bijgezet toch?
Ik wacht niet tot het aller laatste moment maar een paar minuten ervoor moet nog wel kunnenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:55 schreef SuperMOM het volgende:
Die had ik niet verwacht!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk en kijk, maar zie niks.
Das waarquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan?
Zonder tanden was je pas een zielige beer geweest
Het eind van het verhaal ging over een bepaald soort auto en daar laat ik het maar bijquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou weet niet eens meer hoe ver het ging
Wil je mij liefhebben tot de dood er op volgt?quote:
Ik weet dat ik vertelde dat ik niet een koffer met kleren meekreeg maar direct een kartonnen doos en toen begon jij een oneerlijke strijd aan te gaan door te roepen over een bepaald soort auto waarvan we de naam hier niet meer noemenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het eind van het verhaal ging over een bepaald soort auto en daar laat ik het maar bij![]()
Ships, je hebt weer gelijk, de dranknevel hing erg boven mijn hoofd die nachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet dat ik vertelde dat ik niet een koffer met kleren meekreeg maar direct een kartonnen doos en toen begon jij een oneerlijke strijd aan te gaan door te roepen over een bepaald soort auto waarvan we de naam hier niet meer noemen
* versabommie wipt nog maar eens een dop van een flesje hertog janquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef SuperMOM het volgende:
Dus ik ben verplicht om wakker te blijven om de ontknoping mee te maken?![]()
*schenkt nog maar eens een roseetje in*
Neu, we gaan echt niet allemaal onze posts deleten vannacht.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef SuperMOM het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat jij thuis geen krat Amstel hebt staan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie wipt nog maar eens een dop van een flesje hertog jan![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef SuperMOM het volgende:
*schenkt nog maar eens een roseetje in*
Volgens mij is Snaptnix nog bezigquote:
inferieur dropwater is da toch ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij thuis geen krat Amstel hebt staan.
Het is helemaal voor jouquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
OepsDan ga ik nu stemmen, of is er nog iemand vóór mij?
leuke sigquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
OepsDan ga ik nu stemmen, of is er nog iemand vóór mij?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:18 schreef Snaptnix het volgende:
Lastige stem deze keer zoveel leuke gezellige mensen. Harde strijders, met humor ddorspekte mensen, grote monden die het verdienen om door te gaan....
cuall ++ onze notaris heeft zich zo overwerkt voor dit spel dat ze er zeker tot het laatst bij hoort te zijn. Daarbij denkt ze ook nog eens erg goed aan de inwendige mens.
* Snaptnix geeft cuall nog maar eens een portje erbij om rustig naar de finale toe te werken.
Ik zal je lief vinden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
Wil je mij liefhebben tot de dood er op volgt?
Wat is daarop uw antwoord?
En nou wordt het pas echt spannend!
![]()
Lijkt me heerlijk, dan laat ik het bier maar staan vanavondquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
Thanksss Gert (schenkt er wederom 1 in) enne Kribbet, maak jij eerst die witte wijn van de kaasfondue op, krijg je van mij daarna een roseetje oke?
![]()
Mijn vuisten zullen geregeld de tafel gaan rakenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:18 schreef Snaptnix het volgende:
Lastige stem deze keer zoveel leuke gezellige mensen. Harde strijders, met humor ddorspekte mensen, grote monden die het verdienen om door te gaan....
Kribbet ++ Deze beste jongen, onze off-topic koning, kan wel een verzetje gebruiken. Zoals hij al aangaf kan hij thuis niet met de vuist op tafel slaan. Laat hem dat dus maar in de finale gaan doen.
Ik wilde alleen maar nuecken...quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik zal je lief vinden.![]()
Maar ga me niet binden.
De liefste maatjes zullen we blijven.
Ookal wil je me wel eens horens dol drijven.
Na BB zullen onze wegen waarschijnlijk scheiden.
En zal je niet laten leiden.![]()
Vrienden voor t leven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |